Gå til innhold

problemer med nettverk og hastighet!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_marita_*
Skrevet

Jeg oppgraderte mitt bredbånd fra nextgentel adsl 750 til adsl 2000 på lørdag. Jeg hadde fra før et meget dårlig nettverk, men det er ikke skjedd noen forskjell siden jeg oppgraderte hastigheten. Kan fremdeles ikke se en youtube-video :O

Jeg ringte nettopp til nextgentel og de sier at hastigheten er oppgradert og at alt skal være i orden.

Har en mac OS X, versjon 10.4.11. og trådløst nett. Har i tillegg et problem med at dersom jeg skal "joine" andre nettverk så faller den ut etter kort tid, selv om jeg har full dekning. Er det noe galt med macen, eller er det noe annet jeg kan gjøre ?

Setter stor pris på hjelp, siden jeg er ganske grønn på dette selv.. Er så lei av å vente mange min for å få opp en side!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du mener at du ikke kan se en youtube-video? Hakker den? Logg deg inn på routeren, så ser du hvor mye hastighet du er tildelt. Hvis du ikke vet hvordan, så står det i bruksanvisningen.

Bærbare maskiner kan dette ut av nettverket hvis det er dårlig batteri. Dette er nok innstillinger du kan endre på (har ikke mac selv, men gjorde det på min PC).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...