Gå til innhold

kattunge

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei vi har fått en kattunge har vel hatt den i to mnd nå, den er veldig kosen,

men den vil bare kose med meg, og ikke mannen, han er jo dyre venn han å,

jeg går hjeme helle dagen med den, så jeg har tenkt at det kan være det, men er litt trist å se at den ikke vil kose med han

noen som har hatt noee av det samme, hva skal vi gjøre at den vil kose med han å. han prøver å ta den på fanget å sånt men da nekter den vil ikke være der

Videoannonse
Annonse
Gjest Sarasahara
Skrevet

sånn er vår lille pus også. går jeg og legger meg før han, så har jeg pusen på døra og mjauer og skriker etter meg. tror ikke det er så mye å gjøre med, egentlig, det som har gjort at phoebe går til sambo og ikke meg, er hvis vi sitter i sofaen begge to og jeg ignorerer henne. kanskje verdt å prøve? ellers har jeg alltid erfart at katter gjør akkurat som de vil ;)

Gjest Gjest_AnetteR_*
Skrevet

Sånn er pusene mine også. Som mannen min sier - de er skikkelige mammadalter. De rusler etter meg fra rom til rom, det er alltid mitt fang de vil ligge i, og får de sove på soverommet er det min fotende de holder seg til. Og dette selv om vi er akkurat like mye hjemme og deler på mating.

Men er jeg bortreist en helg eller en uke så tyr de raskt til han. Da er de glade når han kommer hjem, ligger i fanget hans, og fotfølger han.

Katter er artige, oportunistiske dyr på den måten...=) Ingenting å gjøre med det dessverre, bortstett fra at dere begge mater og steller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...