Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Har kjøpt sexleketøy som en overraskelse til min kjære, fortalte han at jeg hadde en overraskelse, men så kom tvilen.. Tenk om han reagerer helt feil og ikke liker dette i det hele tatt??? Jeg har alltid vært den som er tilbakeholden når det kommer til sexlivet, og han helt motsatt, men har nå bestemt meg for å ta kontrollen litt Men ble veeeldig usikker plutselig på om han kom til å bli lei seg eller noe...
MRN Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Nå som du allerede har kjøpt leketøyet, så er det like greit å fortsette idéen din. Avhengig av hva det er, så er sjansen tilstede for at han tar det positivt.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Det er snakk om en slik rosa stubby vibrator, glidemiddel, (rosa)penisringer (bare for å teste, ikke ta oss så høytidelige??) og massasjeolje med mangolukt =) Har fremdeles mulighet til å avbestille.....
Gjest womenwomen Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Har kjøpt sexleketøy som en overraskelse til min kjære, fortalte han at jeg hadde en overraskelse, men så kom tvilen.. Tenk om han reagerer helt feil og ikke liker dette i det hele tatt??? Jeg har alltid vært den som er tilbakeholden når det kommer til sexlivet, og han helt motsatt, men har nå bestemt meg for å ta kontrollen litt Men ble veeeldig usikker plutselig på om han kom til å bli lei seg eller noe... JA - hvis sexleketøyet er STØRRE enn hans pikk - da blir han utrolig såret . Så håper for guds skyld den er mye mindre ? Så han ikke føler seg truet og ikke bra nok osv .Fakta - menn tenker akkurat sånn .
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Du skal faen meg ha credit for at du gidder å gjøre noe for gubben din, flott. Men vær forsiktig så du ikke blir såret, for det er ikke sikkert han synes det er så jævla festlig å ta deg sammen med en gummidings, det kan jo også hende at han tolker det dithen at han ikke er bra nok. Men mest av alt, det er ikke knullinga som er så viktig for oss menn, men at dere anerkjenner oss og gir oss illusjonen om at dere ser opp til oss og at pikken er mer enn stor nok, det er livsløgnen vi ønsker å leve med.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Jeg tenkte det kanskje tente han litt at jeg tok inititativ til noe slikt =) Men... uff..
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Og vibratoren er liten og rosa (og morsom) og ikke naturtro i det heletatt..
Gjest womenwomen Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Du skal faen meg ha credit for at du gidder å gjøre noe for gubben din, flott. Men vær forsiktig så du ikke blir såret, for det er ikke sikkert han synes det er så jævla festlig å ta deg sammen med en gummidings, det kan jo også hende at han tolker det dithen at han ikke er bra nok. Men mest av alt, det er ikke knullinga som er så viktig for oss menn, men at dere anerkjenner oss og gir oss illusjonen om at dere ser opp til oss og at pikken er mer enn stor nok, det er livsløgnen vi ønsker å leve med. Ønsker å leve med den livsløgnen ? Alltså mange menn er store nok - så det er nå ingen livsløgn . De fleste menn er store nok og tilpasset vår anatomi - syns nå jeg . De er ganske gjennomsnittlige normale de fleste .Absolutt stor nok .Men har truffet 2 menn med unormalt lite utstyr .Naturen er merkelig der - noen får stor og andre nesten ingen pikk i det hele tatt . Naturen er absolutt uforutsigbar og ikke perfekt desverre ... Men menn er så utrolig sårbar ang . størrelsen sin - men det er jo et uttrykk for at de ønsker å tilfredsstille oss - så er jo litt søtt at de er så sårbare . Så ikke ert opp menn med størrelse osv .Gi dem heller bedre selvtillitt .Så IKKE vis han sexleketøy som er større enn han er .Er jo helt latterlig dumt å gjøre noe sånt . Såpass burde kvinner klare å tenke selv ... Kan dere ikke finne leketøy som vibrerer - men som er mye mindre ...Så blir det nok bedre mottatt .Forstår godt at menn blir litt provosert av sånne digre leketøy . Jeg syns de fleste leketøy - er alltfor store .Sikkert laget for damer med mange barnefødsler bak seg - og som MÅ ha hjelpemiddel for å kunne nyte ... Kunne ikke tenkt meg en diger dildo selv - har da ikke lyst å bli " utsprengt " unødvendig . Bare en bitteliten en .En g-punktsstimulator ...men den må ikke være så lang og tykk .Holder med 7 cm sikkert ...større en mne fingre i hvertfall ... det skulle ingen mann føle seg truet av i hvertfall .. he he
Gjest Papirkurven Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 Stå på! Sikker på at han blir dødstent og kjempeglad og stolt av deg!
Gjest Gjest_Caron_* Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Og vibratoren er liten og rosa (og morsom) og ikke naturtro i det heletatt.. Jeg tror ikke du skal frykte at dette blir ille mottatt. Var han den eksperimentelle av dere før, vil han sikkert bli positivt overrasket over at du nå tar initiativ til å sprite opp sexlivet litt... Du skal se dette blir startskuddet for en spennende vending på sex-aktiviteten deres.
Gjest Mads25 Skrevet 29. mars 2009 #11 Skrevet 29. mars 2009 Et utrolig bra initiativ setter han garantert pris på
Helen Skrevet 29. mars 2009 #12 Skrevet 29. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Aftensol Skrevet 29. mars 2009 #13 Skrevet 29. mars 2009 Nå kjenner jeg ikke samboeren din, men jeg er sikker på at han vil ta det som en positiv overraskelse! De som føler seg truet av sexleketøy er barnslig! Det er kun usikre 18åringer som tror de har for liten penis! (eller eldre usikre gutter.. Ja, gutter, og ikke menn!) Kjøpte faktisk en lignende pakke til min kjære, og han syntes det var en kjempefin gave! Vi har hatt maaange gode timer med det :D Det er jo ikke i stedet for han, hadde du kjøpt det og skjult det for han, så hadde jeg vært mer skeptisk, men så lenge det skal brukes sammen så er det bare litt ekstra krydder i hverdagen Så jeg sier absolutt: Gi den til han! :D
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #14 Skrevet 29. mars 2009 Takk for all "motivasjon"! Jeg ble så usikker at jeg måtte fortelle han hele greia, og jeg tror nok at han gleder seg til påska nå
Gjest Vidda Skrevet 30. mars 2009 #17 Skrevet 30. mars 2009 JA - hvis sexleketøyet er STØRRE enn hans pikk - da blir han utrolig såret . Så håper for guds skyld den er mye mindre ? Så han ikke føler seg truet og ikke bra nok osv .Fakta - menn tenker akkurat sånn .Hvorfor stigmatiserer du menn på denne måten? Du er så explisitt og bastant. Skjønner du ikke at det er feil å gre alle over en kam? Både jeg og 6 av mine kamerater har kjøpt dildoer til våre respektive, og de var jaggu større enn oss alle. Sitat: "Fakta. Menn tenker akkurat sånn" Sitat slutt. Du kan bare ikke skrive dette i fullt alvor. Ser du ikke at du ikke kan gre alle over en kam? Og til hun som lurer: Peis på! Jeg hadde digget om fruen min hadde overrasket meg med en stor dildo. Leke leke leke..... :-D
kleshenger Skrevet 30. mars 2009 #18 Skrevet 30. mars 2009 Ikke hør på han som mener at alle menn er like og sier at han kommer til å bli fornærmet. Han er en dust. Typen din er heldig! Han kommer sikkert til å sette pris på at du tar intiativ til noe sånt, det er jeg ganske sikker på. Heller det enn ei kjedelig dame som ikke er med på noe nytt eller gøy, eh? Typen min reagerte med iver da jeg kjøpte en rosa, vibrerende penisring. Jeg sier ikke at alle men ville likt det, men de fleste ville nok gått med på å prøve det hvis de var glad i kjæresten sin.
Gjest womenwomen Skrevet 30. mars 2009 #19 Skrevet 30. mars 2009 Hvorfor stigmatiserer du menn på denne måten? Du er så explisitt og bastant. Skjønner du ikke at det er feil å gre alle over en kam? Både jeg og 6 av mine kamerater har kjøpt dildoer til våre respektive, og de var jaggu større enn oss alle. Sitat: "Fakta. Menn tenker akkurat sånn" Sitat slutt. Du kan bare ikke skrive dette i fullt alvor. Ser du ikke at du ikke kan gre alle over en kam? Og til hun som lurer: Peis på! Jeg hadde digget om fruen min hadde overrasket meg med en stor dildo. Leke leke leke..... :-D Den store forskjellen ligger i at DERE 6 GUTTER gikk til innkjøp av vibrator til damene deres - da har dere selv VALGT DET - og akseptert det , ønsket det . Har selv fått stor vibrator i gave fra X - men det var på hannes eget inisiativ .Ikke mitt . TS - er en dame som går å kjøper selv og skal overraske typen med - ikke sikkert han blir like begeistret ! Nei klart alle menn er ikke sånn - det har du rett i . Men vi vet at en stor andel menn - er i utgangspunktet litt misfornøyd med størrelsen sin og har litt komplekser eller er extra sårbar . Så greit om hun tar det i betraktning - ingentin galt i det vell ? Forøvrig trenger de fleste ikke den aller største dildo som finns .Men nyter like godt en naturtro størrelse på leketøyet ..
Gjest Alkaline Skrevet 31. mars 2009 #20 Skrevet 31. mars 2009 Leketøy er ikke en erstatning, men et hjelpemiddel! Hvis dere gutter tror at man heller velger noe i plast i stede for ekte vare må dere tenke om igjen. Flott tiltak, jeg syntes det er strålende at du tar intiativ. Det tipper jeg kjæresten din syntes også U GO GIRL!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå