Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For en tid tilbake syntes jeg at forholdet til min forlovede ble totalt dødt. Var liksom ikke noe lidenskap mere. Han travet alltid rundt hjemme ustellt og i ei gammel jggebukse....joggebuksa kunne jeg nok godta, den er behagelig, men det at han alltid var ubarbert og ustellt på håret gjorde at jeg totalt mistet lysten på han. Jeg vurderte mye fra og til og bestemte meg for at jeg skulle prøve en ny taktikk en å prate med han,(det hadde bare gått inn det ene øret og ut det andre...) istede begynte jeg å tenkepå hvordan jeg så ut, og stellte meg litt ekstra selv om vi bare skulle være hjemme, luktet godt, kjøpte meg ny bodylotion og BRUKER den. Jeg rett og slett gjorde meg ny, klippet håret litt nye klær... Jeg føler meg i allefall TOPP! Det tok en stund før han reagerte, men nå kan han gi meg et komplimang i ny og ne... Har faktisk klippet håret sitt også! Men nå lurer jeg om noenhar noen tips på hva vi kan gjøre sammen for å finne hekt tilbake til hverandre?! Gjerene ting både med og uten barn, har et barn på snart to..... På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gå ut på turer i skog og fjell,trenger ikke å være så lange turer.Det er veldig oppfriskende og sjelen får ny energi :P

Kjekt at det tar seg opp for dere.

Skrevet (endret)

Hei!

Prøv å pleie romantikken litt.

Dra på kafè sammen og prat bare dere 2.

Hold hverandre i hånden på kino.

Gå lang tur hånd i hånd.

Romantisk restaurant eller romantisk middag hjemme.

Tapp i badekaret (hvis dere har det) for 2 og fyll opp med stearinlys, telys rundt om på badet.

Tenn stearinlys på soverommet, investert i en god massasjeolje og plei hverandre.

Kjøp en ny aftershave til han som du syns lukter dødsgodt!

Vel, det var noen tips ihvertfall! Lykke til!!

Endret av mowgli
Gjest Coolaid
Skrevet

Tror du begynnte i riktig ende. Flott at du har piffet deg litt opp. Fortsett med å ta vare på deg selv, bli om mulig enda freshere og du vil se at du vil få andre som titter litt ekstra på deg også. Etter en stund vil han merke det og kanskje bli litt sjalu? Kanskje han da også tenker på å skjerpe seg litt. Ellers kan det være kjempekos å mimre om "gamle" tider da dere var nyforelsket, flotte minner å finne frem. Ellers funker det bra med å sende han e-post på jobben, sms o.l. som forteller hva du har lyst å gjøre med han, eller hva du har lyst at han skal gjøre med deg når han kommer hjem. Da må han gå en hel dag på jobben å tenke på deg.......Vet at det ikke er særlig lett i en travel hverdag, spesielt hvis dere har unger, men det går letter enn du tror. Lykke til!

Skrevet

Stå på, en klarer bare å forandre mennesker hvis en begynner med en selv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...