Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 Har lenge tenkt på å bleke tennene mine, da jeg ikke er helt fornøyd med hvitfargen. Siden jeg er student har jeg ikke råd til å gjøre det hos tannlege,men vet jo at en del gjør det selv. Så derfor lurer jeg på om hvor mye slik hjemmebleking koster,hvor man får kjøpt det og hvor lang til det tar - noen som kan hjelpe?! Ha en fin sommer
Bertha Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 Enkelte parfymerier selger hjemmeblekingsutstyr.
Rapitap Skrevet 11. juli 2003 #3 Skrevet 11. juli 2003 Det finnes mange alternativer. Det billigste er nok å kjøpe online fra amerika...ca. 500 kroner... Du kan også bruke 10 dager hjemme....med sånn belegg du får støpt hos tannlegen..1500 pr. kjeve. Bright Smile har også nå noe på gang. 3500 kroner, så får det bleket oppe og nede kjeven på 1 time....Laser..... =) Lykke te da!
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #4 Skrevet 11. juli 2003 Takker for svar, var meg som startet tråden :D Hvor mye sånn ca koster blekemiddelet man får kjøpt feks i parfymerier, og funker de?! Klem Hanne
Rapitap Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 Vet ikke, men muligens pris på 400-800 kroner...?...om jeg skal tippe...eller, jeg tippet jo nå da...urk!
Gjest Clea Skrevet 11. juli 2003 #6 Skrevet 11. juli 2003 En venninne av meg kjøpte sånn blekemiddel fra parfymeriet, og hennes tenner er like gule som før hun kjøpte det.... Siden du er student så kanskje du burde spare litt mer å få gjort det skikkelig istedet for å kaste bort penger på ting som det er liten sjangs for funker.... Skal forresten bleke tennene selv....må bare finne en tannlege som bor her i nærheten først... Clea
Rapitap Skrevet 11. juli 2003 #7 Skrevet 11. juli 2003 En venninne av meg kjøpte sånn blekemiddel fra parfymeriet, og hennes tenner er like gule som før hun kjøpte det.... Oops, ja, vel ... :oops: .. da ville jeg kjøpt en laser time, bing bang - ferdig ' brait - smail' ...liksom! =)
Petruska Skrevet 11. juli 2003 #8 Skrevet 11. juli 2003 Bright-Smile fungerer visst kjempebra ja. Men det er jo samme prinsipp bak den metoden hvor man støper skinner hos tannlegen og får med blekegelè hjem som man bruker hver natt i 7-10 dager. De jeg kjenner som har gjort det er kjempefornøyde. Fordelen med denne metoden er at når man føler for en oppfriskning koster det kun kr. 100,- pr. tube med blekegelè! Skinnene trenger man jo ikke å fornye. Skal gjøre dette selv snart, betaler da kr. 2500,- for begge kjever inkl. blekegelè. Prisen varierer mye fra tannlege til tannlege, lønner seg å sjekke litt rundt. Ville ikke kastet bort penger på "gjør-det -selv" -metode fra parfymeriet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå