Gå til innhold

En god fuktighets/ nattkrem som ikke er så fet men gir mye fukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til dette? :) jeg har kombinasjonshud med noe dehydrert overhud, men kan ikke ha fete kremer da de legger seg utenpå og jeg våkner helt fet og "grisete" i ansiktet...Lotion blir for lett, det bruker jeg om dagen, men vil aha noe "rikere" om natten. Jeg er 33 år og kan godt bruke rynkeforebyggende krem ;) Gjerne en som gir glød også..

kravstor..hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Maia_*
Skrevet
Noen som har forslag til dette? :) jeg har kombinasjonshud med noe dehydrert overhud, men kan ikke ha fete kremer da de legger seg utenpå og jeg våkner helt fet og "grisete" i ansiktet...Lotion blir for lett, det bruker jeg om dagen, men vil aha noe "rikere" om natten. Jeg er 33 år og kan godt bruke rynkeforebyggende krem ;) Gjerne en som gir glød også..

kravstor..hehe

Dermalogica age smart "superrich". Har akkurat samme hud som deg, og denne er seriøst den desidert beste jeg noen gang har prøvd..!!:) Huden min har aldri sett, og kjennes, så bra ut som nå. Elsker egentlig hele linjen, og har kjøpt det meste. Er litt dyrt, men absolutt verdt det. Kremen er veldig drøy, lukter ingenting, og er sånn helt passe fet, tross navnet. Trekker helt inn i huden, og gir en kjempefin glød:)

Har bestilt fra lookfantastic.com, og purebeauty.co.uk. På den siste siden får man samples gratis med bestilling og.

Skrevet

Jeg holder på å prøve ut noen produkter fra REN Skincare. Omega 3 Overnight Lipid Renewal Serum og Frankincense and Boswellia Serrata Revitalising Repair Cream. Om kvelden vasker jeg ansiktet, har på serumet, lar det trekke inn også smører jeg på nattkremen. Er veldig fornøyd med huden min for øyeblikket.

Jeg bruker også å ta på en fuktighetsmaske en kveld i uken som jeg ligger med over natten. Litt klissete den natten, men gjør underverker for resten av uken.

Skrevet (endret)

Takk for svar :) Jeg endte opp med Denne fra Matis. Håper den er bra, fikk den til GBP 37.45 på Ebay, så da er det ikek så ille :)

Noen som har prøvd denne?

Endret av kitekatt
Skrevet

Tråden er ryddet, se reglerne

/Furstina (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...