Snehvit Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 I går ble Curry & Ketchup på Majorstuen stengt umiddelbart etter at kontrollører hadde sjekket restauranten: Stengte stappfull og skitten restaurant
Gjest care Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 JA :o GISP. Så det, vi skulle egentlig dit å spise tirsdag, men så ombestemte jeg meg. Vi brukte å være der mye før, nå tror jeg at jeg skal spise mindre ute og mer hjemme.
Snehvit Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2003 Vi spiste endel der for noen år siden, men etter et besøk der jeg fikk halvskitten tallerken og ble servert kyllingkjøtt som var rått og blodig i midten bestemte jeg meg for aldri å dra dit mer! Så at restauranten ble stengt etter kontrollørenes besøk overrasket meg egentlig ikke så altfor mye.
Midnattsol Skrevet 11. juli 2003 #4 Skrevet 11. juli 2003 Vi har aldri spist der, men vi har prøvd flere ganger. Hver gang har det vært stappfullt så vi har ikke fått bord. *puuuuh* Flott at de tar en skikkelig opprydding.
Gjest Jamila Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 Uff! Jeg har alltid likt C&C så godt... håper de skjerper seg og re-åpner snart. :-? Har aldri hatt dårlige opplevelser der, men har hørt om andre som har vært misfornøyd. Innmari synd at de ødelegger for seg selv på denne måten.
Gjest care Skrevet 11. juli 2003 #6 Skrevet 11. juli 2003 Innmari synd at de ødelegger for seg selv på denne måten. Ja ikke sant. Det forundrer meg. Jeg kommer aldri til å gå dit mer. De hadde faktisk bygd seg opp et stabilt rykte, som det nå tok en dag og bryte ned. Hørte at han eieren ble sint. Helt bak mål å regarer slik, er det noen som skal være sinte, så er det oss, forbrukerne. :x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå