Gå til innhold

hunde bråk

Anbefalte innlegg

Gjest gjest trine
Skrevet

jeg har en nabo som har to hunder, er kjempe snille naboer å har ikke lyst å falle ut med de,

hun er kjempe flink med dyra sine steller de som det skulle vært barna,

også går hun en til to turer om dagen, da veldig langa turer.

også har de en stor hundegår dem, er i litt om morgen fra kl 10 å en ca 30 min til hun tar den lange turen sin, men da gjør den ene hunden helle tiden nesten, og hun har sakt det selv er så lei den bjeffinga hans, så er det inne til runt sån når hu skal lage middag til gubben, da er vel de ute i en 10 min å sanne gjøinga da også, blir gal av det,

om kvelden så er hun altid en liten tur å gå med dem. sent på kveldene er hun med dem ut så at det ikke skal gjø,

for hun sier selv at hun ikke liker det,

men hvordan skal jeg si til henne, at ikke jeg heller liker det, har tenkt å si hun kan jo gå tre ganger om dagen, da slipper en jo mye bråk

hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg personlig ville ikke brydd meg hvis det bare var 40 min med bjeffing midt på dagen.

Vi har selv naboer med unger - det er mye bråk det! De som bodde der før hadde en hund som bjeffet mye mer enn 40 min hver dag. Unger som bråker er mye verre enn bjeffing - synes jeg.

Gjest Illiya
Skrevet

Jeg ville heller ikke brydd meg om såpass lite bjeffing

Skrevet

Hvis hun ikke liker det selv heller så driver hun vel å trener for å få de stille etterhvert :-)

Gjest Wacmoc
Skrevet

Hadde ikke brydd meg noe særlig om så lite bjeffing om dagen..

Naboen min har en dobbermann hvor hele hagen ( den er stor! ) er en hundegård. Den står ute kanskje opp til 3 timer om dagen ( ikke nå som det er så kaldt da ), og ofte om morgnen. Den kan stå å bjeffe hele tiden, så lenge den orker. Husker jeg lå med influensa en uke, og vinduet mitt står mot hagen dems. Hunden sto da å bjeffet i ett kjør fra klokken 8 til 12. Dette førte også til at hunden min begynte å boffe litt, og jeg blei da lei og gikk å sa ifra. Har forholdsvis greie naboer med stor forståelse og respekt for andre mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...