Dixie Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 En venninne har "lurt" meg til å bli med på dobbeltdate i dag. Hun og typen sin og jeg og typen min. De har aldri møtt hverandre før. (typene altså) Tror det går litt dårlig med venninnen og forholdet (orker ikke å være alene med han...) Men hva i alleverden skal man finne på? Er tom for ideer. Noen forslag?
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 Bowling? Kino? Mat? Video? Kort? Spill? Kafè?
Dixie Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2003 Alltid like morsom som vanlig...... Tror det blir en kjedelig kveld...... Kanskje gruppe s*x er tingen :oops: ..... NOT Finnes det ingen spennende ting å gjøre i hovedstaden?? Grr.... Sier Dixie som sitter å kjeder seg på jobb :cry:
mowgli Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 I hovedstaden må det vel være flust av ting å finne på?? For meg hadde det vært helt ypperlig å bare sittet på kafè, skravlet, sett på livet fare forbi....
Rapitap Skrevet 11. juli 2003 #6 Skrevet 11. juli 2003 Ja, og så må man ha pause fra all leken...og drikke og spise litt!! Cider og Grandiosa. *brr...frysninger på ryggen! Ekkelt! ...hehe!* Litt Yasty kanskje? Sånn i 6.30 tiden?
Gjest Vega Skrevet 11. juli 2003 #7 Skrevet 11. juli 2003 Hvorfor ikke gå ut og spise - pizza f.eks. Eller gå på pub og sitte og prate? Selv om det er litt dårlig mellom henne og typen, pleier de fleste å oppføre seg blant folk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå