Gjest Gjest_lotta_* Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei! Ser at de selger 750ml shampo og balsam av dette merket til 199/249 kr på blivakker. er dette gode produkter? blir litt i stuss når det er så rimelig i forhold til f.eks kms
Avalon Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg har god erfaring med tigi beadhead shampo og balsamen dumb blond. Den lukter utrolig godt. Både shampo og balsam er drøy i bruk. Etter å ha skyllt ut shampoen er håret mykt og glatt, dette har jeg kun opplevd etter å ha hatt balsam i, som regel klaser håret seg og blir rart å ta i etter kun bruk av shampo. Så jeg har bare gode erfaringer med bedhead, catwalk har jeg ikke prøvd. Har også en venninne som har samme shampo og balsam som meg, pluss noen styling produkter fra beadhead og hun er like fornøyd som meg edit: kan si at jeg aldri har vært fornøyd med produktene til kms. produkter jeg har vært fornøyd med er tigi bedhead, loreal expert, redken og keratease. Endret 30. mars 2009 av Avalon
Malina Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Jeg synes thickening produktene til tigi catwalk er helt greie. Jeg synes tigi-produktene er hakket bedre enn butikk-produkter. Men jeg foretrekker Kerastase, kms, joico++..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå