Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anser meg selv for å være liten og nett, bruker størrelse 36/38 på alt av klær. Men ikke når det kommer til stringtruser, da må jeg opp til størrelse 40/ 42, hvis jeg bruker 36 eller 38, skjærer trusekanten seg inn i kjøttet og lager en lite delikat bulk. Hvorfor er det sånn? Noen andre som også har lagt merke til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme problem. Fatter ikke hva det er som er tingen med trusestørrelser......

Gjest Gjest
Skrevet

Ja! Har ei venninne som bruker XS/S og som alltid må ha M i undertøy.

Jeg bruker S/M i klær, S i undertøy er totalt uaktuelt, og 38/40 er som oftest for trangt hvis det ikke er god stretch. Det verste er å gå en hel dag med stram bomullshipster i en litt for liten størrelse, får jo nesten sår!

Men for eksempel string fra Victoria's Secrets og andre stringer akkurat denne kan jeg ofte ha M.

Skrevet (endret)

Jeg bruker str XS (av og til XXS) og maa ha M i truser.. Rare greier.

Endret av GodsChild
Skrevet

Jeg bruker XXS/XS i vanlige klær og bruker XS/S i trusene mine også. :P Jeg svømmer i trusene hvis de er større enn str. 36.

Gjest Borghild
Skrevet
Jeg bruker XXS/XS i vanlige klær og bruker XS/S i trusene mine også. :P Jeg svømmer i trusene hvis de er større enn str. 36.

Samme her!

Skrevet

Helt enig.. Noen som også har irritert seg over at hipstere bare øker i bredden men ikke i høyden når man går oppover i størrelsen? Er jo så hot å vise fram rumpesprekken sin ja :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...