Fantorangen Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hadde et innlegg tidligere, men jeg hadde vist missforstått størrelsen på Ebay. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg trenger et underskjørt med 2 ringer hvor den nederste ringen har en diameter på 90cm / omkrets på 282,6cm. Slik jeg har regnet ut blir dette ca.111inch i Ebay størrelse, men finner bare underskjørt med omkrets på 100inch. Jeg kan jo altids kjøpe det her i Norge, men det er jo mye penger å spare på det om jeg får tak i det på Ebay eller en annen nettside
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hva er spørsmålet ditt, egentlig? lurer du på hvor du kan få kjøpt underskjørt med akkurat den diameteren?
Fantorangen Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Hva er spørsmålet ditt, egentlig? lurer du på hvor du kan få kjøpt underskjørt med akkurat den diameteren? Ja, er det noen som vet om jeg kan få tak i det på Ebay eller en annen nettside? Jeg leter å leter, men finner det ikke noe sted...
Fantorangen Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 Dytter denne opp igjen jeg Trenger virkelig hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå