Gjest Zirine Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 Jeg har alltid undret meg over hvorfor Astrid Lindgren ikke har fått Nobelprisen i litteratur, men nå tror jeg at jeg har svaret. Da hun skulle nomineres satt alle å sa: Voffår det då? Voffor? Voffor? Voffor det då?
Gjest lmari Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 hehehehehehehehehehe......................... Jeg er så bakpå i dag at jeg til og med måtte le litt av den... Er det det som kalles helgehumor? Eller fredagshumor???
Gjest lmari Skrevet 11. juli 2003 #4 Skrevet 11. juli 2003 Mest sannsynlig er det dårlig humor, ja... Det er nemlig et av mine dårlige karaktertrekk....
MarianneE Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 I såfall er to om den dårlige humoren, Imari...... Eller humor på boks som vi sa før, av en eller annen grunn......
Tjorven Skrevet 14. juli 2003 #6 Skrevet 14. juli 2003 Jeg har alltid undret meg over hvorfor Astrid Lindgren ikke har fått Nobelprisen i litteratur, men nå tror jeg at jeg har svaret. Da hun skulle nomineres satt alle å sa: Voffår det då? Voffor? Voffor? Voffor det då? God start på uka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå