Gjest Revenka Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Noen som har noen tips til bruk av panelgardiner til annet enn vindu? Tenkte kanskje å bruke det som romdeler og for å skjerme en stygg trapp.
GlaJenta88 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Har ikke brukt det selv, men det hørtes ut som et bra forslag da!
Gjest Revenka Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Jeg surfer på nett og har funnet flere gode løsninger, men hva som passer her er ikke lett å si. Prøver å få en gjennomført stil. Ikke lett
Soon Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Istedet for dører forran garderobe... Bruker panelgardiner som løper på bord - som festremser hvis du har langbord f.eks..
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Så kan det også brukes som "løper". Ganske flott med panelgardiner i vindu, og samme liggende på spisestuebordet.
Jinx82 Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Da jeg bodde i en mindre leilighet hadde jeg 2 panelgardiner hengende i skinner foran et innebygd garderobeskap, slik at de fungerte som "skyvedører" uten å ta for stor plass.. Billig er det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå