Gjest Pannis Skrevet 28. april 2009 #41 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg er selv mann, og jeg skal gjøre noen dramatiske endringer til sommeren. Hver jente jeg finner interessant skal jeg se rett i øyne til hun viker, får jeg en indikasjon på interesse så skal jeg bare gå bort å si hei med et smil. Resten tar jeg derfra. Med øving, rett holdning og bevisst åpne alle jenter som er pene - blir min vei til suksess for å finne en sommerflørt eller to. Jeg tipper jeg kommer til å tenke at 2/3 er ikke av interesse pga manglende dypde. Jeg elsker å analysere mennesker, så pene ukjente jenter blir av stor interesse og jeg tipper de kommer til å bli heller overrasket og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt17_* Skrevet 28. april 2009 #42 Del Skrevet 28. april 2009 Doubt it. Er selv utadvent, folk ler ofte av det jeg sier når jeg tuller, har karisma så det holder, men noe sånt som det der hadde aldri skjedd meg. Tenker det har litt med det ytre å gjøre når det gjelder hvilken vei det går. For det første skreiv jeg det til de som faktisk sliter med å gå bort og si "hei" eller hva som helst til en tiltrekkende kvinne. For det andre, ser kvinner mye mer på det indre enn det ytre i oss menn. Noe du helt sikkert ikke visste?.. og noe kvinner flest ikke er helt klar over selv. Det handler om å skape "attraction" mellom deg og det motsatte kjønn. Men dette med å sjekke opp damer er faktisk et veeeeldig stort tema i dag, og det er blitt til en hobby eller en sport eller hva du nå vil kalle det. Såkalte "pickup artists" som har som jobb å sjekke opp damer. Veldig interessant tema, og det finnes mange interessante bøker og filmer der ute som inneholder mye nyttig informasjon. Anbefaler å lese litt om Neil Strauss og Mystery som er to av verdens beste pickup artister. Har hjulpet meg veeeeeeeeldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 28. april 2009 #43 Del Skrevet 28. april 2009 Noe du helt sikkert ikke visste?.. og noe kvinner flest ikke er helt klar over selv. Det handler om å skape "attraction" mellom deg og det motsatte kjønn. Haha, joda, visste det du. Kan godt hende at jeg ikke er interessant nok, men det er uansett ikke noe særlig tema å diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå