Gå til innhold

Dater 4-5 menn

Anbefalte innlegg

Gjest Beatricia, single, 37
Skrevet

Er single og dater menn. En er separert og tar kun initativ av og til for å treffes. Med ham kan det ta lang tid før det skjer noe. En annen mann er mer ivrig og vil treffes mer. Vet ikke helt hva jeg syns om ham ennå. En tredje vil invitere hjem på middag og vin men jeg tror vi bare er venner. En fjerde inviterer også med meg stadig ut, men jeg tenker bare at han er en jobbforbindelse som det er hyggelig å prate med etter jobb for en drink i blant. En femte har jeg ikke møtt ennå, men tror nok at det blir plass til en til også, en som matcher bedre! Man må jo prøve ut for å spare tid. Dessuten er jeg ikke i parforhold med noen av de. Funker det å fortsette for å se hvordan det går? Er også en gift mann fra jobb som stadig inviterer meg med ut og hjem selv om jeg har sagt klart i fra at det ikke er aktuelt så lenge han er gift.

Er stadig klar for å møte en mann som vil være den optimale match, så tenker at antennene må være ute.

Er det en god metode?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Om du vil være ei hore så ja. Husk det er bare menn som kan date flere, på en gang

Gjest Visitor
Skrevet

Så etter gjests mening er det kun menn som kan date flere om gangen, mens kvinner ikke kan det, for da er de horer?

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Selvfølgelig kan du date flere på en gang, men det er ikke garantert at datene dine synes noe om det...

Gjest Gjest
Skrevet
Så etter gjests mening er det kun menn som kan date flere om gangen, mens kvinner ikke kan det, for da er de horer?

Helt riktig

Gjest frk.fin
Skrevet

For å være den eneste med et seriøst svar her....

klart du kan date flere på engang! men jeg synes ikke du burde legge sjul på dette. Er kanskje ikke nødvendig og opplyse dette på første date, men du burde si i fra før den andre parten legger alt for mye seriøsitet i det, sånn at de ikke føler seg snytt.

Kos deg, og lykke til på jakten ;-)

Skrevet
Er single og dater menn. En er separert og tar kun initativ av og til for å treffes. Med ham kan det ta lang tid før det skjer noe. En annen mann er mer ivrig og vil treffes mer. Vet ikke helt hva jeg syns om ham ennå. En tredje vil invitere hjem på middag og vin men jeg tror vi bare er venner. En fjerde inviterer også med meg stadig ut, men jeg tenker bare at han er en jobbforbindelse som det er hyggelig å prate med etter jobb for en drink i blant. En femte har jeg ikke møtt ennå, men tror nok at det blir plass til en til også, en som matcher bedre! Man må jo prøve ut for å spare tid. Dessuten er jeg ikke i parforhold med noen av de. Funker det å fortsette for å se hvordan det går? Er også en gift mann fra jobb som stadig inviterer meg med ut og hjem selv om jeg har sagt klart i fra at det ikke er aktuelt så lenge han er gift.

Er stadig klar for å møte en mann som vil være den optimale match, så tenker at antennene må være ute.

Er det en god metode?

Det er klart det er en god metode for deg.... (om du faktisk er av dem som evner å date såpass mange samtidig uten samvittighet....) dersom ingen av dem finner ut av det du driver med. Jeg har vært i et par lignende situasjoner, der jeg har funnet ut at den jeg dater, treffer andre i tillegg. Da trekker jeg meg med en gang, ettersom det er en kvalitet jeg IKKE ser etter i en kvinne. Det er rett og slett lite attraktivt når man er såpass forvirret at man ikke klarer å bestemme seg for hvem man vil satse på.

Gjest Voksen gubbe på mangeogtredve
Skrevet

Mange rare svar her ja, køddesvar.

Selvsagt må jenter også date flere samtidig, hvis det er slik at menn gjør det.

Men man bør jo kutte ut de overflødige rimelig raskt hvis det skulle brygge seg opp noe seriøst med en av dem.

Gjest Gjest
Skrevet
jeg har sagt klart i fra at det ikke er aktuelt så lenge han er gift.

Dette syns jeg er flott gjort av deg, skulle ønske alle gjorde det samme!

Men over til det du spurte om: Det er vel lov å date flere, så lenge dere ikke er "sammen", du er jo singel og må ha lov til å sprelle litt. Så lenge du spiller med åpne kort. (Så kan det jo hende at mennene dine ikke liker det, men her må du velge hva du vil ta sjansen på..)

Lykke til i jakten på noe fint. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du selv synes det er helt topp at den/de du dater også dater 4-5 andre damer samtidig som de dater deg synes jeg ikke det er noe problem. Jeg synes uansett som andre sier her at du bør informere de du dater om at du også "tester ut andre" samtidig.

Skrevet

eh tror du virkelig at du finner ut om den ene eller andre passer

De bør i hvert fall få vite det, før det skjer seriøse ting mellom noen av dere.

Hvordan synes du det hadde vært om disse 4-5 mennene datet 4-5 kvinner igjen.

Det ville betydd at dere hadde vært en 20 stk som kunne tatt litt for seg rundt omkring.

Jeg synes det i tillegg er litt rart når du er separert... og førøvrig forholdsvis ludderaktig ja!

Gjest Gjest
Skrevet

Det står da ingen steder i innlegget hennes om at hun har sex med disse mennene? Så da lurer jeg virkelig på hva som er galt.

Til TS: Date så mange du vil, men ikke led dem til å tro at du er seriøs med dem om du ikke er det :)

Skrevet

Hvis alle du dater er klar over at du dater flere så har jeg ingen problemer med det. Problem blir det først hvis du prøver å skjule det.

Skrevet
eh tror du virkelig at du finner ut om den ene eller andre passer

De bør i hvert fall få vite det, før det skjer seriøse ting mellom noen av dere.

Hvordan synes du det hadde vært om disse 4-5 mennene datet 4-5 kvinner igjen.

Det ville betydd at dere hadde vært en 20 stk som kunne tatt litt for seg rundt omkring.

Jeg synes det i tillegg er litt rart når du er separert... og førøvrig forholdsvis ludderaktig ja!

Hei,

Jeg er ikke separert! Har aldri vært gift.

Jeg sa at en av de jeg dater er separert, han blir formelt sett skilt meget snart.

Jeg har sex kun med en av disse datene. Men før det utvikler seg mer med flere av de, vurderer jeg altså opplegget.

Jeg har aldri hatt kjønnssykdommer, og akter ikke å få det. Dessuten vurderer jeg det moralske aspektet i hele opplegget. Egentlig kunne jeg tenke meg å være seriøst i ett forhold med han som skilles nå i disse dager (separasjonstiden er over). Men jeg mistenker at han kanskje ikke er helt klar. Han sier hvertfall lite og han orker ikke masse sosial omgang nå i disse tider da det var hans ex som ville ha skilsmissen.

De andre føler jeg ikke så sterkt for. Men noe action bør jo skje. og man kan ikke vente i evigheten på folk. Man må liksom tenke litt praktisk på tilværelsen også.

Gjest Gjest
Skrevet

Netopp hvor mange flere skal du ha sex med før de får vite om hverandre...

sikker nydelig det å få vite at du har rørt i sausen til 3-4 andre stykker.

Gjør deg sikkert til en attraktiv og tillitsfull person. Tenker du praktisk om forhold.

Nei bilen min er punktert, nå hadde det vært praktisk å ha en mann her... hehe

Nei, moral er vel ikke noe som eksisterer idag, desverre. Vet de om det? eller ikke

Og i så fall vet de om det så er det jo greit - på en rar og litt håpløs måte.

Vet de ikke om det så er det slik at du snarest bør ta en telefon til de berørte er min mening. Tipper du får mange *klikk* i andre enden, men det er nå bare meg.

Som sagt synes slikt er like tullete som utroskap. Tydeligvis at du ikke vet hva du skal lete etter heller...

Og tror du drømmeprinsen er der ute?

Gjest hopeful
Skrevet

Hvis de du dater er klar over at det er flere med på leken, så ser jeg ikke noe problem med det. At noen gidder å være en av flere "datere", er noe jeg ikke skjønner.

Skrevet

Ingen av datene har ennå gitt uttrykk for at de vil legge beslag på meg...vi har ikke snakket om at vi er i et forhold, noen av oss.

Han jeg er mest interessert i ser jeg bare 1-3 ganger i måneden. Han kan ikke seriøst tro at det er nok.

Skrevet

Vi nordmenn er så sinnsykt konservative når det kommer til dates og slikt. Jeg synes ikke ts gjør noe galt og det er jo en fin måte å bli kjent med flere på. Men man må jo gjøre det klart for mennene at de ikke er de eneste. For det er jo ikke sikkert at de er så gira på at de må dele på deg. Jeg hadde ikke taklet at en jeg har beila til er ute med andre jenter der han kanskje også har planer om sex senere på kvelden.

Gjest Gjest
Skrevet

He he, her har vi med en sex og singellivdame å gjøre, fy faen så patetisk, men kjør på, intet mere å vente fra dagens kvinne uansett, vi gutta finner oss dame fra østeuropa og asia nå, de Norske har spilt moralsk fallitt, noe kvinnen over er et eksempel på!

Gjest Gjest_Victoria_*
Skrevet
He he, her har vi med en sex og singellivdame å gjøre, fy faen så patetisk, men kjør på, intet mere å vente fra dagens kvinne uansett, vi gutta finner oss dame fra østeuropa og asia nå, de Norske har spilt moralsk fallitt, noe kvinnen over er et eksempel på!

Ja, hva mener du en single kvinne på 37 skal gjøre da, sitte med hendene foldet i fanget og vente på drømmeprinsen som aldri kommer ridende på sin hvite hest uansett? Norske menn er håpløse på å se det kvinnelige og på å forstå og snakke med jenter/kvinner, så da må man vel multidate i dette kalde lille landet for å komme noen vei med de stumme og innadvendte mennene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...