Gå til innhold

Jeg er klar for bryllup!

Fremhevede innlegg

Gjest Wrangler
Skrevet

For de som har gitt masse gode råd her og på "klær forumet", så kan jeg fortelle at alt er ordnet.

LaLina fant masse nydelig undertøy + "pølseskinn" som gjør magen litt flatere og buker forsvinner. Riktig BH gjorde kjolen enda finere!!

Sko kunne farges så de skal jeg hente på mandag, veldig bra service på kreativtbryllup på Karl Johansgate. :) Der kjøpte jeg også bolero, men usikker på om jeg faktisk trenger den, da undertøyet er så fint.

Nå gleder jeg meg som et barn, igår ble jeg klippet så nå kan bare bryllupet komme.

Bare 1,5 uker igjen.... Torsdag 9.april er den store dagen. HURRA!

:rødme:

Idag kommer min kommende mann hjem fra jobb, så glede glede!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du er klar!!! Nu er det bare å slappe av og nyte dagene før/på/etter bryllupet!!!

Lykke til :)

Skrevet

Så bra :) Da er det mange sommerfugler i magen tenker jeg. Kos deg !

Skrevet

Lykke til med det forestående bryllupet! Håper dere får en uforglemmelig dag. :hjerte:

Skrevet

Lykke til håper det blir en flott dag :strix:

Skrevet

Lykke til!

Håper dere får en super dag :)

Gjest Wrangler
Skrevet

Tusen takk! Gleder meg masse, tror det blir utrolig flott.

Men skal innrømme at nervene er på vei.... Nerver for småting som jeg begynner å tenke på, men som muligens er totalt irrelevant! :ler:

Gå inn alene? Er ikke kirkebryllup og skal definitivt ikke "gis bort". Taler??? Klær for uten selve dagen?? Får alle det fint?? Blir maten bra? Blir det masse stress fordi jeg/vi ikke har tenkt på en drøss med saker? bla bla bla....

:P

Skrevet

Ja høres nok ut som sommerfugler i magen! Ikke stress og ikke overtenke småting. Det blir sikkert en fantastisk dag, og sånne små detaljer er jo ingeting i forhold til det STORE den dagen!

før du vet det så blir det vel :sengekos:

:rødme:

Gjest Wrangler
Skrevet

Sommerfugler her og sommerfugler der!!

:hjerte:

Skrevet

Åh, så spennende! Fikk litt sommerfugler i magen selv her - sånn på dine vegne... ;)

Masse lykke til med den store dagen!

Og du - legg ut bilder av deg i kjolen da; tror nemlig du blir skikkelig stilig :)

Gjest Wrangler
Skrevet

:ler: takk takk Mo9qa!

Nå er det så mye som skjer både jobb og privat at det nesten går i surr for meg!

Skal se om jeg får lagt ut bilde, må såfall bare sladde det, hehe!

Skrevet
Skal se om jeg får lagt ut bilde, må såfall bare sladde det, hehe!

:ler: Tror ikke du trenger det asså! *Gleder meg til bilde* :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...