Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Jeg og samboer syntes det er spennende å filme akten noen ganger og vi har gjort det tidligere. Er det noen andre som også syntes det er spennende? Kunne tenkt meg innspill for å gjøre det litt mer spennende og forbedre kvaliteten Kan være alt fra hva slags "setting" vi kan bruke, til klesbruk, stillinger og også gjerne kameratips fra noen som er god med filming. For eksempel har vi lyst til å filme en strandsexscene om kvelden (han har hytte med privat, skjermet strand på et veldig rolig sted), men sliter litt med at opptaket blir veldig mørkt. Hva slags utstyr bør vi bruke da? Mine "krav" til filmen er helst: -God kvalitet, med ålreit lysstyrke (ikke for mørkt) -Ikke kornete bilde (har slitt med det tidligere ved opptak i mørke) -Passende klær som sitter bra, både på han og meg. -Variasjon i stillinger og kameraoppstilling -Veksle mellom bilder der man ser oss begge til mer intime nærbilder der vi kysser f. eks. Men også nærbilde av pikken hans. -"sprutescene" med han i fokus der jeg suger og runker han og han avslutter med kraftige sprut. Gjerne mer enn en sånn scene, men vet ikke hvor mange ganger han klarer (småkjipt) Er klar over at jeg spør veldig spesifikt nå, men det er litt meningen så man har et godt utgangspunkt. Kanskje en utfordring til noen som har erfaring med dette og også god kameraerfaring? Og til de som mener vi må være forsiktige med klippene, det er vi. Filmen skal kun på min pc og ikke på noe nett i etterkant nei.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Jeg og samboer syntes det er spennende å filme akten noen ganger og vi har gjort det tidligere. Er det noen andre som også syntes det er spennende? Kunne tenkt meg innspill for å gjøre det litt mer spennende og forbedre kvaliteten Kan være alt fra hva slags "setting" vi kan bruke, til klesbruk, stillinger og også gjerne kameratips fra noen som er god med filming. For eksempel har vi lyst til å filme en strandsexscene om kvelden (han har hytte med privat, skjermet strand på et veldig rolig sted), men sliter litt med at opptaket blir veldig mørkt. Hva slags utstyr bør vi bruke da? Mine "krav" til filmen er helst: -God kvalitet, med ålreit lysstyrke (ikke for mørkt) -Ikke kornete bilde (har slitt med det tidligere ved opptak i mørke) -Passende klær som sitter bra, både på han og meg. -Variasjon i stillinger og kameraoppstilling -Veksle mellom bilder der man ser oss begge til mer intime nærbilder der vi kysser f. eks. Men også nærbilde av pikken hans. -"sprutescene" med han i fokus der jeg suger og runker han og han avslutter med kraftige sprut. Gjerne mer enn en sånn scene, men vet ikke hvor mange ganger han klarer (småkjipt) Er klar over at jeg spør veldig spesifikt nå, men det er litt meningen så man har et godt utgangspunkt. Kanskje en utfordring til noen som har erfaring med dette og også god kameraerfaring? Og til de som mener vi må være forsiktige med klippene, det er vi. Filmen skal kun på min pc og ikke på noe nett i etterkant nei. God lyssetting og noen til og filme seansen,blir litt teit med at dere til stadighet må se mot kamera for og om dere er i bildet/fokus.
Gjest TS Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 God lyssetting og noen til og filme seansen,blir litt teit med at dere til stadighet må se mot kamera for og om dere er i bildet/fokus. Skjønner at lyssetting er viktig men vet vel ikke helt hvordan man får til det i praksis? Når det gjelder noen til å filme så har vi ikke prøvd det ennå. Noen som har erfaring med det? Ble dere nervøse? var det noen dere kjente? Om vi vil prøve det skal det hvertfall være ei annen jente vi kan stole på. Vil ikke at en annen mann skal se meg ha sex, men skal gå fint med ei jente. Men må jo være greit for sambo også, går jo ikke hvis han f. eks får prestasjonsangst av å være naken når ei jente ser på og ikke greier å få skikkelig stå.
Gjest TS Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 God lyssetting og noen til og filme seansen,blir litt teit med at dere til stadighet må se mot kamera for og om dere er i bildet/fokus. Skjønner at lyssetting er viktig men vet vel ikke helt hvordan man får til det i praksis? Når det gjelder noen til å filme så har vi ikke prøvd det ennå. Noen som har erfaring med det? Ble dere nervøse? var det noen dere kjente? Om vi vil prøve det skal det hvertfall være ei annen jente vi kan stole på. Vil ikke at en annen mann skal se meg ha sex, men skal gå fint med ei jente. Men må jo være greit for sambo også, går jo ikke hvis han f. eks får prestasjonsangst av å være naken når ei jente ser på og ikke greier å få skikkelig stå.
Gjest Gjest_Caron_* Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Jeg og samboer syntes det er spennende å filme akten noen ganger og vi har gjort det tidligere. Er det noen andre som også syntes det er spennende? Kunne tenkt meg innspill for å gjøre det litt mer spennende og forbedre kvaliteten Kan være alt fra hva slags "setting" vi kan bruke, til klesbruk, stillinger og også gjerne kameratips fra noen som er god med filming. For eksempel har vi lyst til å filme en strandsexscene om kvelden (han har hytte med privat, skjermet strand på et veldig rolig sted), men sliter litt med at opptaket blir veldig mørkt. Hva slags utstyr bør vi bruke da? Mine "krav" til filmen er helst: -God kvalitet, med ålreit lysstyrke (ikke for mørkt) -Ikke kornete bilde (har slitt med det tidligere ved opptak i mørke) -Passende klær som sitter bra, både på han og meg. -Variasjon i stillinger og kameraoppstilling -Veksle mellom bilder der man ser oss begge til mer intime nærbilder der vi kysser f. eks. Men også nærbilde av pikken hans. -"sprutescene" med han i fokus der jeg suger og runker han og han avslutter med kraftige sprut. Gjerne mer enn en sånn scene, men vet ikke hvor mange ganger han klarer (småkjipt) Er klar over at jeg spør veldig spesifikt nå, men det er litt meningen så man har et godt utgangspunkt. Kanskje en utfordring til noen som har erfaring med dette og også god kameraerfaring? Og til de som mener vi må være forsiktige med klippene, det er vi. Filmen skal kun på min pc og ikke på noe nett i etterkant nei. Har gjort dette noen ganger ja, og det kan være veldig opphissende og inspirerende å se seg selv og partneren utfolde seg. Kvaliteten på filmene var nok så som så da dette er en del år sia og kamera og film ikke akkurat hadde dagens muligheter. Husk bare for guds skyld å holde styr på klippene, så dere slipper opplevelsen vi fikk en gang vi skulle vise opptak fra en ferietur til hennes foreldre. Da hadde vi selvfølgelig gjort den bommerten å bruke en film (jepp, var analog filmkassett den gangen) som var halvveis brukt før vi dro. Da den så skulle vises ble den selvfølgelig starta fra begynnelsen, da ingen av oss hadde den ringeste anelse om hva som befant seg på den første delen. Og der dukker vi opp, jeg sittende i sofaen med henne overskrevs oppå med ryggen mot meg, så foreldrene hennes virkelig fikk sett datteren sin bretta ut i all sin prakt... Fytti katta, det er den flaueste opplevelsen jeg noensinne har hatt, og jeg skal love det ble tyst i stua da, leeeenge, før latteren endelig tok over. Men det gikk lang tid før vi kom over fadesen, og det ble aldri vist film for andre enn oss selv mer, vær trygg
Gjest TS Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Har gjort dette noen ganger ja, og det kan være veldig opphissende og inspirerende å se seg selv og partneren utfolde seg. Kvaliteten på filmene var nok så som så da dette er en del år sia og kamera og film ikke akkurat hadde dagens muligheter. Hehe, ja, det er flott at utviklinga har gått langt når det gjelder kvalitet på kamera og filmer. Veldig fint at det nå er mulig å filme "kosen" med høy kvalitet og skarpe, flotte bilder for resultatet er også veldig viktig for meg. Derfor jeg ønsker tips Bedre resultat med nytt og bra kamera, men fortsatt forbedringspotensiale. Husk bare for guds skyld å holde styr på klippene, så dere slipper opplevelsen vi fikk en gang vi skulle vise opptak fra en ferietur til hennes foreldre. Da hadde vi selvfølgelig gjort den bommerten å bruke en film (jepp, var analog filmkassett den gangen) som var halvveis brukt før vi dro. Da den så skulle vises ble den selvfølgelig starta fra begynnelsen, da ingen av oss hadde den ringeste anelse om hva som befant seg på den første delen. Og der dukker vi opp, jeg sittende i sofaen med henne overskrevs oppå med ryggen mot meg, så foreldrene hennes virkelig fikk sett datteren sin bretta ut i all sin prakt... Fytti katta, det er den flaueste opplevelsen jeg noensinne har hatt, og jeg skal love det ble tyst i stua da, leeeenge, før latteren endelig tok over. Men det gikk lang tid før vi kom over fadesen, og det ble aldri vist film for andre enn oss selv mer, vær trygg Oi da, det må ha vært flaut! Hadde nok nesten stryki med hvis noe sånt hadde skjedd meg/oss. Men er veldig nøye på akkurat det der. Filmen skal kun på min pc og ikke noe annet sted frem til jeg bestemmer meg for å slette (og lage nyere og bedre!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå