Gå til innhold

hvem skal følge meg, pappa er død

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

og ingen av min familie kommer i bryllupet faktisk.. har ikke lyst å gå opp alene.. blir det teit å spørre mannen til bestevenninna mi som og er forloveren min.. vi har alle kjent hverandre siden vi var 16.. eller en god kompis av sambo eller svigermor? har en sønn på 1,5 og men er redd han slår seg vrang.. noen som kan si sin ærlige menig om hva de mener..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes forloveren din høres perfekt ut :)

Jeg ville ikke vurdert det to ganger en gang. Bare spør ham. Har selv en utrolig god venn (mann) som jeg er veldig glad i (og hadde tenkt til å spørre om han ville være forlover) og jeg ville garantert spurt ham hvis jeg hadde vært i samme situasjon som deg.

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Jeg ville gått opp sammen med mannen min. Jeg har følelsen av at dette er mer og mer vanlig, og synes det er flott å være i bryllup der dette blir gjort.

Jeg synes dette er flott uansett, da jeg aldri har vært glad i symbolikken bak å bli gitt bort fra far til mann.

Skrevet
Jeg ville gått opp sammen med mannen min. Jeg har følelsen av at dette er mer og mer vanlig, og synes det er flott å være i bryllup der dette blir gjort.

Jeg synes dette er flott uansett, da jeg aldri har vært glad i symbolikken bak å bli gitt bort fra far til mann.

Jeg er vel egentlig av samme mening som deg, Anna. Jeg bare svarte ut i fra hva hun spurte om spesifikt. ;) Jeg ville også gått opp sammen med mannen min i stedet for å be en annen om å føre meg opp. Har store planer om dette i bryllupet mitt.

Gjest Gjest
Skrevet

ts her, ser det ikke kommer fram i innlegget mitt men det er mannen til forlovern min jeg ønska å spørre, men det er kanskje litt rart,men kjenner hverandre godt da..

Skrevet

Hvorfor ikke gå sammen med forloveren din?

Man må jo ikke ha mannlig følge over gulvet?

Min far er også død, men jeg har lyst til å gå sammen med barna til søsteren min så kan vi dele på oppmerksomheten. ;)

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Jeg hadde enten gått opp sammen med mannen min eller forloveren min.

Ellers hadde jeg gått opp alene.

Skrevet

Jeg får følge av svigerfaren min..

Gjest Gjest
Skrevet
og ingen av min familie kommer i bryllupet faktisk.. har ikke lyst å gå opp alene.. blir det teit å spørre mannen til bestevenninna mi som og er forloveren min.. vi har alle kjent hverandre siden vi var 16.. eller en god kompis av sambo eller svigermor? har en sønn på 1,5 og men er redd han slår seg vrang.. noen som kan si sin ærlige menig om hva de mener..

Var jeg deg ville jeg gått opp med forloveren min. Min far er også død, så jeg har valgt min storesøster til å følge meg.

Skrevet

Forloveren din absolut! Eg har ikke far i bildet og har spurt moren min å følge meg opp.....er jo ikke noe regler lenger at det må være mann som fører oss opp!

lykke til :)

Skrevet

Føler du skal gjøre det med den personen som føles mest riktig og trygg for deg. En du er gla i og stoler på. Vi har jo alle forskjellige forhold til alle rundt oss. ;)

Skrevet

Jeg skal gå sammen med svigerfar...kjent ham i 12 år, og ingen fra min side kommer....han gleder seg, tror det blir greit jeg, Tenkte på om vi skulle gå opp sammen,men vil gjerne se ansiktet hans når han ser meg komme inn også....;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...