Gjest Gjest_Kipa_* Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Helena er 2 år og har fått den uvanen at hun klorer seg på kinnet når hun er trøtt.. og på samme sted alltid.. hun har tre prikker som er både hovne og irriterte, og som blir større og tydeligrer. Klorer seg til blods opptil flere ganger.... er det noen som vet om en "superkrem" jeg kan smøre på.. eller ville dere gått til legen og fått noe?
Gjest Kipa, ts Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 - hm, bare jeg som har ei som gjør slik tydeligvis.. ;-) trenger fortsatt råd. var hos legen, hun brukte et sekund..- det er et stikk var svaret skrev ut en resept og ha det.. Vel, har brukt den salven nå siden torsdag og det hjelper ikke en dritt!! Hun klorer seg til blods uansett, senest i går kveld! Virker kanskje litt hysterisk å mase om det, mne det blir jo arr..
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Hjelper nok ikke med salve.. Men prøv å klipp neglene så langt ned som mulig og pass på at de ikke har fliser/ skarpe kanter. Har selv et stort arr på kinnet etter å ha klort meg som baby, det forsvinner aldri :-/
Iero Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Ha på henne votter? Blir kanskje litt varmt, men det finnes jo slike tynne silkehansker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå