Gå til innhold

Nelly.com

Fremhevede innlegg

Gjest Poker face
Skrevet

Jeg har bestilt vare fra de en gang. jeg var kjempe fornøyd med valget men så begynte knapper å dette av :tristbla:

så jeg ble lovet å få ny vare eller penger tilbake. dette er nå lenge siden så jeg sendte de ny mail i dag. og da fikk jeg tilsvar at: du har rett på ny vare hvis det er reklamasjon.

eh... var ikke det jeg lurte på engang. jeg spurte når jeg får varen eller pengene tilbake.

noe sier meg at Nelly.com er useriøse.

har dere noen erfaring :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har bestilt vare fra de en gang. jeg var kjempe fornøyd med valget men så begynte knapper å dette av :tristbla:

så jeg ble lovet å få ny vare eller penger tilbake. dette er nå lenge siden så jeg sendte de ny mail i dag. og da fikk jeg tilsvar at: du har rett på ny vare hvis det er reklamasjon.

eh... var ikke det jeg lurte på engang. jeg spurte når jeg får varen eller pengene tilbake.

noe sier meg at Nelly.com er useriøse.

har dere noen erfaring :trist:

Finnes en annen tråd her om nelly tror jeg. Uansett, kundeservicen deres er ikke-eksisterende, bare problemer, og ja, de har en tendens til å sende ut standariserte svar så det blir "- god dag mann, - økseskaft". Jeg har hatt problemer med dem i flere måneder på grunn av en retur de først påsto at de ikke hadde fått, men så innrømte at de hadde mottatt. Men inkassoregningene fortsatte å komme.

Anbefaler alle å styre unna denne nettbutikken! Veldig useriøse!

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg har bestilt derfra to ganger. Første gang en topp som hadde merkelig passform, så jeg sendte den tilbake. Jeg hadde allerede betalt med kredittkort på nett, så jeg var litt bekymret, men det stod jo at jeg skulle få penger tilbake ved evnt. retur etter 14-21 dager. Og det gjorde jeg helt automatisk, uten problemer, tror det tok litt under tre uker. Andre gang jeg bestilte var det en kjole som jeg var veldig fornøyd med. Så jeg har ingenting å utsette på Nelly.com :)

Gjest Poker face
Skrevet

jeg kunne ikke finne "nelly.com" tråd her inne fra før. er det ikke lov å lage ny tråd om det hvis det allerede er en liknende tråd? (jeg bare spørr) :gjeiper:

men kan se at jeg ikke er den eneste som har problemer med de da :kjefte:

samo skal hjelpe til å ta tak i det, han er heldighvis jurnalist også. kanskje det får litt liv i de :ler:

Skrevet
jeg kunne ikke finne "nelly.com" tråd her inne fra før. er det ikke lov å lage ny tråd om det hvis det allerede er en liknende tråd? (jeg bare spørr) :gjeiper:

men kan se at jeg ikke er den eneste som har problemer med de da :kjefte:

samo skal hjelpe til å ta tak i det, han er heldighvis jurnalist også. kanskje det får litt liv i de :ler:

Jo, jo, tenkte bare du kunne finne noen flere svar der. :)

Har hørt om mange som har hatt problemer med dem.

Skrevet
Her er den andre tråden forresten. :)
Gjest Poker face
Skrevet
Her er den andre tråden forresten. :)

åh takk. ja, ser ut som jeg er fortapt. da er det bare å legge det ut på nyhetene da, det er svindel :kjefte:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sitter og venter på at de skal motta en vare jeg sendte i retur for å bytte størrelse, har vel gått over en måned nå. Fikk også bare "goddag mann økseskaft"-svar til jeg begynte å kjefte. Da sa de skulle slette salget om returvaren ikke dukket opp.

Det er jo OK service om det skjer, men jeg forholder meg skeptisk til jeg enten har fått varen min eller slettet gjelda (fikk faktura med plagget som jeg ikke har betalt).

Skal sende nok en høflig men hissig mail nå og se hva de sier, for jeg nekter å vente i månedsvis på en løsning.

Hvis ting ikke skjer snart så er jeg lett med på anmeldelse til forbrukerrådet eller et eller annet. Opplegget er jo håpløst.

Gjest Poker face
Skrevet

en liten oppdatering. sambo skrev og fiksa, kopieringer , lime inn osv :ler:

han styra fælt. så det var gjort på en skikkelig måte. ja, da fikk jeg en rimelig sjapp svar. de skulle nå sende meg pengene tilbake. så da får vi se hvor lang tid de klarer å få til det.

jeg skal ALDRI bestille noe fra de igjen. jeg har aldri opplevd makan.

Gjest Gjest
Skrevet

Oppdatering her og, jeg er gjest to hakk over: De har tilbudt seg å slette hele bestillingen, slik at jeg slipper å betale. Fremdeles surt da, jeg skulle gjerne hatt den varen (i riktig størrelse).

Alternativet er å kjøpe den på ny i riktig str, men jeg vil helst holde meg unna nelly.com! I tillegg har prisen steget fra 499 til 699 siden sist av en eller annen merkelig grunn, så da vil jeg altså tape 200kr på deres tabbe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...