Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #1 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som vet hva en drøm hvor du er engel og får budskap fra Gud om å hjelpe noen betyr? Når man egentlig ikke er troende selv i utgangspunktet... Finner nemlig bare drømmetydning om å se andre engler i drømmer, men ikke å være det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Methuselah Skrevet 29. mars 2009 #2 Del Skrevet 29. mars 2009 Drømmer har ingen betydning. Det er bare ditt astrale legeme som reiser rundt omrking. Det du så var bare din astrale kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg så bare andre personen og "hørte" Gud i tankene, ikke min astrale kropp? Trodde ikke man kunne se sin astrale kropp hvis man "ER" den. Er det ikke den fysiske kroppen man ser når man er i astral kropp? Så du mener alle drømmer er ubetydelige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 29. mars 2009 #4 Del Skrevet 29. mars 2009 Jo drømmer betyr som regel noe, drømmer er et resultat av vår underbevissthet. Dette betyr likevel ikke at det man drømmer er bokstavlig (heldigvis), men at det symboliserer noe. Kanskje du kjenner noen som trenger din hjelp, kanskje du har lyst til å bidra i organisasjoner, kanskje det er et symbol for at du trenger å ta bedre vare på deg selv, mulighetene er mange. Det at "Gud" sa det i drømmen kan bety at budskapet var ment å være kraftfullt, ikke at du innerst inne er kristen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #5 Del Skrevet 29. mars 2009 Jo drømmer betyr som regel noe, drømmer er et resultat av vår underbevissthet. Dette betyr likevel ikke at det man drømmer er bokstavlig (heldigvis), men at det symboliserer noe. Kanskje du kjenner noen som trenger din hjelp, kanskje du har lyst til å bidra i organisasjoner, kanskje det er et symbol for at du trenger å ta bedre vare på deg selv, mulighetene er mange. Det at "Gud" sa det i drømmen kan bety at budskapet var ment å være kraftfullt, ikke at du innerst inne er kristen :gjeiper: Kan jo tenkes at Gud egentlig var mitt indre meg eller noe da. Han jeg skulle hjelpe ligner veldig på han jeg nå er sammen med, så kanskje? Bare undrer fælt på hva hjelpen da skal være??? Men tar vel sin tid å finne ut, eller innse:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 29. mars 2009 #6 Del Skrevet 29. mars 2009 Kan jo tenkes at Gud egentlig var mitt indre meg eller noe da. Han jeg skulle hjelpe ligner veldig på han jeg nå er sammen med, så kanskje? Bare undrer fælt på hva hjelpen da skal være??? Men tar vel sin tid å finne ut, eller innse:) Det vil nok vise seg av seg selv, jeg ville ikke grublet så mye over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Methuselah Skrevet 29. mars 2009 #7 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg så bare andre personen og "hørte" Gud i tankene, ikke min astrale kropp? Da misforsto jeg Trodde ikke man kunne se sin astrale kropp hvis man "ER" den. Er det ikke den fysiske kroppen man ser når man er i astral kropp? Man kan se sin astrale kropp. Har du ikke hatt drømmer hvor du ser deg selv. Da er det ditt Kausale legeme som ser på det astrale legeme Det kan også være den fysiske kropp. Det er egentlig vanskelig å si. Det kan være den fysiske. Den astrale og det kausale legeme man ser. Så du mener alle drømmer er ubetydelige? Ja jeg tror ikke drømmer har noen betydning. For min del er drømmer bare de opplevelser astral legemet har. Den tiden vi sover er den tid astral legemet kan la oss si utforskre verden. En stund og være fri fra den fysiske kropp. jeg tror rett og slett ikke at drømmer betyr noe. Det er bare den astrale kropps opplevelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #8 Del Skrevet 29. mars 2009 Da misforsto jeg Man kan se sin astrale kropp. Har du ikke hatt drømmer hvor du ser deg selv. Da er det ditt Kausale legeme som ser på det astrale legeme Det kan også være den fysiske kropp. Det er egentlig vanskelig å si. Det kan være den fysiske. Den astrale og det kausale legeme man ser. Ja jeg tror ikke drømmer har noen betydning. For min del er drømmer bare de opplevelser astral legemet har. Den tiden vi sover er den tid astral legemet kan la oss si utforskre verden. En stund og være fri fra den fysiske kropp. jeg tror rett og slett ikke at drømmer betyr noe. Det er bare den astrale kropps opplevelser Har hatt en del astral opplevelser. Som oftest når jeg har snudd om døgnet så jeg lurer bevisstheten til å være aktivert når den egentlig skal være ubevisst (sovende) eller noe. Da vibrerer jeg litt over kroppen med sånn vibrasjoner i hodet, og ser hele rommet klart. Men etter en stund så sovner jeg fra bevisstheten i det astrale legemet og begynner å drømme. Og da er det vanlige drømmer... Noen er sånne drømmer man må tyde, mens andre er rene profetiske, helt tydelig beskjed. Noen ganger vanskelig å skille disse. Man tror liksom man skal tyde en drøm, men så bare speiles det i virkeligheten noen dager senere som oftest. Men tror den Gud/Engle drømmen var en litt mer kompleks en som må tydes. Har aldri sett mitt astrale legeme, for trodde at bare andre kan se den, og ikke en selv? Kroppen ligger i sengen da, så det er jo klart. Hvordan ser du din astrale kropp??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå