Gå til innhold

Analsex!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jente med sans for sex!

Hei!

Logget meg ut for å skrive dette innlegget.... :oops:

Har du prøvd analsex, og fristet det til gjentagelse?

Jeg prøvde det for første gang for et par uker side - likte det, og gjør det gjerne igjen... :wink:

Jeg er 34 år nå, og syns sex blir bare bedre og bedre, og vi varierer mer og mer hva vi gjør... og hvor...! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd det,og det frister ikke til gjentagelse!

Som sagt tidligere:

I min bakende skal ting UT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok si at der er det ENVEISKJØRING!

Men det er min mening da :wink:

Lykke til viss du skal prøve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det....synes ikke det var noe særlig. Det var en merkelig følelse, og det ga meg ikke noe seksuell nytelse.

Men liker du det, er det bare å kjøre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Har prøvd, men jeg synes ikke er noe særlig. Det er en litt merkelig følelse, så det blir ikk så ofte :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd og har ikke noe behov for å prøve det heller. Kombinasjonen sex og rompesprekk gjør likssom ikke det store for meg!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellangel (ikke innlogget

Har provd det en gang

Det gav meg egentlig ingenting, var litt ubehagelig, saer folelse..

En veninne av meg elsker anal-sex. Sier de forste gangene ikke var noe saerlig, men at det bare blir bedre og bedre..

Jeg tror kanskje kjaeresten min kaskje kunne muligens tenke seg a prove, men har tor liksom ikke helt a si noe, og jeg vet ikke om jeg vil...

Jeg liker egentlig tanken, men sa liker jeg ikke en gang en finger opp i ** en gang...

Hmmm

vet ikke hva jeg skal gjore med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mandy

Jeg er tydeligvis en av de få som liker det. Etterhvert som jeg har lært å slappe helt av blir det bare bedre og bedre. Synd at så mange har hatt dårlige erfaringer. Må innrømme at de første gangene var noe smertefulle, men bare man tar seg tid går det bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lett sjenert

jeg har prøvd det en gang, og det var en veldig spesiell og god følelse.

men som flere sier så var det litt vondt også, ikke at jeg syntes det var fælt eller noe, men mere god øm følelse.

og som hun som startet det hele sier jeg og at, jeg gjør det gjerne igjen :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er tydeligvis en av de få som liker det. Etterhvert som jeg har lært å slappe helt av blir det bare bedre og bedre. Synd at så mange har hatt dårlige erfaringer. Må innrømme at de første gangene var noe smertefulle, men bare man tar seg tid går det bra :-)

Her kunne jeg trengt noen gode råd på hvordan samboen min skal kunne klare å slappe av. Hun vil prøve, og vi har egentlig bare kommet til et begynnerfasen...Hva nå enn det er :o !! Men vi vil begge to, så da er noen råd gode å få.....Takk :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd,men likte det ikke.

Hadde drukket for å kunne slappe av,for at vi i det hele tatt skulle få det til.

Kansje jeg liker det om noen år? Villig til å prøve senere.Mye med sex som kommer med årene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvt det flere ganger. Synes det er ganske opphissende og pirrende. Men da må alt være tilrettelagt. Jeg må føle jeg er "tom" der, og bløt og god. Da kan det være helt fantasktisk! Og når han i tillegg stimulerer klitorisen, da...puhhh, sier jeg bare!!

Til Luringen:

Først må du gjøre henne skikkelig bløt. Så kan du begynne såvidt å ta en fing inn i anusen hennes, holde den i ro en stund. Når hun begynner å slappe av og blir vandt med det, kan du begynne å beve den forsiktig. La henne styre tempoet. Etterhvert han du prøve forsiktig med kuken din. Men det er viktig å la den være der en stund før du begynner å bevege deg inn og ut. Jo mer hun strammer musklene, jo vondere er det, så her må det slappes av.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...