MissStiles Skrevet 28. mars 2009 #1 Del Skrevet 28. mars 2009 Har du skrudd av lyset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. mars 2009 #2 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja. Men ikke laptopen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitamina Skrevet 28. mars 2009 #3 Del Skrevet 28. mars 2009 Lyset er av, men tv'en og pc'en står på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 28. mars 2009 #4 Del Skrevet 28. mars 2009 Alt lys er av nå (glemte nesten lampen i gangen), kun TV og dataen og masse telys... Var igrunn ikke så dumt, blir faktisk litt inspirert merker jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 28. mars 2009 #5 Del Skrevet 28. mars 2009 Ser i blokkene rundt at det er mange som har på lyset... Men hos meg er det kun telys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 28. mars 2009 #6 Del Skrevet 28. mars 2009 Nei. Her er alle de vanlige lysene på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 28. mars 2009 #7 Del Skrevet 28. mars 2009 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sungirl Skrevet 28. mars 2009 #8 Del Skrevet 28. mars 2009 ja.. tv og pc på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 28. mars 2009 Skrudd av her og. Masse telys. Koselig! Jeg ser ikke så mye forskjell når jeg ser ut av vinduet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 28. mars 2009 #10 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja, vi har skrudd av. Og jeg har laget middag med bare telys på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 28. mars 2009 #11 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Lyset er av, åtte telys er tent. Så få telys som mulig, minst mulig Co2! Endret 28. mars 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 28. mars 2009 #12 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg skrudde det av nå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #13 Del Skrevet 28. mars 2009 Lysene er av, laptop og tv på. Det handler jo ikke om strømsparing, det er mer en symbolsk handling. Strøm sparer vi hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rox Skrevet 28. mars 2009 #14 Del Skrevet 28. mars 2009 Data, tv og telys ♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 28. mars 2009 #15 Del Skrevet 28. mars 2009 Jepp! Stearinlys og laptop lyser i mørket... Jeg syns dette er fint jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_KIM_* Skrevet 28. mars 2009 #16 Del Skrevet 28. mars 2009 Earth hour er symbolpolitikk på sitt værste. Jeg er så absolutt for en grønn og bærekraftig måte å leve på, men det får være måte på hvor mye mannen i gata skal måtte offre for å være miljøvennlig, mens de virkelig store synderne - næringslivet kan fortsette som før. Steng pumpene i nordsjøen noen timer, bruk penger på å utvikle alternativ teknologi, gi oss gratis kollektivtrafikk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #17 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja, dette er kjempekoselig:) Skulle ønske samboer var hjemme, da hadde det blitt litt action også men nå er det bare deilig og fredelig:) Men ja, ser ikke noen forskjell i gaten her:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #18 Del Skrevet 28. mars 2009 Earth hour er symbolpolitikk på sitt værste. Jeg er så absolutt for en grønn og bærekraftig måte å leve på, men det får være måte på hvor mye mannen i gata skal måtte offre for å være miljøvennlig, mens de virkelig store synderne - næringslivet kan fortsette som før. Steng pumpene i nordsjøen noen timer, bruk penger på å utvikle alternativ teknologi, gi oss gratis kollektivtrafikk osv. Ofre?!? Ofrer du virkelig så vannvittig mye av å skru av lyset i en time?! Det er synd om det er flere sånne som deg her i verden... Du har virkelig ikke vondt av å skru av lyset, da må du søren meg være spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. mars 2009 #19 Del Skrevet 28. mars 2009 Dette var da ikke noe offer, herlighet, bare koselig med så masse stearinlys og telys. Men ser at naboen fremdeles har flombelyst gårdplassen.....så det er vel ikke alle som greier å se symbolverdien i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 28. mars 2009 #20 Del Skrevet 28. mars 2009 Nå har vi bare på tre lamper i leiligheten på en vanlig kveld også da... Gjorde det mest for symbolikken, er ganske miljøbevisste til vanlig Noen som vet om energiselskapene kan komme med et tall på hvor mye mindre strøm det ble brukt, eller er det vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå