Gå til innhold

nytt klokkeslett og legging av barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan går det folkens?

Her er sønnen snart 8mnd, og nå ligger han på stuegulvet å spreller og ler og klapper på gulvteppet! Han var overhodet ikke intr. i å legge seg for natta nå som det er så lyst ute. Vi har heller ikke fått skaffa oss rullgardin på soverommet enda, så går ikke an å stenge lyset ute=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La bebisen kl 19.30 i dag, altså en halvtime tidligere enn vanlig iflg gammel tid. Det gikk helt fint, han sover nå. Får ta det gradvis inn igjen slik at vi legger han kl 19 igjen sånn som vi pleier. Og så må vi skaffe oss rullegardin ;)

Skrevet

Nå ligger han noe misfornøyd inne i senga si og sutter på en klut. Høres ut som om han holder på å sovne heldigvis=)

Skrevet

Jeg gikk på "bommerten" med å legge alle tre etter normalt klokkeslett i kveld.

Husket da ikke at jeg stilte klokka når jeg sto opp i dag jeg ;-)

Minstemann sovnet greit da, og det samme med størstemann.

Og da jeg la mellomste reagerte jeg på at det var så lyst på rommet hans, men tenkte ikke noe over det da heller...

Mellomste er forresten fremdeles våken

Skrevet
Jeg gikk på "bommerten" med å legge alle tre etter normalt klokkeslett i kveld.

Husket da ikke at jeg stilte klokka når jeg sto opp i dag jeg ;-)

Minstemann sovnet greit da, og det samme med størstemann.

Og da jeg la mellomste reagerte jeg på at det var så lyst på rommet hans, men tenkte ikke noe over det da heller...

Mellomste er forresten fremdeles våken

Hehe..Min sovna for 5min siden han :sjenert:

Men han sto opp en time tidligere idag, og har hatt samme rutiner i løpet av dagen som vanlig. Var vel det at det var så lyst tenker jeg!

Men trapper du/dere ned litt etter litt som Imli over her gjør, eller er det natta til vanlig klokkeslett imorra?

Gjest Gjest
Skrevet

I løpet av dager, maks ei uke så har sommertiden fungert i forhold til barn. Nesten lettere nå som de må tidligere opp. Trøtt på kvelden.

Uansett. Lyse sommerkvelder gjør at en del barn må legge seg når det er lyst ute. I tillegg så hører de at andre unger er ute. Har egentlig ikke vært noen problemer hos meg. Vi har faste rutiner på kveldene som varer et par timer. Rutinene er viktigst.

Skrevet

jeg la begge mine til vanlig tid i kveld 7 og halv 8. Fungerte helt greit.. (hadde egentlig glemt litt av at vi hadde stilt klokka...)

Men vi har vært ute så og si hele dagen - eldste jenta har godt noen km på ski og minsten har lekt med bøtte og spade i snøen.. Så de var nok bra trøtte :)

vi skal jo opp til vanlig tid i morgen - så de kommer til å bli lagt til vanlig tid i morgen også..

eldste jenta er 4 og vi har alltid fulgt klokken ganske "slavisk" selv om vi har stilt den frem eller tilbake - har aldri vært noe problem..

Skrevet

La som sagt bebisen kl 19.30 i går, og han våkna kl 7 i dag, så da tror jeg vi er i rute igjen og legger ham kl 19 i kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...