Gjest Gjest_mann Skrevet 27. april 2009 #161 Del Skrevet 27. april 2009 Nå er jeg relativt ung og har ingen barn. Jeg synes det er helt greit å fantasere om dette, og hadde sikkert gjort det selv. Har hatt flere incest-fantasier, og ser ikke problemet med det all den tid det aldri ville falt meg inn å gjennomføre dem. Men de fleste har nok i ensom kåtskap hatt en god del kinky fantasier. Så selve tanken er ikke så ille, så lenge det kun var en fantasi. Men å fortelle deg dette vitner om meget lav sosial intelligens. Og det var kanskje ikke bare en fantasi, siden han nevnte det? Ikke vet jeg. Mvh. Mann 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spartacus Skrevet 28. april 2009 #162 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg møtte en mann for noen måneder siden. Han hadde så mange utrolig flotte sider som jeg aldri har møtt hos noen annen mann tidligere, klok, intelligent, vennlig, hyggelig, selvstendig, litt sjenert, øm. Vi ble forelsket, ble kjærester. Sexen var fantastisk. Jeg begynte å tro på at jeg utrolig nok hadde funnet en som matchet meg på alle de viktige punktene her i livet. Jeg stoler ikke så lett på andre mennesker, men han fikk meg til å åpne meg, han godtok meg på godt og vondt som jeg godtok ham. Livet smilte til meg og jeg følte meg fantastisk. Jeg har få fordommer mot hva folk gjør og hvordan de tenker - også seksuelt - og har gitt uttrykk for det til ham. Tankepoliti har jeg ikke sansen for. Han er mindre seksuelt fantasifull og erfaren enn meg, noen ganger har han virket litt sjenert. Han har sagt at han trenger trygghet og tid for å åpne seg seksuelt, og det er ikke alt her i verden han har lyst til å utføre heller. Det synes jeg er fint, jeg tenkte at vi i fellesskap kom til å finne en balanse mellom å gi og få, både seksuelt og på andre måter. Første gang han traff min datter som nettopp har blitt 16 år, kommenterte han etterpå til meg at hun var en flott jente og med nydelige, små bryst. Jeg ble litt overrasket, men valgte å se bort fra det. Alle kan være uheldig med ordvalget, og det går an å observere skjønnhet i det annet kjønn uten at det er noe seksuelt i det. Men i går fikk jeg sjokk. Han var på besøk, vi koste oss sammen alle tre med mat og prat. Min datter gikk ut med venner og vi var alene. Jeg sa at jeg syntes det var så flott at de to gikk godt over ens. Da svarte han at det syntes han også. Det neste han sa var at hun var så pen og hadde så faste og fine ungpikebryst. Så sa han at han kunne tenke seg trekantsex med henne og meg. At tanken på at han og jeg lærte henne opp var opphissende. Jeg har aldri vært så sjokkert i hele mitt liv. Jeg ble stum og redd og fortvilet. Tullet han? Var det en spøk? Var det seriøst ment? Han har jo aldri gitt uttrykk for noen som helst slike tanker eller holdninger tidligere. Jeg var helt lammet, men sa at tanken på sex med min egen datter var ganske motbydelig for meg. Da svarte han at familiesex nok var mer vanlig enn hva man trodde. Jeg spurte om han hadde syntes det var greit om han og jeg hadde hatt sex med hans mor/far/søsken, og da svarte han ja. Samtalen fortsatte litt etter det om dette emnet. Jeg husker nesten ikke hvordan den ble avsluttet. Jeg ville helst skrike og hyle og hive ham ut, men han skulle gå like etterpå, så jeg tenkte det var best å ta avstand fra det på en rolig måte slik at han gikk uten at det ble noe bråk av det. Så jeg konsentrerte meg bare om ikke å spy helt til han gikk ut døren. Nei, jeg har få fordommer mot seksuelle fantasier, men incest??? Vi mennesker har ofte mange forbudte seksuelle fantasier som i og for seg ikke er et unormalt fenomen. Det har også jeg. Men jeg setter ikke navn eller hode på disse menneskene i fantasiene mine. Da settes mine egne moralske sperrer på, om jeg vil det eller ikke. Og uansett hvor mye jeg eventuelt hadde tent seksuelt på en kjærestes tenåringsbarn - så hadde jeg i hvert fall aldri nevnte det for noen av dem, eller vist med en eneste mine hva jeg tenkte - i respekt for dem. Vi kan ikke alltid hindre tankene, men vi kan hindre å gi uttrykk for dem når vi skjønner at det kan virke krenkende på andre mennesker. Jeg har ikke snakket med ham etter dette. Jeg er bare kvalm. Jeg vet fortsatt ikke om han sa det på fleip. Kanskje han trodde at jeg var frigjort nok til å tåle hans ærlighet på det området. Kanskje han bare ville nevne sin seksuelle fantasi og aldri har hatt intensjoner om å utføre det i virkeligheten. Men jeg føler dyp avsky ved tanken på at vi tre skulle hatt sex sammen. Ikke minst avsky over tanken på at han (kanskje/antageligvis) bruker min datter som tenningsobjekt når han og jeg har sex. For hadde han ikke innerst inne tenkt på henne seksuelt hadde han nok ikke nevnt det heller, fleip eller ikke fleip. En ting er at hun er nesten 30 år yngre enn ham. Jeg vet at veldig mange menn liker å se på og fantasere om unge jenter. Og er de navnløse og mennene ikke gir uttrykk for sine fantasier, så greit nok for så vidt. Men hun er ikke bare en ung og attraktiv jente. Hun er i tillegg min datter! Der nådde jeg min egen moralske grense. Hadde han aldri sagt noe om dette så hadde jeg ikke visst. Men nå er katta ute av sekken, og ting kan aldri bli som før. Min tillit til ham er fullstendig borte. Jeg trenger kanskje ikke si at den mannen aldri skal inn i huset her igjen! Jeg er fortsatt i sjokk over det som har skjedd. Jeg er så desillusjonert. Og uendelig trist. Mulig at jeg er veldig snerpete. For jeg elsker fortsatt den han er på mange måter og fornuftsmessig kan jeg forstå at man kan ha all verdens groteske tanker i hodet. Men min moral skriker at dette er absolutt forkastelig og at et videre forhold til ham vil være en komplett umulighet. Ikke minst med tanke på at jeg aldri bevisst vil utsette min datter for å være et seksualobjekt for en som jeg skal være kjæreste med. Jeg vet om jeg klarer å si til ham at det er slutt uten å være rasende og kalle ham stygge ting. Det orker jeg ikke for egen del. Men jeg vil jo gi uttrykk for at han faktisk har trådt over en grense. Jeg må si til ham at jeg aldri vil se ham mer, men jeg har vært for handlingslammet av kvalme og fortvilelse til å gjøre noe med det foreløpig. Noen som har saklige forslag til noe jeg kan si? Trengte bare å få det ut. Jeg er selv mann,men dette er IKKE bra.Når en voksen mann kommer med slike påstander-da er det fare p fære.Han blottlegger seg for sin legning på en farlig måte.Det er ikke bare din datter han drømmer om,-men ungpiker generellt. Sørg for at din datter holder seg langt unna dette vesenet.Sjekk mob og intern.Han prøver sikkert å ta kont m henne uten din viten.Følg med hele vegen.Mannen er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draven Skrevet 28. april 2009 #163 Del Skrevet 28. april 2009 Dette er bare utrolig ekkelt. Kom deg bort fra ham umiddelbart, og hold din datter borte. Dersom han har barn selv, tipser du barnevernet. Dette er virkelig et sykt tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #164 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg kan ikke annet enn å Kos deg videre, gjest Så frekt av deg å ikke ta andre på alvor. Forventer du at gjør alvor av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g 20 Skrevet 4. mai 2009 #165 Del Skrevet 4. mai 2009 Seff er det mange menn som tenker seksuelt om kjærestens datter i starten av et forhold, i og med at det ikke er en biologisk datter. Dette er snakk om at etikk og lover ikke kan overstyre menneskets biologiske behov. 16 år = kjønnsmoden = naturlig å tenke på som sexobjekt. Kanskje han ikke er så keen på datteren etter hvert, hvis han blir ordentlig stefar. Men så kort tid som de har kjent hverandre nå, så er det jo bare naturlig at han ikke føler seg som den nye familiefaren. Å tenke sånne tanker er uansett helt greit, så lenge han ikke sier dem, eller puler henne mot hennes vilje. Tanken er jo fri! Er datteren digg, så er det jo klart at han kan være kåt på henne selv om hun er 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MRN Skrevet 11. mai 2009 #166 Del Skrevet 11. mai 2009 16 år = kjønnsmoden = lovlig å tenke på som sexobjekt. Å tenke sånne tanker er uansett helt greit, så lenge han ikke sier dem, eller puler henne mot hennes vilje. Tanken er jo fri! Er datteren digg, så er det jo klart at han kan være kåt på henne selv om hun er 16. Fixed! Hun må ikke være 16 år heller, kan godt være 15,9 år og deilig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
macdreamy Skrevet 11. mai 2009 #167 Del Skrevet 11. mai 2009 synes du også skal informere politiet jeg. selv om ingen ting har skjedd så har han foreslått incest. alt som dreier seg om sånt skal informeres til politiet. tenk om han møter ei som ikke er som deg. og som kanskje har mindre barn som ikke skjønner rett og galt. gi de en annonym tlf angående dette. så vet du at du har eventuelt advart andre ,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjokkert! Skrevet 12. mai 2009 #168 Del Skrevet 12. mai 2009 Er så utrolig gla for at du faktisk sier at han aldri mer skal komme inn i ditt hus! Det er så mange patetiske mødre som godtar kjærstenes kommentarer og sikling over tenåringsdøtrene deres! Bare fordi de er så sjeleglade over å ha en kjæreste:P Du er tydeligvis et flott og ressurssterkt menneske som ikke lar deg pille på nesen! Supert! Sånne kommentarer som han kom med hører ikke hjemme noen steder, så om han hadde ment det som en fleip så viser han en mental dysfunksjonalitet på den sosiale siden som du uansett kan leve lykkelig uten:) Tips gjerne politiet. Du kan gjøre det anonymt. Og de behøver ikke nødvendigvis gå ut å gjøre full razzia mot han, men heller ha han lagret som en "potensiell". Er ikke helt sikker på hvordan de gjør det, men enkelte steder har man anledning å overvåke sånne. Tenk på at din handling kan være det som beskytter en annen tenåringsjente fra å bli antastet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #169 Del Skrevet 12. mai 2009 synes du også skal informere politiet jeg. Hvorfor det er ikke straffbart med fantasier uansett hvor syke de måtte være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #170 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg tror visse mennesker her inne burde lære seg at en fantasi uansett hvor syk ikke er straffbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest îîî Skrevet 12. mai 2009 #171 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg tror visse mennesker her inne burde lære seg at en fantasi uansett hvor syk ikke er straffbart Dessverre er ikke fantasier om kriminelle handlinger straffbart. Slik denne mannen har oppført seg, er det som flere har poengtert, viktig at politiet tipses om at de her har en potensiell seksuelt kriminell person som når som helst kan komme til å gjøre seg skyld i grove overgrep, en dog mot mindreårige. Dersom han erfarer å bli saumfart av politiet med mistanke om å ha begått overgrep, kan dette skremme ham fra å sette fantasiene ut i virkelighet, og kvinners liv kan bli spart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sykt Skrevet 12. mai 2009 #172 Del Skrevet 12. mai 2009 Dessverre er ikke fantasier om kriminelle handlinger straffbart. Slik denne mannen har oppført seg, er det som flere har poengtert, viktig at politiet tipses om at de her har en potensiell seksuelt kriminell person som når som helst kan komme til å gjøre seg skyld i grove overgrep, en dog mot mindreårige. Dersom han erfarer å bli saumfart av politiet med mistanke om å ha begått overgrep, kan dette skremme ham fra å sette fantasiene ut i virkelighet, og kvinners liv kan bli spart. Strengt tatt så er hun ikke 'mindreårig' når det kommer til sex. Hun har passert 16, og kan ha sex som hun selv vil. Nå tviler jeg sterkt på at hun ville ha hatt sex med denne mannen, og selv synes jeg hele greia er disgusting, for å si det mildt. At han i det hele tatt kunne foreslå dette er helt 'beyond my limits'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 13. mai 2009 #173 Del Skrevet 13. mai 2009 Man skal tipse politiet om at en mann over 16 fantaserer om å ha frivillig sex med en jente over 16? Hvor mange helikoptere tror du de sender? =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cilk Skrevet 31. august 2010 #174 Del Skrevet 31. august 2010 Er så mange rare folk, men gå ikke rundt og tro at vi menn går rundt og tenker på sex med deres døtre. Kan hende noen fantaserer om det, men om de ønsker å praktisere det i virkeligheten, så er de gal i hodet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 31. august 2010 #175 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg møtte en mann for noen måneder siden. Han hadde så mange utrolig flotte sider som jeg aldri har møtt hos noen annen mann tidligere, klok, intelligent, vennlig, hyggelig, selvstendig, litt sjenert, øm. Vi ble forelsket, ble kjærester. Sexen var fantastisk. Jeg begynte å tro på at jeg utrolig nok hadde funnet en som matchet meg på alle de viktige punktene her i livet. Jeg stoler ikke så lett på andre mennesker, men han fikk meg til å åpne meg, han godtok meg på godt og vondt som jeg godtok ham. Livet smilte til meg og jeg følte meg fantastisk. Jeg har få fordommer mot hva folk gjør og hvordan de tenker - også seksuelt - og har gitt uttrykk for det til ham. Tankepoliti har jeg ikke sansen for. Han er mindre seksuelt fantasifull og erfaren enn meg, noen ganger har han virket litt sjenert. Han har sagt at han trenger trygghet og tid for å åpne seg seksuelt, og det er ikke alt her i verden han har lyst til å utføre heller. Det synes jeg er fint, jeg tenkte at vi i fellesskap kom til å finne en balanse mellom å gi og få, både seksuelt og på andre måter. Første gang han traff min datter som nettopp har blitt 16 år, kommenterte han etterpå til meg at hun var en flott jente og med nydelige, små bryst. Jeg ble litt overrasket, men valgte å se bort fra det. Alle kan være uheldig med ordvalget, og det går an å observere skjønnhet i det annet kjønn uten at det er noe seksuelt i det. Men i går fikk jeg sjokk. Han var på besøk, vi koste oss sammen alle tre med mat og prat. Min datter gikk ut med venner og vi var alene. Jeg sa at jeg syntes det var så flott at de to gikk godt over ens. Da svarte han at det syntes han også. Det neste han sa var at hun var så pen og hadde så faste og fine ungpikebryst. Så sa han at han kunne tenke seg trekantsex med henne og meg. At tanken på at han og jeg lærte henne opp var opphissende. Jeg har aldri vært så sjokkert i hele mitt liv. Jeg ble stum og redd og fortvilet. Tullet han? Var det en spøk? Var det seriøst ment? Han har jo aldri gitt uttrykk for noen som helst slike tanker eller holdninger tidligere. Jeg var helt lammet, men sa at tanken på sex med min egen datter var ganske motbydelig for meg. Da svarte han at familiesex nok var mer vanlig enn hva man trodde. Jeg spurte om han hadde syntes det var greit om han og jeg hadde hatt sex med hans mor/far/søsken, og da svarte han ja. Samtalen fortsatte litt etter det om dette emnet. Jeg husker nesten ikke hvordan den ble avsluttet. Jeg ville helst skrike og hyle og hive ham ut, men han skulle gå like etterpå, så jeg tenkte det var best å ta avstand fra det på en rolig måte slik at han gikk uten at det ble noe bråk av det. Så jeg konsentrerte meg bare om ikke å spy helt til han gikk ut døren. Nei, jeg har få fordommer mot seksuelle fantasier, men incest??? Vi mennesker har ofte mange forbudte seksuelle fantasier som i og for seg ikke er et unormalt fenomen. Det har også jeg. Men jeg setter ikke navn eller hode på disse menneskene i fantasiene mine. Da settes mine egne moralske sperrer på, om jeg vil det eller ikke. Og uansett hvor mye jeg eventuelt hadde tent seksuelt på en kjærestes tenåringsbarn - så hadde jeg i hvert fall aldri nevnte det for noen av dem, eller vist med en eneste mine hva jeg tenkte - i respekt for dem. Vi kan ikke alltid hindre tankene, men vi kan hindre å gi uttrykk for dem når vi skjønner at det kan virke krenkende på andre mennesker. Jeg har ikke snakket med ham etter dette. Jeg er bare kvalm. Jeg vet fortsatt ikke om han sa det på fleip. Kanskje han trodde at jeg var frigjort nok til å tåle hans ærlighet på det området. Kanskje han bare ville nevne sin seksuelle fantasi og aldri har hatt intensjoner om å utføre det i virkeligheten. Men jeg føler dyp avsky ved tanken på at vi tre skulle hatt sex sammen. Ikke minst avsky over tanken på at han (kanskje/antageligvis) bruker min datter som tenningsobjekt når han og jeg har sex. For hadde han ikke innerst inne tenkt på henne seksuelt hadde han nok ikke nevnt det heller, fleip eller ikke fleip. En ting er at hun er nesten 30 år yngre enn ham. Jeg vet at veldig mange menn liker å se på og fantasere om unge jenter. Og er de navnløse og mennene ikke gir uttrykk for sine fantasier, så greit nok for så vidt. Men hun er ikke bare en ung og attraktiv jente. Hun er i tillegg min datter! Der nådde jeg min egen moralske grense. Hadde han aldri sagt noe om dette så hadde jeg ikke visst. Men nå er katta ute av sekken, og ting kan aldri bli som før. Min tillit til ham er fullstendig borte. Jeg trenger kanskje ikke si at den mannen aldri skal inn i huset her igjen! Jeg er fortsatt i sjokk over det som har skjedd. Jeg er så desillusjonert. Og uendelig trist. Mulig at jeg er veldig snerpete. For jeg elsker fortsatt den han er på mange måter og fornuftsmessig kan jeg forstå at man kan ha all verdens groteske tanker i hodet. Men min moral skriker at dette er absolutt forkastelig og at et videre forhold til ham vil være en komplett umulighet. Ikke minst med tanke på at jeg aldri bevisst vil utsette min datter for å være et seksualobjekt for en som jeg skal være kjæreste med. Jeg vet om jeg klarer å si til ham at det er slutt uten å være rasende og kalle ham stygge ting. Det orker jeg ikke for egen del. Men jeg vil jo gi uttrykk for at han faktisk har trådt over en grense. Jeg må si til ham at jeg aldri vil se ham mer, men jeg har vært for handlingslammet av kvalme og fortvilelse til å gjøre noe med det foreløpig. Noen som har saklige forslag til noe jeg kan si? Trengte bare å få det ut. FY FAEN. Stakkars dattra di. Best hun ikke får vite hva han har sagt. Ikke morsomt for en 16 år gammel jente at hennes gamle gris av en stefar har lyst til å ha sex med henne. Å foreslå trekant med deg og henne er jo en helt syk ting å foreslå. Spark han på ræva ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #176 Del Skrevet 31. august 2010 At han kan tenke det, er noe man ikke får kontrollert, og det er heller ikke ulovlig. Men det er utrolig ubehagelig for en jente å kjenne at en gammel mann SER på henne med et blikk man opplever som ubehagelig. Man er ikke så gammel før man kjenner sånne kåte blikk fra mannfolka, og det er utrolig ubehagelig. Særlig når denne mannen er din stefar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. august 2010 #177 Del Skrevet 31. august 2010 Ps denne tråden er over ett år gammel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #178 Del Skrevet 31. august 2010 Gammel tråd, men herregud for et menneske.............. kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #179 Del Skrevet 31. august 2010 Ps denne tråden er over ett år gammel.. Lukter troll fremdeles.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #180 Del Skrevet 31. august 2010 For en grusom fyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå