Gå til innhold

Jeg sugde ham i heisen

Fremhevede innlegg

Gjest Elevatora
Skrevet

Egentlig er jeg både voksen og skikkelig, og trodde aldri selv jeg skulle finne på noe sånt. Men i helga traff jeg en hyggelig fyr på byen som jeg ble med på hotellet. Kan aldri huske å ha vært så tent noen gang, og da heisdørene klappa igjen bak oss, åpnet jeg rett og slett smekken hans, dro den ut og sugde ham. Han ble nok litt sjokkert, ja. Da heisen stoppet hadde jeg pakket den inn igjen. Men det varte bare til vi kom inn på rommet hans. Resten behøver jeg neppe å fortelle me rom.

Er det bare jeg som i "moden" alder har fått en plutselgi anfall av uskikkelighet, eller er det flere som har gjort noe tilsvarende?

For all del: Jeg skammer meg ikke over dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Egentlig er jeg både voksen og skikkelig, og trodde aldri selv jeg skulle finne på noe sånt. Men i helga traff jeg en hyggelig fyr på byen som jeg ble med på hotellet. Kan aldri huske å ha vært så tent noen gang, og da heisdørene klappa igjen bak oss, åpnet jeg rett og slett smekken hans, dro den ut og sugde ham. Han ble nok litt sjokkert, ja. Da heisen stoppet hadde jeg pakket den inn igjen. Men det varte bare til vi kom inn på rommet hans. Resten behøver jeg neppe å fortelle me rom.

Er det bare jeg som i "moden" alder har fått en plutselgi anfall av uskikkelighet, eller er det flere som har gjort noe tilsvarende?

For all del: Jeg skammer meg ikke over dette.

Vet ikke hvilken alder du kvalifiserer "moden" til, men selv er jeg i starten av 30 årene og ja, gjorde et stunt ala ditt i helga selv. Bare utendørs :P

Hey! Hvorfor skal vi også få lov til å være litt "gale" ?? ;)

Skrevet

Finnes det aldersgrenser for sånt? Det visste jeg ikke. Har man lyst har man lov, mener jeg. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Finnes det aldersgrenser for sånt? Det visste jeg ikke. Har man lyst har man lov, mener jeg. ;)

Det finnes en nedre aldersgrense, men ingen øvre. :gjeiper:

Skrevet
Det finnes en nedre aldersgrense, men ingen øvre. :gjeiper:

Ah, jeg er nødt til å si meg enig. Så langt tenkte ikke jeg :fnise:

Gjest Elevatora - ts
Skrevet

Altså, jeg er 42 år. Glemte visst å nevne alderen. Tror ikke jeg har gjort nå så uskikkelig siden jeg var 13 år og tok på pikken til en fetter som var ett år eldre enn meg. Han jeg ble med i helga, viste seg å være 31. Kondis hadde han også. Vi holdt på så mye at jeg fortsatt ganske gangsperr :)

Skrevet (endret)

Tror ikke det har så mye med hvilken alder du er i. Kan det kanskje være noe du aldri trodde du ville gjøre og dermed er litt overrasket over deg selv...?

Endret av Kaylee
Gjest Gjest
Skrevet

Du vet at heiser på hotell (og generelt heiser i ofentlige rom) er kameraovervåket? Du synes det var greit at de i resepsjonen fikk seg en latter? :-)

Skrevet

hadde jeg sugd mannen min i heisen (en spennende tanke) hadde jeg gitt blanke i overvåkningskameraer....

Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Skrevet

Ikke alle hoteller har kameraer i heisen, men om de har det tror jeg de gir blanke i om noen blir sugd der. Det er nok ike første gang det har skjedd.

Gjest Elevatora
Skrevet

Kamera i heisen aner jeg ikke om det var. Hadde noe helt annet i tankene mens vi var der. Og om heisen ble overvåket - couldn't care less.

Gjest Gjest
Skrevet
Altså, jeg er 42 år. Glemte visst å nevne alderen. Tror ikke jeg har gjort nå så uskikkelig siden jeg var 13 år og tok på pikken til en fetter som var ett år eldre enn meg. Han jeg ble med i helga, viste seg å være 31. Kondis hadde han også. Vi holdt på så mye at jeg fortsatt ganske gangsperr :)

Åssen gikk det med deg og fetteren, da? Ble det noe hanky panky?

Gjest Elevatora
Skrevet
Åssen gikk det med deg og fetteren, da? Ble det noe hanky panky?

Nei, vi tok bare litt på hverandre. Første gang for begge to.

Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Gjest Gjest_Sander_*
Skrevet

Jeg ble sugd i bilen, forøvrig en rød porsche, under kjøring. Dama gjorde det spontant.

Men det ble avblåst en sinnsyk tutelyd av et oppmerksom vogntogsjåfør som kjørte bak.

Vi svingte av på neste rasteplass og hilste hyggelig til sjåføren, og fortsatte der. Trafikksikkerhet først!

Ikke så farlig om noen ser, bare de ikke ser for mye/alt.

Gjest Gjest
Skrevet

Høres bare utrolig deilig ut!

Jeg runket ex-en min i en trappeoppgang og en undergang - men har siden drømt om at jeg sugde han. Var pirrende nok, altså, men når jeg tenker på det nå, skjønner jeg ikke at jeg ikke bare satte meg ned og sugde....

For mange år siden sugde jeg han jeg var sammen med da, i bilen mens han kjørte. Vi måtte også stoppe til slutt, fordi han ikke ville klare å holde bilen på veien lengre.

Jeg tror ikke dette har noe med alder å gjøre, men med seksuell kjemi og kåthet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...