Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Vurderer å høre etter sesong plass på Bevø Camping. E det noen som har vært der? Og hvordan er det der? Er det langt fra Fredrikstad? Altså mulig å gå? Blåser det mye der? All informasjon mottas med takk:-)
liv Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Det er godt over en mil fra gamle byen og derfra er det ferge til byen og igjen 10 min gange før du er i sentrum...
Gjest Ts Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Det er godt over en mil fra gamle byen og derfra er det ferge til byen og igjen 10 min gange før du er i sentrum... Ferge?? Ugh...søren.. Har sett på nettsiden til campingplassen og synes der så veldig fint ut, men jeg har jo knapt vært i Fredrikstad..
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Du må jo ikke bruke fergen da. Det er jo såpass langt inn til Fredrikstad at du må kjøre eller sykle og da kan du bruke Fredrikstadbrua. Har aldri vært på campingplassen, men har hytte noe lenger østover. Synes det er et veldig fint område. Utifra kartet / flyfoto tror jeg beliggenheten er ganske grei i forhold til vind.
Gjest Elfrida Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Tror nok det ligger godt skjermet for vinden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå