Gjest Bente30 Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 1. Hvordan vasker du stay-upene dine? 2. Er det tilfredstillende å vakse klær i biotex, når en ikke har noe annet å vakse klærene i? For nå om sommern så har ikke jeg adgang på til vaskemaskin på hytta jeg bor.... Ha en forsatt god sommer
starie Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 Jeg kjøper flytende Omo reisevask når jeg ikke har adgang til vaskemaskin. Nylonvask er vel også fint?
minniepus Skrevet 11. juli 2003 #3 Skrevet 11. juli 2003 Jeg putter strømpene i vaskepose (sånn hullete) i maskinen.
Frk Doodad Skrevet 11. juli 2003 #4 Skrevet 11. juli 2003 Hei Jeg bruker også vaksepose på strømpene mine, også går de i vaskemaskinen. Når det gjekder Biotex har jeg ingen problemer med å bruke det for å vaske klærne. Har alltid med litt biotex på ferie slik at jeg kan vaske noen plagg. Frk D
Gjest Zalomine Skrevet 12. juli 2003 #5 Skrevet 12. juli 2003 Hvorfor skulle ikke biotex være "tilfredsstillende"? Meg bekjent er da dette nettopp vaskepulver som passer fint til håndvask? Stay-ups pleier jeg vaske for hånd i vasken med milo jeg (eneste flytende vaskemiddel jeg har, og boitex har jeg heller ikke i skapet, og vanlig pulver løser seg så dårlig opp, det er jo ment til vaskemaskin) og skyller godt. Kunne sikkert putta dem i vaskemaskina, men jeg har ikke en sånn pose, og da er det lettere å bare skylle opp i vasken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå