Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem med å få øyenskygger til å sitte uten å bruke primer. Det er et fåtall øyeskygger jeg kan bruke uten primer. Jeg har brukt primeren til Art Deco i noen år nå. Funker forsåvidt bra. Jeg lurer bare på om det finnes noe bedre der ute. Jeg har nemlig begynt å lure på om det er primeren som gjør øyelokkene mine tørre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mari4ever_*
Skrevet
Jeg har et problem med å få øyenskygger til å sitte uten å bruke primer. Det er et fåtall øyeskygger jeg kan bruke uten primer. Jeg har brukt primeren til Art Deco i noen år nå. Funker forsåvidt bra. Jeg lurer bare på om det finnes noe bedre der ute. Jeg har nemlig begynt å lure på om det er primeren som gjør øyelokkene mine tørre.

hei!:) Jeg bruker samme primer som deg, art deco. denne er utrolig uttørrende for øyetpartiet. Lurer på det samme selv om noen som vet en som er bedre enn denne? og som ikke er utørrende for øyelokket?:)

Skrevet

Kanskje det er primeren som er roten til alt vondt... Kanskej primeren til i.d. er bedre.

Jeg ble bedre rundt øynene da jeg bytta ut rensekrem fra Nivea med rensemelken til La Roche-Posay. Bruker endel produkter fra La Roche-Posay og er veldig fornøyd. Sliter bare litt rundt øynene fortsatt.

Skrevet

Jeg tålte heller ikke primeren til Art Deco. I tillegg har jeg prøvd den fra Make Up Store, som var elendig, Urban Decay, som er helt grei, men favoritten er fortsatt den fra Lumene, som i tillegg er veldig billig, og som kommer i en praktisk liten tube. :) Denne tåler jeg bra, også.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Make-up store sine er bra! Tørker ikke ut, har brukt den et år nå :-)

Skrevet

Jeg liker godt Mary Kay sin.

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg bruker både MAC Paint og ArtDeco sin primer.

Skrevet

Jeg bruker urban decay... og er kjempefornøyd..

Gjest Miley
Skrevet

Jeg bruker Urban Decay sin og er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...