Gå til innhold

Nå har jeg blitt sånn som er avhengig av kontakt med kjæresten jeg også...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har tidligere lest innlegg her på KG om jenter som ikke klarer å være borte fra kjæresten uten å savne ham, sende masse SMS osv. Har da tenkt at jeg aldri vil bli slik.

Men nå har jeg vært sammen med kjæresten en stund (vi er enda ikke samboere), og det har jo blitt til at vi har vært sammen hver helg. Og nå når vi ikke er sammen savner jeg ham plutselig så mye!

Ingen av oss har sendt SMS så langt, og jeg styrer meg for å mase på ham. Jeg vet jo at jeg kan ha det fint uten ham, men det er bare det at man har vent seg til å være så mye sammen med ham og har det så fint sammen med ham.

Og jeg har nok å gjøre nå når vi ikke er sammen, så burde egentlig ikke være noe problem. Kanskje vi heller ikke burde vært så mye sammen ellers?

Så jenter, jeg trenger å høre at vi jenter fortsatt kan være selvstendige og ha det fint uten kjærestene våre! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det at man savner kjæresten sin og sender sms med han betyr da ikke at man ikke er selvstendig?

Personlig lever jeg i et avstandsforhold for tiden, jeg er meget glad i min kjære, og naturligvis savner jeg ham. Det betyr dog ikke at jeg ikke klarer å gå på forelesninger, treffe venner o.l. selv om han ikke er her. Jeg ville følt det mer rart om ingen av oss savnet hverandre.

Noen ganger er savnet større, og noen ganger er savnet mindre, men så lenge vi bor fra hverandre, vil det nok alltid være der. Det hemmer meg ikke i hverdagen sånn sett, men jeg synes bare savn er sunt. Da vet jeg hvor mye jeg faktisk har å glede meg over når vi endelig er sammen. Sånn sett tror jeg alle har litt godt av å "savne hverandre" i perioder. I mitt hode har det ingenting med uselvstendighet å gjøre.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

Hei! jeg er enig med Yvonne:) Savner kjæresten min vannvittig når jeg ikke får møtt ham en helg (er i avstandsforhold, hvert fall i hverdagene, men sees ofte i helgene)....nå var jeg hos ham sist onsdag kveld, og ser ham ikke før neste mandag, og da er det godt å ha mobil og mail...:P

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er også i avstandsforhold, og savner kjæresten min helt sykt. Nå er det snart en måned siden jeg så han, og jeg kan nesten ikke vente til vi ses igjen.

Men vi fungerer jo i hverdagen likevel, det må man jo. Og vi skravler i telefonen flere ganger pr dag, sender sms, taster på msn osv. Viktig å opprettholde kontakten når man bor langt unna hverandre. Dele store og små opplevelser.

Gjest Gjest_titti_*
Skrevet

Føler med dere....

jeg bor kun en halvtimes gåtur fra kjæresten min, og vi er kun sammen i helgene og av og til en dag i uka...jeg savner han sinnsykt mye hver gang han har vært hos meg, selv om jeg har mitt eget liv, og mine egne interesser!!

elsker han mer enn noe annet.............

Skrevet

Jeg savner også samboerene (!!) min når vi ikke er sammen, og nå har vi vært sammen i snart 3 år :) Det er bare sunt å savne de vil jeg tro ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...