Gjest Erik Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Jeg er 16 år, veldig tyn, ikke så høy. Jeg har blondt kårt hår og blå øyne. Jeg liker ikke håre mitt. Blondt hår er for femi. Blå øyer er femi å. Stemmen min er for lys. Jeg har same stemme type som Michael Jackson. Jeg har lyst på en DYP stemme, ikke en kastratssanger stemme. Jeg har åsså lyst til å se høy og mørk og muskeløs ut. Så kunne jeg ønske jeg hadde sjegg å. Jeg har aldri hatt en eneste sjæreste. Hadde en lissom-sjæreste når jeg var 13. Jeg vil gjøre noe me meg selv. Vordan får jeg en dypere stemme? Jeg vil ha en dyp mannestemme. Burde jeg farge håre brunt? Vordan får jeg muskeler?
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Nesten alle på din alder er misfornøyd med utseendet. Ikke døm deg selv så hardt. Hvis du har lyst på en sterkere kropp kan du starte ved vektløfting. Kjenner du noen som driver å løfter vekter? Spør de om dem kan vise deg hvordan du løfter. Eller du kan begynne på et treningsenter og spørre noen der. Jeg synes blondt hår og blå øyne er kjempefint, og i hvertfall ikke femi.
Envy Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Jeg aner ikke om dette er et kødde innlegg. men siden jeg ikke er i det mistensksomme hjørnet skal jeg la den passere og svare seriøst Punkt nr 1. Du er bare 16 år!! Min eks er nå 23, og han fikk ikke skjegg før han var 20 eller noe. alle utvikler seg i forskjellig tempo, og du kan nok dessverre ikke regne med å være noe skikkelig mannfolk i en alder av 16 år :gjeiper: det er fysisk umulig. Det du derimot kan gjøre for å bedre på selvtilliten din er jo f.eks å begynne å trene styrke aktivt, og virkelig gå inn for det med hele livsstilen din (det inkluderer riktig kosthold, prot. shaker etc.). Da vil du jo etterhvert få muskler, selv om ting tar tid! Uansett vil du nok føle deg bedre av at du aktivt gjør noe for å forbedre deg selv. Det med at det er feminint å ha blondt hår og blå øyne er jo bare bullshit. Jeg er jente og har mørkt hår og brune øyne, ser ikke på meg selv som noe mer matcho enn blondiner av den grunn. Vil anbefale deg å beholde den hårfargen du har, antakeligvis har du såpass lyse trekk at det vil se teit ut om du farger håret uansett. Skaff deg heller en ny hårklipp! typ, noe sånt, det er dødshot! Dypere stemme får du antakeligvis med årene, så det er nok dessverre bare noe du får være litt tålmodig med.. ..og jentene.. de er akkurat like usikre på seg selv i den alderen du er i. Det er helt naturlig å ikke ha hatt noen kjærste når man er 16 år. Når du er 16 skal du gå på skole, loke rundt med venner, spille spill og gjøre andre morsomme ting, ikke tenke på de forpliktelsene en kjærste fører med seg.. vent et års tid, og ikke stress så dukker nok damene opp mer enn tidsnok lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå