Gjest Singel16 Skrevet 29. mars 2009 #1 Del Skrevet 29. mars 2009 hei er en gutt på 16 år som har været singel i 16 år jeg lurer på hva det kan være jeg gjør galt mener sel at jeg har rete utsenede på plass er vel trennt og snaker ofte med jenter men det blir aldri noe mere enn det pliss hjelp PS jeg vet dette er en kvinne side men jeg er desperat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Del Skrevet 29. mars 2009 Drit i disse damene, de kommer bare til å knuse livet ditt og gjøre deg ulykkelig. Drikk øl og tur sammen med kompiser, reis til andre land, jobb mye og ha det gøy. Får du lyst på fitte så kjøper du hore, horer er ærlige og rene, knuller deg, tar penger og stikker. Når du blir litt dreven, får du et par tre favoritthorer, de blir nesten som damene dine, men de maser ikke, de ringer ikke og de klager ikke. Helt fantastisk, så bare vær singel du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Del Skrevet 29. mars 2009 For en avskyelig patetisk mann du er som gir ett slikt svar til ungdom..du må jo ha enorme problemer..og fullstendig mangel på sosial trening. Ikke ta råd fra sosiale freakshows som aldri har vært i stand til å få ett forhold. Det kommer med tiden..du er bare 16...singel i 16 år da er helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mars 2009 #4 Del Skrevet 30. mars 2009 Hehe, naturlig at du har vært singel i 16 år, all den tid du bare er 16 Ta det helt med ro, du kommer til å ha mange kjærester i årene som kommer. Tro det eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #5 Del Skrevet 30. mars 2009 Hehe, naturlig at du har vært singel i 16 år, all den tid du bare er 16 Ta det helt med ro, du kommer til å ha mange kjærester i årene som kommer. Tro det eller ei takk skal dere ha da vet jeg at jeg ikke skal gi opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Methuselah Skrevet 30. mars 2009 #6 Del Skrevet 30. mars 2009 Gratulerer med 16 år i friheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #7 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvordan oppfører du deg når du er med jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 30. mars 2009 #8 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er vel heller ikke uvanlig å ikke ha hatt en kjæreste når man er 16? Det er jo noen som starter veldig tidlig med sånt, mens andre bruker litt bedre tid. Det er jo ikke kvantitet som teller, men om du kan finne en jente som du virkelig passer godt sammen med En gang finner du en sånn jente, uansett om det skjer når du er 16, 17, 18 eller ennå senere. Det er ikke deg som det er noe feil med, du har bare ikke møtt den riktige jenten Kjenner faktisk flere gutter som hadde ikke noe kjæreste før de var godt over 20, men nå har de fleste funnet seg noen og er også godt på vei til å etablere seg. Slapp av, det kommer en gang, jo mindre du stresser over det, jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #9 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvis vi skal vite hva du gjør galt må du nesten si noe mer om hva du gjør xD Det at du har vært singel i 16 år er ikke så gale som du kanskje tror. Jeg har vært singel lengre enn deg .. Uansett jeg tror det er måten du er på når du er med jentar som gjør at du ikke tiltrekker deg dem.. Hvis du har noen gutter i vennekretsen din som er såkalte naturals på å tiltrekke seg damer burde du se litt på hva de gjør , for det å kunne tiltrekke det motsatte kjønn, er noe som kan læres. Dette er ikkje frekt ment damer, men jenter på hannes alder tiltrekkes av helt andre ting enn hva dere gjør, og det vet nokk de fleste av dere (finnes selvfølgelig unntak) Hvis du skal bli flinkere med damer tror jeg du må lære deg kunsten å flørte og hvordan du skal flørte for å tiltrekke deg jenter... Rådene som sier at du skal være deg sjøl osv.. er egentlig gode råd fordi du vil ha en jente som faller for den du er, eg e ikkje uenig i disse, men problemet er at hvis du ikke trykker på de knappene som skaper tiltrekkning hos jenter vil ikke tiltrekkningen komme. Er du en såkalt "snill" gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crow Jane Skrevet 30. mars 2009 #10 Del Skrevet 30. mars 2009 hei er en gutt på 16 år som har været singel i 16 år jeg lurer på hva det kan være jeg gjør galt mener sel at jeg har rete utsenede på plass er vel trennt og snaker ofte med jenter men det blir aldri noe mere enn det pliss hjelp PS jeg vet dette er en kvinne side men jeg er desperat!! Jeg er ei jente som hadde min første kjæreste da jeg var 18. Det forholdet varte i 3 uker, men det telte for meg ;-) "Merittlisten" min kan telles på én hånd. Dette er noe jeg er stolt av OG er meget lykkelig i dag i mitt tredje forsøk på et langvarig forhold. Har rukket å bli over 30 og har skjønt at om man blomstrer sent så blir ikke livet dårlig allikevel. Jeg følte meg alltid ensom i ungdommen og lurte på hva jeg manglet. Var pen nok til at folk trodde jeg var både modell og danser, men såpass usikker at ingen torde å nærme seg meg. Mens noen av de jentene som var superpopulære og løp på kino hver kveld fremdeles sitter single og lever på ONS fremdeles. Jeg foretrekker mitt liv. Det ordner seg nok, kjekken ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 30. mars 2009 #11 Del Skrevet 30. mars 2009 Skal nevnes at jeg er jente da, men hadde vært singel i 16 år da jeg var 16 jeg også. Hadde aldri vært typen til disse småforholdene på barneskola, men da jeg var litt over 16 forelska jeg meg sørn meg i bestekompisen fra ungdomsskoleklassen! Det funka flott, vi har vært sammen i et og et halvt år, og jeg er bare glad for at han er min første kjæreste. Mulig du som gutt ser på det annerledes, men jeg er i alle fall helt sikker på at det ikke blir sett på som negativt at du ikke har hatt noen kjæreste i en alder av 16, og at du en dag finner jenta for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #12 Del Skrevet 1. april 2009 jeg vet ikke helt hva jeg gjør feil når jeg er med jenter. jeg er med selv og er med på det meste som blir gjort når jeg er med dem. men det blir liksom aldri noe mere. er ikke frekk mot dem eller svarer frekkt på noen måte, svarer alltid hyggelig og så godt jeg kan når noen spør meg om noe problemet er sikker at jeg er litt blyg og blir lett flau og varm når jeg er sammen med jenter PS har noen et par tips om hvordan jeg kan ungå å bli så flau og varm??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #13 Del Skrevet 1. april 2009 jeg vet ikke helt hva jeg gjør feil når jeg er med jenter. jeg er med selv og er med på det meste som blir gjort når jeg er med dem. men det blir liksom aldri noe mere. er ikke frekk mot dem eller svarer frekkt på noen måte, svarer alltid hyggelig og så godt jeg kan når noen spør meg om noe problemet er sikker at jeg er litt blyg og blir lett flau og varm når jeg er sammen med jenter PS har noen et par tips om hvordan jeg kan ungå å bli så flau og varm??? Tror du bare må være med jentar helt til d føles normalt ut og du ikke blir flau og varm Hadde d sån eg og xD når jeg kom i nærheten av jentar jeg var tiltrukket av mast eg helt kontrollen og ble bare stille... ganske tidig egentlig =) hehe eg har blitt mye bedre rundt damer no en ting som hjalp på, var å slutte å tenke på hva andre sa og tenkte om meg feks eg var veldig redd for hva andre tenkte hvis jeg gjorde d og d... No gir eg en stor faen i d xD og det er mye lettere å være meg sjøl. Kan si deg en annen liten ting Hvis du ser litt etter ser du kanskje at de guttene som svarer litt frekt (ikke for frekt!) har litt dame teken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #14 Del Skrevet 1. april 2009 takk skal prøve på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå