Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 En underlig følelse, alt jeg liker er her. Bak en supernova i ultrakosmos finnes det skatter begravet av rompirater, morsomme menn, en planet av iskrem, en kjempepose lakrislisser, en tyrannosaurus rex og en merkelig serie mystiske megaeksplosjoner. Men livet kommer alrdri til å bli det samme igjen, for over det hele ruver en naken kvinne, farvel barndom!
Gjest Methuselah Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Barndommen for meg er en tid som for lengst er borte. Som tatt av vinden langt bak der i en nostalgisk tanke. Borte borte og lenger borte
Gjest Gjest_kaktus_* Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 En underlig følelse, alt jeg liker er her. Bak en supernova i ultrakosmos finnes det skatter begravet av rompirater, morsomme menn, en planet av iskrem, en kjempepose lakrislisser, en tyrannosaurus rex og en merkelig serie mystiske megaeksplosjoner. Men livet kommer alrdri til å bli det samme igjen, for over det hele ruver en naken kvinne, farvel barndom! Voksenlivets velsignelse: Man har råd til å kjøpe lakrislisser hele uka! Og bestemme selv når man skal rydde, hvor man skal bo, hvem man skal leke med, når man kan reise til syden (kan skjønne jeg skal få lov til det!) kjøpe egen bil, kjøre hvor jeg vil, slutte i jobben hvis den er kjedelig, bare spise kake en hel dag, kjøpe brus.
Gjest Methuselah Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Men for all del, ikke glem at du skal dø! Døden har ingenting med dette og gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå