Gå til innhold

elitefrisør vs vanlig frisør?!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet

skal stripe håret mitt fra mørkebrunt til lysebrunt ala gisele budchen/fergie/jennifer aniston/ lysebrunt med endel spill i.. så vi må se på bilder å diskutere hvordan vi skal få den å den fargen.. men jeg ser på nettbestilling og kan velge junior(lærling.. d er uaktuelt) vanlig frisør som kan være akk ferdig md læretiden å elitefrisør som har minimum 3 års erfaring etter læretid.. men må da betale 15% mer for elite..

hva bør jeg gjøre??? har vert hos godt voksne damer før å de er ikke alltid de flinkeste på sånn.. lurer på en ting til.. hva bør jeg velge i nettbestillingen. stiper,farge eller fargedesign??? skal jo hovedsaklig antagelig bare stripe det kanskje i to forskjellige prosenter, men jeg er veldig usikker.. så derfor jeg vil ha en dyktig frisør.. mulig vi må stripe å så farge noe, jeg har ikke peil.. kommer til å ta med bilder uansett..

what 2 do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt en frisør som er ferdig med fagbrevet, men fortsatt ung. de er ofte veldig kreative og dyktige. Og har lettere for å forstå dine meninger om farge og frisyre enn eldre frisører. de gjør gjerne det de selv syntes er fint!

et tips bare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...