krillan Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hei Har ikke så lyst til å holde tale, har gjort det før, men blir så sinnssykt nervøs. Skjelver, svetter og blir svært alvorlig.... Har noen forslag til noe annet man kan gjøre? Endret 29. mars 2009 av Arwen
Fantorangen Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hva med en selvskrevet sang? Det har jeg skrevet til min kommende mann, for jeg er ikke født med talegaver Endret 28. mars 2009 av Mai brud
Jade Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 En sang, som mai-brud foreslår. Eller et kort dikt? Et dikt synes jeg er litt mindre skummelt enn en tale. Kortere også Og litt mer personlig enn en syng som alle synger.
Dr.Grey Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Jeg skal skrive sang, for tale tør jeg ikke holde foran alle gjestene....
krillan Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Takk for forslag. Egentlig litt godt å høre at andre synes det er litt skummelt.... Sang kanskje. Dikt tror jeg ikke jeg er typen til, føler jeg må være litt skuespiller ... Og igjen kommer sjenertheten min... Har utorlig lyst til å synge "vår sang" til han, men er jo for sjenert. Men det tror jeg hadde vert fint. Tar gjerne i mot forslag. Da jeg var forlover for min søster, hadde jeg bildeshow, en tale ( klarte ikke spise eller noe før jeg var ferdig med talen), så en sang som betydde mye for oss begge som de spilte. Det var fint. Endret 29. mars 2009 av Arwen
Neytiri Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 I mitt utdrikningslag dro vi til sangstudio og sang in to låter.....Pointer Sisters "i´m so excited" og Abba sin "i do i do i do i do i do"....var drit morsomt.... Men trenger jo sikkert ikke sangstudio, men er en ide å singe in på en CD sånn at i selve bryllupet blir bare spillt av, sånn at nervene å synge live er ikke så ekstreme!! Er ikvertfall det eg har planlagt
Gjest Mann på 43 Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hei Har ikke så lyst til å holde tale, har gjort det før, men blir så sinnssykt nervøs. Skjelver, svetter og blir svært alvorlig.... Har noen forslag til noe annet man kan gjøre? Vet ikke noe om andre menns ønsker men jeg hadde syntes det var virkelig kjipt med en allsang. Dersom du var min brud hadde jeg foretrukket at du ikke gjorde noe. Hva med ganske enkelt; Jeg er så glad for at du er til og at du er min. Elsker deg. For min del hadde det vært mye bedre enn en sang. Endret 29. mars 2009 av Arwen
krillan Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2009 Vet ikke noe om andre menns ønsker men jeg hadde syntes det var virkelig kjipt med en allsang. Tror kanskje ha ikke setter sånn pris på allsang, men vet ikke. Jeg har lyst til å gjøre noe spesielt for han, føler at en setning eller to ikke holder Så det å synge en sang for han synes ikke du er no særlig? Om det er en sang som er vår sang og som symboliserer hvor høyt jeg elsker han?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 du kan jo lage et bildeshow av bilder av dere to, og bruke "deres sang" som bakgrunnsmelodi? og eventuelt skrive søte kommentarer på bildene:)
Jade Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Så det å synge en sang for han synes ikke du er no særlig? Om det er en sang som er vår sang og som symboliserer hvor høyt jeg elsker han? Det er stor forskjell på at alle synger en egendiktet sang, og at du synger en coverlåt alene. Noen vil sette pris på at du har laget sangen selv, mens andre vil sette mer pris på at du synger sang alene. Det ultimate må jo være at du synger en egenlaget sang alene. Men "deres" sang, høres jo fint ut det også Det viktigste er at det betyr noe for deg og han.
krillan Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2009 du kan jo lage et bildeshow av bilder av dere to, og bruke "deres sang" som bakgrunnsmelodi? og eventuelt skrive søte kommentarer på bildene:) God ide, jeg gjorde med min søster som jeg var forlover for(det var vellykket), og han var med på bryllupet. Så redd jeg har "brukt opp" det forslaget. Men det er det jeg har mest lyst til. Nytt med søte kommentarer på blidene. Godt forslag.
krillan Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 29. mars 2009 Det er stor forskjell på at alle synger en egendiktet sang, og at du synger en coverlåt alene. Noen vil sette pris på at du har laget sangen selv, mens andre vil sette mer pris på at du synger sang alene. Det ultimate må jo være at du synger en egenlaget sang alene. Men "deres" sang, høres jo fint ut det også Det viktigste er at det betyr noe for deg og han. Det er jeg enig i. Om alle synger er det jo ikke like mye fra meg. Lage en sang Det skal jeg prøve på! Godt forslag
Gjest hopeful Skrevet 29. mars 2009 #13 Skrevet 29. mars 2009 Bildeshow med innlagte kjærlighetserklæringer er et tips Kan bruke powepoint og skrive inn en setning eller to til hvert bilde!
S_Dreams Skrevet 30. mars 2009 #14 Skrevet 30. mars 2009 En sang kan faktisk bli veldig bra:) Var i et bryllup, hvor de hadde en sang som var så hysterisk morsom at folk hylte av latter og klarte nesten ikke å fullføre sangen. Vi måtte ta ekstra lange pauser innimellom alle versene for folk lo så de grein. Det er faktisk det jeg husker best fra det bryllupet:)
Gjest Mann på 43 Skrevet 30. mars 2009 #15 Skrevet 30. mars 2009 Så det å synge en sang for han synes ikke du er no særlig? Om det er en sang som er vår sang og som symboliserer hvor høyt jeg elsker han? Om min kjære sang en sang for alene hadde det vært bra, men ikke noen utdelt allsang. Ellers er alle menn forskjellige, noen liker det ene og andre liker det andre. Tenk bare på at det er han du adresserer og ikke de andre kvinnene i bryllupet. Det som du synes er søtt og herlig er ikke alltid det han synes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå