Gå til innhold

Lese FHM- lesbisk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

FHM er jo bare et underholdningsblad. Kvinner som gjerne vil lære menn litt bedre å kjenne burde lest illustrert vitenskap.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Lurer på hva hun hadde sag ttil meg, som er gutt om jeg kjøpte tamponger :klø:

De kan jo være til dama mi.

Gjest Gjest
Skrevet
Lurer på hva hun hadde sag ttil meg, som er gutt om jeg kjøpte tamponger :klø:

De kan jo være til dama mi.

Haha, "lykke til med kjønnsskiftet" liksom :skratte:

(syns du hørtes ut som en veldig snill kjærest :) )

Skrevet
Du kunne snakket med sjefen hennes. Som sjef ville jeg ikke akseptert at mine ansatte sa slikt til kundene.

Hallo? Hvor selvhøytidelig går det an å være, egentlig? Hadde ts vært lesbe, så ville det kanskje vært en ektefølt oppmuntring i det, om enn så keitet og malplassert det var. Men å gå til sjefen for slike bagateller, når folk egentlig prøvde å være hyggelig, blir nesten ondskap.

Spiller det noen rolle om ei anonym kiosktante i ei bygd med under førtitusen innbyggere feiltolker om en kunde er lesbisk, venstrehendt, førskolelærer eller nærsynt?

Hadde vært noe helt annet om det var fornærmende adferd, eller dårlig service. En sak å humre av, ikke en å dælje stortromme på.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er lesbisk og leser av og til FHM og Vi menn, men jeg kjøper aldri bladene. Årsaken er at jeg er "redd" for at noen skal sette meg i den der "traktor-lesbe-båsen", og det liker jeg ikke. Så de bladene leser jeg kun på venteværelser o.l.

Hva slags venteværelser er det som har FHM?

Ikke min tannlege i hvertfall...

Gjest Gjest
Skrevet
FHM er jo bare et underholdningsblad. Kvinner som gjerne vil lære menn litt bedre å kjenne burde lest illustrert vitenskap.

VATT? kvinner som vil lære menn bedre å kjenne burde heller lese vi menn isåfall. Litt mer representativt, skulle en tro. Uten at man direkte "lærer" menn å kjenne av å lese blader...

Gjest virvelvind
Skrevet

Ja for illustrert vitenskap er jo ren fakta fra perm til perm :ler:

Skrevet
Var på butikken i sta og kjøpte et FHM og en cola. Da jeg kommer til kassa titter dama i kassa lenge på bladet, før hun ser opp på meg og sier;

" Så bra at du er så åpen om at du er lesbisk!!"

jeg stussa fryktelig på dette og spørte henne om hva jeg har gjørt siden hun tror jeg er lesbisk. Hun svarer da;

" FHM er jo et gutteblad med masse nakne damer ogsånt. Et blad for gutter- og lesbiske! "

Jeg leser både FHM og Vi Menn. Innimellom kjøper jeg det, andre ganger kjøper kjæresten min det. Vi leser det begge to. Men jeg er da overhode ikke lesbisk fordi jeg leser FHM eller Vi Menn. Jeg liker repotasjene, kan lære ting av det som står om sex og gutter, og jeg koser meg når jeg leser det.

Blei egentlig fryktelig provosert da dama i kassa bare gikk utifra at jeg var lesbisk fordi jeg kjøpte et "gutteblad"..

Jeg synes det er like mange nakner damer i damebladene også, jeg. Så da er vel alle damer som kjøper dameblader også lesbiske.

Skrevet
VATT? kvinner som vil lære menn bedre å kjenne burde heller lese vi menn isåfall. Litt mer representativt, skulle en tro. Uten at man direkte "lærer" menn å kjenne av å lese blader...

Det finnes nå en og annen beskrivelse av hankjønnet helt gratis og særdeles selvlysende, her på KG også. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
At butikkansatte kommenterer hva kundene kjøper er intet mindre enn latterlig.

For ikke snakke om svært uprofesjonellt. Jeg sitter selv i kassa i en matvarebutikk, og jeg kan ikke si at jeg legger merke til hva folk kjøper eller hvilke mennesker som kjøper hva.

Gjest Gjest
Skrevet
Hallo? Hvor selvhøytidelig går det an å være, egentlig? Hadde ts vært lesbe, så ville det kanskje vært en ektefølt oppmuntring i det, om enn så keitet og malplassert det var. Men å gå til sjefen for slike bagateller, når folk egentlig prøvde å være hyggelig, blir nesten ondskap.

Spiller det noen rolle om ei anonym kiosktante i ei bygd med under førtitusen innbyggere feiltolker om en kunde er lesbisk, venstrehendt, førskolelærer eller nærsynt?

Hadde vært noe helt annet om det var fornærmende adferd, eller dårlig service. En sak å humre av, ikke en å dælje stortromme på.

Poenget er at slike utsagn fra kioskansatte ikke hører noen steder hjemme, og jeg tolererer ikke slikt fra mine ansatte. Folk skal føle at det er greit å handle hvilke varer som helst, uten å bli møtt med alskens underlige kommentarer. Selv om du tydeligvis syntes kommentaren hennes var veldig festlig.

Skrevet

Sikkert ikke noe morsomt for en lesbe som ikke er åpen om det, eller vil at alle skal vite det, å få en slik kommentar når hun er i butikken.

Minner meg om den gangen jeg kjøpte kondomer på butikken, hun i kassen gliste godt og spurte om jeg skulle kose meg i helga, og lurte på om jeg hamstrert. (kjøpte tre pakker).

Gjest Wacmoc
Skrevet

Mener jo ikke det at jeg kjøper det for å lære ting da, var bare en måte å si det på. Det som står i det er intressant, jeg liker biler og er mye repotasjer om det i bladet. I tillegg er det noen tips eller to til hva jeg kan gjøre for typen i senga, e.l.

Og til deg som syntes jeg skulle prate med sjefen, SÅ drøy er jeg ikke. Har da ingen interesse av å evt lage "trøbbel" for hu på jobben fordi hun kanskje ikke tenkte seg om før hun sa noe. Bare reagerte på at hun faktisk sa det.

Skrevet
Poenget er at slike utsagn fra kioskansatte ikke hører noen steder hjemme, og jeg tolererer ikke slikt fra mine ansatte. Folk skal føle at det er greit å handle hvilke varer som helst, uten å bli møtt med alskens underlige kommentarer. Selv om du tydeligvis syntes kommentaren hennes var veldig festlig.

Hvis du knuger dine ansatte under et sånt terrorvelde, at der ikke finns takhøyde for en relativt uskyldig tungeglipp, velment attpå, så er det faktisk et godt råd å ikke ta saken opp med ledelsen. Og nei du, jeg syntes ikke kommentaren var veldig festlig. Bare veldig uskyldig, og veldig velment.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...