Gjest Kæll'en Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg er en mann som ergrer meg grønn over alle tenåringene, unge damer og andre som går rundt og er misfornøyd med sine store kjønnslepper. Vel... her er en tråd til et forum hvor menn som elsker dette poster lenker som viser kvinner med støre kjønnslepper. De hjelper rett og slett hverandre å finne fram til kvinner som har det de liker aller best: Store kjønnslepper. Jeg ber mod om å la tråden stå selv om jeg lenker til dette forumet. Mange jenter kan ha godt av å vite at svært mange menn elsker at de ser ut som de gjør, og mener jeg er ekstra viktig å vite spesielt siden de kanskje misliker seg selv pga dette. Lenke(142 sider med over 2800 innlegg) http: //peachyforum.com/forums/t/107840.aspx?PageIndex=1 La dette stå som et eksempel og motpol til dem som tilber det motsatte: små kjønnslepper. Det er altså en viss balanse i hva vi menn liker, så finn deg en mann som liker deg akkurat som du er Klikkbar link er endret. Helen - mod- Endret 29. mars 2009 av Helen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå