Gjest Wrangler Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 For de som har gitt masse gode råd her og på "klær forumet", så kan jeg fortelle at alt er ordnet. LaLina fant masse nydelig undertøy + "pølseskinn" som gjør magen litt flatere og buker forsvinner. Riktig BH gjorde kjolen enda finere!! Sko kunne farges så de skal jeg hente på mandag, veldig bra service på kreativtbryllup på Karl Johansgate. Der kjøpte jeg også bolero, men usikker på om jeg faktisk trenger den, da undertøyet er så fint. Nå gleder jeg meg som et barn, igår ble jeg klippet så nå kan bare bryllupet komme. Bare 1,5 uker igjen.... Torsdag 9.april er den store dagen. HURRA! :rødme: Idag kommer min kommende mann hjem fra jobb, så glede glede!
Neytiri Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Så bra at du er klar!!! Nu er det bare å slappe av og nyte dagene før/på/etter bryllupet!!! Lykke til
krillan Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Så bra Da er det mange sommerfugler i magen tenker jeg. Kos deg !
Saeria Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Lykke til med det forestående bryllupet! Håper dere får en uforglemmelig dag.
Gjest Wrangler Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Tusen takk! Gleder meg masse, tror det blir utrolig flott. Men skal innrømme at nervene er på vei.... Nerver for småting som jeg begynner å tenke på, men som muligens er totalt irrelevant! Gå inn alene? Er ikke kirkebryllup og skal definitivt ikke "gis bort". Taler??? Klær for uten selve dagen?? Får alle det fint?? Blir maten bra? Blir det masse stress fordi jeg/vi ikke har tenkt på en drøss med saker? bla bla bla....
Neytiri Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 Ja høres nok ut som sommerfugler i magen! Ikke stress og ikke overtenke småting. Det blir sikkert en fantastisk dag, og sånne små detaljer er jo ingeting i forhold til det STORE den dagen! før du vet det så blir det vel :rødme:
Gjest Wrangler Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Sommerfugler her og sommerfugler der!!
Mo9qa Skrevet 1. april 2009 #11 Skrevet 1. april 2009 Åh, så spennende! Fikk litt sommerfugler i magen selv her - sånn på dine vegne... Masse lykke til med den store dagen! Og du - legg ut bilder av deg i kjolen da; tror nemlig du blir skikkelig stilig
Gjest Wrangler Skrevet 1. april 2009 #12 Skrevet 1. april 2009 takk takk Mo9qa! Nå er det så mye som skjer både jobb og privat at det nesten går i surr for meg! Skal se om jeg får lagt ut bilde, må såfall bare sladde det, hehe!
Mo9qa Skrevet 1. april 2009 #13 Skrevet 1. april 2009 Skal se om jeg får lagt ut bilde, må såfall bare sladde det, hehe! Tror ikke du trenger det asså! *Gleder meg til bilde*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå