Gå til innhold

dere som skal ha stroppløs kjole...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en lilly kjole jeg med snøring i ryggen.Har ganske små pupper da,så

tenkte å ikke å ha noe under...men...hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde c-cup da jeg giftet meg, og hadde ingenting under. Min kjole var Maggie med spiler inni, og alt holdt seg der det skulle.

Gjest gift2008
Skrevet
Jeg har kjøpt meg en Cosmobella kjole og den kan jeg velge om jeg skal ha opp stroppene på kjolen eller ikke. Det er korsett i kjolen, men jeg føler ikke at det er "trygt" å ikke ha noe i d hele tatt. Men jeg finner ikke undertøy jeg kan ha under. Er det noen som har tips?

:rødme:

nå vet ikke jeg hvor du bor, men sjekk ut litt dyrere undertøysbutikker som change, la zenza og norsk undertøysmagasin. Om du bor i Oslo har de også den i 1.etg på steen og strøm i sentrum. De har ofte ting som støtter riktig, og de er flinke å finne riktig størrelse til deg. Lurt også å ikke ha en BH med for mye blonder osv, det kan fort vise gjennom. Jeg hadde korsett i kjolen (stroppeløs), men ville ha en BH i tillegg. Kjøpte mttt sett på Change og var veldig fornøyd.

Skrevet
Jeg skal ha korsett, så da blir det den støtten jeg får. Korsettet har også et innlegg som løfter og puffer litt opp.

Hei :)

Lurte på hvor du har kjøpt korsette som har innlegg som løfter og støtter? Leter i mange butikker i oslo men finner ikke :( Brudekjolene du ser på er nydelige! Lykke til med videre planlegging. Her er jenta som har det meste klart :)

Skrevet

De av venninnene mine som har giftet seg i stroppeløs kjole har fått så mye støtte av kjolen at de ikke har hatt behov for BH. Men spilene i kjolen kan gnage litt når man sitter...

Skrevet

Jeg skal ha stroppeløs BH under min kjole. Kjøpte en nydelig BH på CHANGE før jeg prøvde brudekjoler. Ville slippe å lete etter BH etter at jeg hadde funnet kjolen, da jeg har hørt at det er vanskeligere å finne den rette BH-en da.

Nå skal det sies at jeg har ganske store bryster, og at det for meg er uaktuelt å gå uten BH siden det ville føltes veldig ubehagelig. Derfor var det vesentlig for meg å finne en god stroppeløs BH før jeg fant kjolen. Kjolen holder jo det meste på plass selv uten BH, men på grunn av eget behag velger jeg å bruke BH.

Skrevet

Jeg kjøpte korsettet mitt i brudesalongen. Der tilpasset de den gratis i tilegg :) Kjempefornøyd:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...