Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 Hei hei! Kan dere anbefale meg noen bra klesbutikker i København? Helst ikke det aller dyreste.. Gjerne noen butikker lignende H&M, bik bok, Vero moda, neste stopp, popin osv. Blir kjempegla` for svar! Hilsen en som skal på ferie og shoppe (til den allerede flate lommeboka er tom.. :D )
Frk Doodad Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 I Køben har de mye fint...Desverre husker jeg ikke navnet på så mange butikker, men jeg skal prøve. - Zara (omtalt i en annen tråd på velvære furumet) - Monsoon - Accessorize (Monsoon og Accessories hører sammen nesten som Neste Stopp og Kremmerhuset) - E Spirit - Også er det et kjøpesenter på strøget som har en skikkelig diger, super sminkeavdeling...men aner ikke hve den heter... Har de FCUK i Køben tro....husker ikke, men har de det anbefales det å ta en tur. Skal tenke så det knaker for å huske flere butikker :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #3 Skrevet 11. juli 2003 Jeg skal også snart til Køben! Vil gjerne vite hvor jeg kan finne secon hand butikker (sentralt)..
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #4 Skrevet 11. juli 2003 Jeg bor i København, og der er mange butikker men tag i Fisketorvet Shopping Center, en tur på Strøget (husk sidegader kan være spændende), en tur på Vesterbrogade, Nørrebrogade, Østerbrogade eller Gl. Kongevej er også fint. Hvad angår secound hand, så kender jeg ikke så mange - men stil spørgsmålet på http://livsstil.jubii.dk/woman/ inde i Woman debatten :D
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #5 Skrevet 14. juli 2003 Tusen takk for svar frk Doodad og gjest! :blunke: Gleder meg til å dra til Køben, det er en flott by!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå