Gjest jente Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 Hei. Er ferdig med et 8 år langt forhold, og har trufft en gutt som jeg liker veldig godt og vil bli mer kjent med. Har sendt noen meld til han, men får liksom litt korte svar igjen, må legge til at han er sjenert. Har fått en meld av han hvor han spurte hvorfor jeg ikke hadde sagt at jeg var singel. Hvordan går jeg frem, vil virkelig ha denne gutten og vil ikke gjøre noe galt. Noen råd? Er så forelsket tror jeg
Rapitap Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 Ikke godt å si - lytt til deg selv og nyt og være ør! Herlig! =)
Gjest Bellangel (ikke innlogget Skrevet 11. juli 2003 #3 Skrevet 11. juli 2003 Hmm - her trengs litt fler detaljer.. Jobber dere sammen, hvordan treffes dere? Er det noen steder der du VET du kan "tilfeldig" treffe pa ham? Hvor sjenert er han? Er det du som ma ta initiativ? Deilig a vaere forelsket sant?!
Gjest jente Skrevet 11. juli 2003 #4 Skrevet 11. juli 2003 Vi treffes på byen, hvor vi snakker, kysser og koser oss. Ellers treffes vi på butikken. Bor på et lite sted så vi treffes alltid ute i helgene. Vet ikke helt hvor sjenert han er, men han er litt vanskelig og komme inn på. Det er han som kysset meg på lørdag. En skikkelig herlig følelse og være forelsket.....
Suzy Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 Kyss tilbake og oppsøk ham gjerne utenom fester ol... Spør om dere kan gå en tur, hold ham i hånda og se hva som skjer... Det er skjønt å være forelska Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå