Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #1 Del Skrevet 30. mars 2009 hva er det? må man dele? der det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 30. mars 2009 #2 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei, Vet ikke om det er jeg som surrer nå, men er ikke studios (små?) leiligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 30. mars 2009 #3 Del Skrevet 30. mars 2009 Studio er vanligvis en slags hybelleilighet, dvs at soverom, stue og kjøkken er kombinert, med separat bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. mars 2009 #4 Del Skrevet 30. mars 2009 Studio er vanligvis en slags hybelleilighet, dvs at soverom, stue og kjøkken er kombinert, med separat bad. Det trodde jeg også. Det er ganske lite og ikke så kult som det kanskje kan høres ut. Beregnet på en, toppen to personer kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #5 Del Skrevet 30. mars 2009 For to personer er en studioleilighet helt greit i feriesammenheng. Men, er man flere er det ikke noe særlig i og med at det kun er ett rom (med unntak av badet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #6 Del Skrevet 2. april 2009 En studioleilighet holder absolutt til to mennesker ja. Er jo som et stort dobbeltrom på hotell med en liten kjøkkenkrok i tillegg.. Er jo uansett ikke på rommet man pleier å være når man er på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 3. april 2009 #7 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg syns studioleilighet er et bedre alternativ enn et vanlig hotellrom hvis man har et opphold som er lenger en et par dager. Da kan man handle inn litt lokale ting og lage seg frokost, man blir litt mer uavhengig. Og når man begynner å bli lei av å spise all mat på restaurant kan man lage seg en enkel middag og spare litt penger i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå