Gå til innhold

Analsex!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Jeg liker analsex veldig godt. Det bir veldig intimt og skaper en veldig nærhet. Ikke noe vi gjør ofte men det hender. Vi har vært sammen i snart 10 år og det er spennende å variere.......Hun liker det også, og skal si hun blir kåt. Kan forstå at du syns det er litt flaut å snakke om men du trenger ikke logge deg ut for å skrive innlegget ditt. Tror ikke at noen her tenker mindre om deg fordi du liker anal sex. Ingenting å skamme seg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Angeleyes; har du noen tips eller??? Husk at jeg er nybegynner... :wink:

Vel, om dere følger det Focus skriver, så er dere langt på vei.

Bruk glidemiddel ( og helst kondom og) og ta det veldig med ro. Det er som Focus sier om å gjøre å klare å slappe av for at det skal gå bra.

For min del så var det best ( eller skal jeg si minst ubehagelig) når jeg lå på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at de første gangene var noe smertefulle' date=' men bare man tar seg tid går det bra :-)[/quote']

Da lurer jeg fælt på hva det var som frista så til gjentagelse, om det var s¨å vondt!

Analsex?? Nææ......"vanlig" sex er altfor spennende og deilig enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Alltid kondom ved analsex- det finnes ingen unntak for dette.

Minnie[/quote

hvorfor det hvis man er i et forhold :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Heh, kondom med analsex er egentlig lite lurt - og i mange tilfeller svært lite poeng i. Friksjonen blir som oftest såppass kraftig at gummihatten revner alikevel og ligger i ring rundt penisroten. No point, det eneste du risikerer å oppnår er gummirester i rompa.

Glidemiddel, god tid, stopp opp litt når det blir litt "rart" og ømt. Så kommer det seg etterhvert og blir en vanesak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ok angeleyes, skal huske den stillingen der neste gang..

Dina :briller:

Er jo ikke sikkert det er den beste for deg, men det var det ihvertfall for meg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd for mange år siden, og det frister ikke til gjentagelse for min del. Vondt, ikke pirrende og i det hele tatt... Ble ikke tent av det, jeg :roll:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes egentlig det er litt deilig samtidig som det er en veldig merkelig følelse.

Vi gjør det uhyre sjelden, for jeg sliter med at det gjør så vondt at vi må avbryte. Det er kun et par ganger hvor jeg har kunnet overbære den enorme smerten når han trenger inn, selv om jeg vet at det blir godt til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mandy

Selv om det var litt smertefullt de første gangene var det mest godt. Jeg har alltid vært litt tilbakeholden gjeldende sex, men nå er jeg voksen nok, og funnet den rette mannen til å utforske ting. Jeg er blitt helt trygg på han og nå kan vi prøve det meste sammen.... og det viser seg at det meste er skikkelig bra :-)

Mitt råd til god analsex er å bruke en "buttplugg" først. Synes det kan bli litt grisete hvis han har fingrene for mye inni der :-? Jeg vil jo at han skal kunne ta på meg andre steder etterpå. Buttplug kan være mindre eller større, men den går lettere inn en en p..... siden den som regel ikke har en tynn tupp :hoho: Det er også smart å ikke begynne med hun på knærne. Tror det strammer mer bak der da. Mitt beste råd er å ligge på ryggen eller som ei før meg sier, på siden så kan man jo avansere til å stå på knærne siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var sammen med en type en gang som var totalt fiksert på dette. Jeg var med på det for å prøve, men det var ikke noe for meg. Han ble faktisk sur på meg siden jeg ikke ville være med på det, men det brydde jeg meg ikke om. har aldri hatt så vondt i enden før og kommer ikke til å prøve det flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ang det med kondom, det viktigste er vel at dersom han skal inn i deg i vagina etter analsex, så MÅ du enten bruke kondom mens du holder på bak, eller vaske penis grundig etter analt før han kommer inn i deg vaginalt.

Bakterier fra analt skal IKKE inn i vagina, da risikerer du infeksjoner.

Første gangen min, lå jeg rett ut på magen, slappet helt av og han gjorde ingenting før jeg ba ham om å prøve. Han brukte godt med glidemiddel både på meg og på seg selv, og brukte god tid, og jeg syntes ikke det var vondt i det hele tatt.

Har prøvd i ett senere forhold, med en som hadde lyst, men ikke hadde gjort det før, det gikk ikke rett og slett! så da var det bare å hoppe over den delen.

Det går ikke bestandig, og han må være skrekkelig rolig og tålmodig med deg, gjør det vondt så ville jeg kuttet ut og heller prøvd senere etter en grundig forklaring om at han MÅÅÅ være ultra tålmodig og forsiktig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Under tråden for første samleie og tidligere tråder om suging

så har det vært flere damer som har fortalt at det tok en 6-8 ganger

før de begynte å like det (Noen synes det var direkte ubehagelig

første gangen). Under denne tråden så er det flere som har forsøkt

det en gang og deretter trekker konklusjonen at dette ikke var noe

for de og som de derfor ikke vil gjøre senere. Hvorfor denne

forskjellen? Er det sterkere press for at man skal ha samleie og suge

mens det er akseptert at man står over analsex og dermed ikke

behøver å gjøre så stor innsats for å få det til? Eller er det

andre årsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

nei og kommer ikke til å prøve det.har bare hørt negative ting om det og har bestandig hatt en "sperre" for det.kommer nok aldri til å få noe forståelse for d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...