Gå til innhold

Forelsket...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Haha. Så utrolig klisjeaktig. Jeg er forelsket i nabo(-jenta).

Hun er helt utrolig vakker, og jeg bare hørt gode ting om henne. Problemer et: Hun er 1 år gamlere enn meg. (Jeg går i 10.klasse)

Jeg har hørt fra nesten alle kompisene mine at det å få ei jente som er 1 eller flere år gamlere enn deg selv, er nærmest umulig.

Jeg kjenner henne ikke særlig godt, og jeg tviler på at hun i det hele tatt vet navnet mitt.

Jeg er livredd for å prøve meg, fordi byen jeg bor i er en rykteby, kanskje hun vet hvem jeg er , og ikke liker meg, allerede ? Hun er populær, masse venner etc. , og jeg er livredd for at hun skal se på meg som en taper e.l. Ikke det at jeg er det..men som sagt: Dette er en rykteby...til de grader. (..ei har jeg et rykte på meg!)

Jeg er så forelsket at jeg drømte om henne igår, og nå klarer jeg ikke å få henne ut av tankene. Det er utrolig ekkelt å vite at man ikke får det man vil så inderlig vil ha ?

Men tilbake til hovedpoenget : Hva skal jeg gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Truls_*
Skrevet

Du din heldiggris! Snakker om flaks altså!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvorfor skulle du ikke få sjans på ei som er et år eldre? Begge mine sønner har vært sammen med jenter som er et eller to år eldre, og de er på din alder.

Be henne med på et eller annet. Den som intet våger, intet vinner.

Lykke til :)

Gjest Gjest
Skrevet

Puppy love. Søtt. Men vanskelig, så lenge man er usikker. Skjønner deg godt, husker tilbake. :hjerte: Det eneste du kan gjøre er vel å nærme deg henne, enten kan du hoppe i det eller krype i det.. Men prøv deg! Ellers vinner du henne neppe.. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...