Gjest !! Skrevet 4. april 2009 #141 Del Skrevet 4. april 2009 Gjest: Du argumenterer for at frivillig sex mellom voksne mennesker uansett biologisk forhold ikke er skadelig. Og i prinsippet kan du ha rett, hvis en ser bort i biologien. Men forutsetningen for at det ikke er skadelig er at de voksne i utgangspunktet er likeverdige i sitt forhold. Det vil aldri foreldre og barn være. Fordi barn alltid i utgangspunktet er prisgitt sine foreldre og deres beskyttelse, og selv om de blir 18, 30 eller 55 vil forholdet alltid være preget av dette. Og jeg tror det er rimelig sjelden at barn i en alder av 18, 30 eller 55 år går til sine foreldre og spør om de nå kan ha sex. Fordi de er blitt voksne og har fått lyst til det. Ønsker de sex med foreldrene når de er så voksne så har de antageligvis vokst opp med sex med foreldrene fra de var små. O det er overgrep og skadelig, fordi de igjen ikke har lært hvor grensene går når de selv får barn. Og denne mannen til TS kunne også ha tenkt seg sex med sine foreldre og søsken. Sammen med TS. Så jeg tror ikke det er det at han bare tenner på tenåringsjenter. Han har nok både erfaring med og tenner på det incestiøse. Håper han ikke får egne barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. april 2009 #142 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg veit om en fyr som sammen med faren sin har tatt med damer hjem på nachspiel, hvor både far og sønn puler på samme dama. Da er det vel dama som er den crazy og psykopaten her da i følges deres kalkuleringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 20. april 2009 #143 Del Skrevet 20. april 2009 Hvis damen er klar over at det er far og sønn så vil jeg si at alle tre stiller likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. april 2009 #144 Del Skrevet 20. april 2009 Etter at det har gått opp for meg hva damer egentlig kan finne på om natta uten at noen vet det eller finner det ut så har jeg fått helt angst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 20. april 2009 #145 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg veit om en fyr som sammen med faren sin har tatt med damer hjem på nachspiel, hvor både far og sønn puler på samme dama. Da er det vel dama som er den crazy og psykopaten her da i følges deres kalkuleringer? Sykt! Både faren og dama de tok med hjem! Jeg kan ikke skjønne at sønnen ville vært med på noe sånt frivillig / uten press. Hvor gammel var sønnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. april 2009 #146 Del Skrevet 20. april 2009 Han sønnen er en kompis av lillebroren min, kanskje i slutten av tyveårene? Faren er vel omtrent femti? Det som er greia er at både far og sønn er på byen sammen og sløser og drikker og fester og tuller. Så har det skjedd ved enkelte anledninger da at de har tatt med seg damer hjem (de bor sammen far og sønn), - og begge har pult på samme dame. Virker som om dette er vanligere enn det vi først trodde..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 20. april 2009 #147 Del Skrevet 20. april 2009 Æsj, sykt! Hvis han er nesten tredve, bør han jo kunne tenke selv, også. Kvalmt! Vet damene om at de er far og sønn, da? Tror jeg hadde kastet opp, om jeg hadde fått et slikt tilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann * Skrevet 20. april 2009 #148 Del Skrevet 20. april 2009 Nei. Menn i det store og hele tenker ikke som den mannen. Det er vel rimelig tydelig at den mannen mangler en del esensielle sperrer for hva han tenker og gjør. Jeg legger merke til en utviklet jentekropp og kan finne den sexy. Som menneske er man programert til å merke kroppsilg utviklethet hos det andre kjønn. Det er derimot en svært lang vei mentalt fra å syntes en jente på 16 år har en sexy kropp til å ville ha sex med henne og enda lengre er det å ville ha sex med dattera til en samboer og trekantsex med mor og datter er enda et hakk unna. Vi er jo ikke bare utviklet med evnen til å legge merke til kroppsformer. Vi tiltrekkes av karraktretrekk hos det andre kjønn og har man en normalt utviklet seksualitet vil det ikke falle naturilg med slike insesttanker. Vi har også en sosial forståelse for hva som er riktig og utvikler terskler mot å gjøre det som er galt. Det virker på meg som denne mannen mangler evnen til å skille rett fra galt og mangler sperrer. Mangelfult utviklede skjelsevner, er det ikke det de kaller det. Jeg ville gitt han klar og brutal tale om aldrig å nærme seg hverken deg eller dattera di igjen. Tror jeg nok ville ha forhørt meg litt rundt om andre har erfart noen avvikende oppførsel fra han overfor unge jenter. Han høres jo utsom en som kunne være en fare for andre ungjenter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 21. april 2009 #149 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg veit om en fyr som sammen med faren sin har tatt med damer hjem på nachspiel, hvor både far og sønn puler på samme dama. Da er det vel dama som er den crazy og psykopaten her da i følges deres kalkuleringer? Hvis alle tre er myndige og med på det, synes jeg ikke de gjør noe galt. Problemet i trådstarters situasjon er både at datteren ikke er myndig og at moren reagerer negativt på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #150 Del Skrevet 21. april 2009 Vet om en mor og en datter som tok med seg hver sin fyr hjem - og så lå alle i samme seng og hadde sex. Mor og datter rørte ikke hverandre , men hadde sex med hver sin fyr , mens gutta sier de tukla med både moren og dattera samtidig. Var helt sjokkert jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 21. april 2009 #151 Del Skrevet 21. april 2009 Er det forskjell på å bli tent av smårips på gaten og å bli tent av datteren til kjæresten som man nettopp har truffet? Forskjellen ligger i at man gjentatte ganger forteller hvor deilig jenta er til jentas mor, og attpåtil begynner å foreslå trekant. Med mor og datter! Det er utrolig drøyt at fyren ikke forstår at dama ikke hæler å ta i han med ildtang etter en sånn uttalelse, syns du ikke? Greit nok at han tenner på 16-åringen, men at han legger det frem på den måten for mora? Hehe, da tyder alt på et ekstremt skrudd syn på seksualitet og sosiale relasjoner. Man sier da ikke noe sånt til kjæresten sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 21. april 2009 #152 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Det som er greia er at både far og sønn er på byen sammen og sløser og drikker og fester og tuller. Så har det skjedd ved enkelte anledninger da at de har tatt med seg damer hjem (de bor sammen far og sønn), - og begge har pult på samme dame. Sånne fedre finner selvfølgelig. Finnes alltid sånne slumfolk som doper seg og gjør alkens faenskap sammen med barna sine. Det betyr ikke at det er ok! Stakkars kompisen din som har en sånn dritt til far. Endret 21. april 2009 av la Flaca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cæmis Skrevet 21. april 2009 #153 Del Skrevet 21. april 2009 En normal og psykisk frisk mann skal aldri ha slike tanker om en så ung jente. Normalt skal dette virke avstøtende! Jeg hadde bare ringt ham, fortalt ham at du tar avstand fra slike handlinger som han foreslo den kvelden og dermed si at du ikke vil møte ham mer, og at han ikke er velkommen i deres hus lenger. Jeg synes også du faktisk skal ta en liten prat med datteren din slik at hun ikke kommer i kontakt med denne fortyrrede mannen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 21. april 2009 #154 Del Skrevet 21. april 2009 Forskjellen ligger i at man gjentatte ganger forteller hvor deilig jenta er til jentas mor, og attpåtil begynner å foreslå trekant. Med mor og datter! Det er utrolig drøyt at fyren ikke forstår at dama ikke hæler å ta i han med ildtang etter en sånn uttalelse, syns du ikke? Greit nok at han tenner på 16-åringen, men at han legger det frem på den måten for mora? Hehe, da tyder alt på et ekstremt skrudd syn på seksualitet og sosiale relasjoner. Man sier da ikke noe sånt til kjæresten sin! Det var jo det ikke det jeg spurte om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elfrid Skrevet 21. april 2009 #155 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg syns i grunn ikke dette er noe å diskutere. Trådstarter har fått en kraftig, til dels fysisk reasjon på kjæresten sine antydninger om datteren hennes og felles sex, og da er det vel ingen grunn til å betvile sine egne grenser? Trådstarter; du er ikke snerpete! Hadde denne mannen flyttet inn til deg og datteren din, og jeg hadde visst hva han går og tenker, hadde jeg sendt bekymringsmelding til barnevernet! Det der er ingen familiemann! Vis du derimot bare trenger en mentalt,umoden,eksperimentell elsker med forkjærlighet for lolitakropper og med dårlig dømmekrat og respekt for deg som mor,så er det greit for meg. Beskytt i allfall datteren din mot han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 21. april 2009 #156 Del Skrevet 21. april 2009 Dette er FULLSTENDIG UAKSEPTABELT. Dette er sykt. Mannen trenger hjelp. Hvis han ikke kan forstå at en mor ikke vil dele noe seksuelt med sin egen datter, er det bare rett ut. IKKE begynn å diskutere med ham engang! hilsen sjokkert medsøster Jeg møtte en mann for noen måneder siden. Han hadde så mange utrolig flotte sider som jeg aldri har møtt hos noen annen mann tidligere, klok, intelligent, vennlig, hyggelig, selvstendig, litt sjenert, øm. Vi ble forelsket, ble kjærester. Sexen var fantastisk. Jeg begynte å tro på at jeg utrolig nok hadde funnet en som matchet meg på alle de viktige punktene her i livet. Jeg stoler ikke så lett på andre mennesker, men han fikk meg til å åpne meg, han godtok meg på godt og vondt som jeg godtok ham. Livet smilte til meg og jeg følte meg fantastisk. Jeg har få fordommer mot hva folk gjør og hvordan de tenker - også seksuelt - og har gitt uttrykk for det til ham. Tankepoliti har jeg ikke sansen for. Han er mindre seksuelt fantasifull og erfaren enn meg, noen ganger har han virket litt sjenert. Han har sagt at han trenger trygghet og tid for å åpne seg seksuelt, og det er ikke alt her i verden han har lyst til å utføre heller. Det synes jeg er fint, jeg tenkte at vi i fellesskap kom til å finne en balanse mellom å gi og få, både seksuelt og på andre måter. Første gang han traff min datter som nettopp har blitt 16 år, kommenterte han etterpå til meg at hun var en flott jente og med nydelige, små bryst. Jeg ble litt overrasket, men valgte å se bort fra det. Alle kan være uheldig med ordvalget, og det går an å observere skjønnhet i det annet kjønn uten at det er noe seksuelt i det. Men i går fikk jeg sjokk. Han var på besøk, vi koste oss sammen alle tre med mat og prat. Min datter gikk ut med venner og vi var alene. Jeg sa at jeg syntes det var så flott at de to gikk godt over ens. Da svarte han at det syntes han også. Det neste han sa var at hun var så pen og hadde så faste og fine ungpikebryst. Så sa han at han kunne tenke seg trekantsex med henne og meg. At tanken på at han og jeg lærte henne opp var opphissende. Jeg har aldri vært så sjokkert i hele mitt liv. Jeg ble stum og redd og fortvilet. Tullet han? Var det en spøk? Var det seriøst ment? Han har jo aldri gitt uttrykk for noen som helst slike tanker eller holdninger tidligere. Jeg var helt lammet, men sa at tanken på sex med min egen datter var ganske motbydelig for meg. Da svarte han at familiesex nok var mer vanlig enn hva man trodde. Jeg spurte om han hadde syntes det var greit om han og jeg hadde hatt sex med hans mor/far/søsken, og da svarte han ja. Samtalen fortsatte litt etter det om dette emnet. Jeg husker nesten ikke hvordan den ble avsluttet. Jeg ville helst skrike og hyle og hive ham ut, men han skulle gå like etterpå, så jeg tenkte det var best å ta avstand fra det på en rolig måte slik at han gikk uten at det ble noe bråk av det. Så jeg konsentrerte meg bare om ikke å spy helt til han gikk ut døren. Nei, jeg har få fordommer mot seksuelle fantasier, men incest??? Vi mennesker har ofte mange forbudte seksuelle fantasier som i og for seg ikke er et unormalt fenomen. Det har også jeg. Men jeg setter ikke navn eller hode på disse menneskene i fantasiene mine. Da settes mine egne moralske sperrer på, om jeg vil det eller ikke. Og uansett hvor mye jeg eventuelt hadde tent seksuelt på en kjærestes tenåringsbarn - så hadde jeg i hvert fall aldri nevnte det for noen av dem, eller vist med en eneste mine hva jeg tenkte - i respekt for dem. Vi kan ikke alltid hindre tankene, men vi kan hindre å gi uttrykk for dem når vi skjønner at det kan virke krenkende på andre mennesker. Jeg har ikke snakket med ham etter dette. Jeg er bare kvalm. Jeg vet fortsatt ikke om han sa det på fleip. Kanskje han trodde at jeg var frigjort nok til å tåle hans ærlighet på det området. Kanskje han bare ville nevne sin seksuelle fantasi og aldri har hatt intensjoner om å utføre det i virkeligheten. Men jeg føler dyp avsky ved tanken på at vi tre skulle hatt sex sammen. Ikke minst avsky over tanken på at han (kanskje/antageligvis) bruker min datter som tenningsobjekt når han og jeg har sex. For hadde han ikke innerst inne tenkt på henne seksuelt hadde han nok ikke nevnt det heller, fleip eller ikke fleip. En ting er at hun er nesten 30 år yngre enn ham. Jeg vet at veldig mange menn liker å se på og fantasere om unge jenter. Og er de navnløse og mennene ikke gir uttrykk for sine fantasier, så greit nok for så vidt. Men hun er ikke bare en ung og attraktiv jente. Hun er i tillegg min datter! Der nådde jeg min egen moralske grense. Hadde han aldri sagt noe om dette så hadde jeg ikke visst. Men nå er katta ute av sekken, og ting kan aldri bli som før. Min tillit til ham er fullstendig borte. Jeg trenger kanskje ikke si at den mannen aldri skal inn i huset her igjen! Jeg er fortsatt i sjokk over det som har skjedd. Jeg er så desillusjonert. Og uendelig trist. Mulig at jeg er veldig snerpete. For jeg elsker fortsatt den han er på mange måter og fornuftsmessig kan jeg forstå at man kan ha all verdens groteske tanker i hodet. Men min moral skriker at dette er absolutt forkastelig og at et videre forhold til ham vil være en komplett umulighet. Ikke minst med tanke på at jeg aldri bevisst vil utsette min datter for å være et seksualobjekt for en som jeg skal være kjæreste med. Jeg vet om jeg klarer å si til ham at det er slutt uten å være rasende og kalle ham stygge ting. Det orker jeg ikke for egen del. Men jeg vil jo gi uttrykk for at han faktisk har trådt over en grense. Jeg må si til ham at jeg aldri vil se ham mer, men jeg har vært for handlingslammet av kvalme og fortvilelse til å gjøre noe med det foreløpig. Noen som har saklige forslag til noe jeg kan si? Trengte bare å få det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #157 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg møtte en mann for noen måneder siden. Han hadde så mange utrolig flotte sider som jeg aldri har møtt hos noen annen mann tidligere, klok, intelligent, vennlig, hyggelig, selvstendig, litt sjenert, øm. Vi ble forelsket, ble kjærester. Sexen var fantastisk. Jeg begynte å tro på at jeg utrolig nok hadde funnet en som matchet meg på alle de viktige punktene her i livet. Jeg stoler ikke så lett på andre mennesker, men han fikk meg til å åpne meg, han godtok meg på godt og vondt som jeg godtok ham. Livet smilte til meg og jeg følte meg fantastisk. Jeg har få fordommer mot hva folk gjør og hvordan de tenker - også seksuelt - og har gitt uttrykk for det til ham. Tankepoliti har jeg ikke sansen for. Han er mindre seksuelt fantasifull og erfaren enn meg, noen ganger har han virket litt sjenert. Han har sagt at han trenger trygghet og tid for å åpne seg seksuelt, og det er ikke alt her i verden han har lyst til å utføre heller. Det synes jeg er fint, jeg tenkte at vi i fellesskap kom til å finne en balanse mellom å gi og få, både seksuelt og på andre måter. Første gang han traff min datter som nettopp har blitt 16 år, kommenterte han etterpå til meg at hun var en flott jente og med nydelige, små bryst. Jeg ble litt overrasket, men valgte å se bort fra det. Alle kan være uheldig med ordvalget, og det går an å observere skjønnhet i det annet kjønn uten at det er noe seksuelt i det. Men i går fikk jeg sjokk. Han var på besøk, vi koste oss sammen alle tre med mat og prat. Min datter gikk ut med venner og vi var alene. Jeg sa at jeg syntes det var så flott at de to gikk godt over ens. Da svarte han at det syntes han også. Det neste han sa var at hun var så pen og hadde så faste og fine ungpikebryst. Så sa han at han kunne tenke seg trekantsex med henne og meg. At tanken på at han og jeg lærte henne opp var opphissende. Jeg har aldri vært så sjokkert i hele mitt liv. Jeg ble stum og redd og fortvilet. Tullet han? Var det en spøk? Var det seriøst ment? Han har jo aldri gitt uttrykk for noen som helst slike tanker eller holdninger tidligere. Jeg var helt lammet, men sa at tanken på sex med min egen datter var ganske motbydelig for meg. Da svarte han at familiesex nok var mer vanlig enn hva man trodde. Jeg spurte om han hadde syntes det var greit om han og jeg hadde hatt sex med hans mor/far/søsken, og da svarte han ja. Samtalen fortsatte litt etter det om dette emnet. Jeg husker nesten ikke hvordan den ble avsluttet. Jeg ville helst skrike og hyle og hive ham ut, men han skulle gå like etterpå, så jeg tenkte det var best å ta avstand fra det på en rolig måte slik at han gikk uten at det ble noe bråk av det. Så jeg konsentrerte meg bare om ikke å spy helt til han gikk ut døren. Nei, jeg har få fordommer mot seksuelle fantasier, men incest??? Vi mennesker har ofte mange forbudte seksuelle fantasier som i og for seg ikke er et unormalt fenomen. Det har også jeg. Men jeg setter ikke navn eller hode på disse menneskene i fantasiene mine. Da settes mine egne moralske sperrer på, om jeg vil det eller ikke. Og uansett hvor mye jeg eventuelt hadde tent seksuelt på en kjærestes tenåringsbarn - så hadde jeg i hvert fall aldri nevnte det for noen av dem, eller vist med en eneste mine hva jeg tenkte - i respekt for dem. Vi kan ikke alltid hindre tankene, men vi kan hindre å gi uttrykk for dem når vi skjønner at det kan virke krenkende på andre mennesker. Jeg har ikke snakket med ham etter dette. Jeg er bare kvalm. Jeg vet fortsatt ikke om han sa det på fleip. Kanskje han trodde at jeg var frigjort nok til å tåle hans ærlighet på det området. Kanskje han bare ville nevne sin seksuelle fantasi og aldri har hatt intensjoner om å utføre det i virkeligheten. Men jeg føler dyp avsky ved tanken på at vi tre skulle hatt sex sammen. Ikke minst avsky over tanken på at han (kanskje/antageligvis) bruker min datter som tenningsobjekt når han og jeg har sex. For hadde han ikke innerst inne tenkt på henne seksuelt hadde han nok ikke nevnt det heller, fleip eller ikke fleip. En ting er at hun er nesten 30 år yngre enn ham. Jeg vet at veldig mange menn liker å se på og fantasere om unge jenter. Og er de navnløse og mennene ikke gir uttrykk for sine fantasier, så greit nok for så vidt. Men hun er ikke bare en ung og attraktiv jente. Hun er i tillegg min datter! Der nådde jeg min egen moralske grense. Hadde han aldri sagt noe om dette så hadde jeg ikke visst. Men nå er katta ute av sekken, og ting kan aldri bli som før. Min tillit til ham er fullstendig borte. Jeg trenger kanskje ikke si at den mannen aldri skal inn i huset her igjen! Jeg er fortsatt i sjokk over det som har skjedd. Jeg er så desillusjonert. Og uendelig trist. Mulig at jeg er veldig snerpete. For jeg elsker fortsatt den han er på mange måter og fornuftsmessig kan jeg forstå at man kan ha all verdens groteske tanker i hodet. Men min moral skriker at dette er absolutt forkastelig og at et videre forhold til ham vil være en komplett umulighet. Ikke minst med tanke på at jeg aldri bevisst vil utsette min datter for å være et seksualobjekt for en som jeg skal være kjæreste med. Jeg vet om jeg klarer å si til ham at det er slutt uten å være rasende og kalle ham stygge ting. Det orker jeg ikke for egen del. Men jeg vil jo gi uttrykk for at han faktisk har trådt over en grense. Jeg må si til ham at jeg aldri vil se ham mer, men jeg har vært for handlingslammet av kvalme og fortvilelse til å gjøre noe med det foreløpig. Noen som har saklige forslag til noe jeg kan si? For en syk jævel du har rota deg bort i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #158 Del Skrevet 23. april 2009 Det verste er at det virker som om det blir flere og flere av dem... O.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jente24_* Skrevet 23. april 2009 #159 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg møtte en mann for noen måneder siden. Han hadde så mange utrolig flotte sider som jeg aldri har møtt hos noen annen mann tidligere, klok, intelligent, vennlig, hyggelig, selvstendig, litt sjenert, øm. Vi ble forelsket, ble kjærester. Sexen var fantastisk. Jeg begynte å tro på at jeg utrolig nok hadde funnet en som matchet meg på alle de viktige punktene her i livet. Jeg stoler ikke så lett på andre mennesker, men han fikk meg til å åpne meg, han godtok meg på godt og vondt som jeg godtok ham. Livet smilte til meg og jeg følte meg fantastisk. Jeg har få fordommer mot hva folk gjør og hvordan de tenker - også seksuelt - og har gitt uttrykk for det til ham. Tankepoliti har jeg ikke sansen for. Han er mindre seksuelt fantasifull og erfaren enn meg, noen ganger har han virket litt sjenert. Han har sagt at han trenger trygghet og tid for å åpne seg seksuelt, og det er ikke alt her i verden han har lyst til å utføre heller. Det synes jeg er fint, jeg tenkte at vi i fellesskap kom til å finne en balanse mellom å gi og få, både seksuelt og på andre måter. Første gang han traff min datter som nettopp har blitt 16 år, kommenterte han etterpå til meg at hun var en flott jente og med nydelige, små bryst. Jeg ble litt overrasket, men valgte å se bort fra det. Alle kan være uheldig med ordvalget, og det går an å observere skjønnhet i det annet kjønn uten at det er noe seksuelt i det. Men i går fikk jeg sjokk. Han var på besøk, vi koste oss sammen alle tre med mat og prat. Min datter gikk ut med venner og vi var alene. Jeg sa at jeg syntes det var så flott at de to gikk godt over ens. Da svarte han at det syntes han også. Det neste han sa var at hun var så pen og hadde så faste og fine ungpikebryst. Så sa han at han kunne tenke seg trekantsex med henne og meg. At tanken på at han og jeg lærte henne opp var opphissende. Jeg har aldri vært så sjokkert i hele mitt liv. Jeg ble stum og redd og fortvilet. Tullet han? Var det en spøk? Var det seriøst ment? Han har jo aldri gitt uttrykk for noen som helst slike tanker eller holdninger tidligere. Jeg var helt lammet, men sa at tanken på sex med min egen datter var ganske motbydelig for meg. Da svarte han at familiesex nok var mer vanlig enn hva man trodde. Jeg spurte om han hadde syntes det var greit om han og jeg hadde hatt sex med hans mor/far/søsken, og da svarte han ja. Samtalen fortsatte litt etter det om dette emnet. Jeg husker nesten ikke hvordan den ble avsluttet. Jeg ville helst skrike og hyle og hive ham ut, men han skulle gå like etterpå, så jeg tenkte det var best å ta avstand fra det på en rolig måte slik at han gikk uten at det ble noe bråk av det. Så jeg konsentrerte meg bare om ikke å spy helt til han gikk ut døren. Nei, jeg har få fordommer mot seksuelle fantasier, men incest??? Vi mennesker har ofte mange forbudte seksuelle fantasier som i og for seg ikke er et unormalt fenomen. Det har også jeg. Men jeg setter ikke navn eller hode på disse menneskene i fantasiene mine. Da settes mine egne moralske sperrer på, om jeg vil det eller ikke. Og uansett hvor mye jeg eventuelt hadde tent seksuelt på en kjærestes tenåringsbarn - så hadde jeg i hvert fall aldri nevnte det for noen av dem, eller vist med en eneste mine hva jeg tenkte - i respekt for dem. Vi kan ikke alltid hindre tankene, men vi kan hindre å gi uttrykk for dem når vi skjønner at det kan virke krenkende på andre mennesker. Jeg har ikke snakket med ham etter dette. Jeg er bare kvalm. Jeg vet fortsatt ikke om han sa det på fleip. Kanskje han trodde at jeg var frigjort nok til å tåle hans ærlighet på det området. Kanskje han bare ville nevne sin seksuelle fantasi og aldri har hatt intensjoner om å utføre det i virkeligheten. Men jeg føler dyp avsky ved tanken på at vi tre skulle hatt sex sammen. Ikke minst avsky over tanken på at han (kanskje/antageligvis) bruker min datter som tenningsobjekt når han og jeg har sex. For hadde han ikke innerst inne tenkt på henne seksuelt hadde han nok ikke nevnt det heller, fleip eller ikke fleip. En ting er at hun er nesten 30 år yngre enn ham. Jeg vet at veldig mange menn liker å se på og fantasere om unge jenter. Og er de navnløse og mennene ikke gir uttrykk for sine fantasier, så greit nok for så vidt. Men hun er ikke bare en ung og attraktiv jente. Hun er i tillegg min datter! Der nådde jeg min egen moralske grense. Hadde han aldri sagt noe om dette så hadde jeg ikke visst. Men nå er katta ute av sekken, og ting kan aldri bli som før. Min tillit til ham er fullstendig borte. Jeg trenger kanskje ikke si at den mannen aldri skal inn i huset her igjen! Jeg er fortsatt i sjokk over det som har skjedd. Jeg er så desillusjonert. Og uendelig trist. Mulig at jeg er veldig snerpete. For jeg elsker fortsatt den han er på mange måter og fornuftsmessig kan jeg forstå at man kan ha all verdens groteske tanker i hodet. Men min moral skriker at dette er absolutt forkastelig og at et videre forhold til ham vil være en komplett umulighet. Ikke minst med tanke på at jeg aldri bevisst vil utsette min datter for å være et seksualobjekt for en som jeg skal være kjæreste med. Jeg vet om jeg klarer å si til ham at det er slutt uten å være rasende og kalle ham stygge ting. Det orker jeg ikke for egen del. Men jeg vil jo gi uttrykk for at han faktisk har trådt over en grense. Jeg må si til ham at jeg aldri vil se ham mer, men jeg har vært for handlingslammet av kvalme og fortvilelse til å gjøre noe med det foreløpig. Noen som har saklige forslag til noe jeg kan si? Trengte bare å få det ut. Du har nok gjort det rette her. Hvordan kunne han få seg til å si noe sånt? Det er jo helt motbydelig. Bedre at du fant det ut nå enn senere.. Du får prøve å trøste deg med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Nessa* Skrevet 23. april 2009 #160 Del Skrevet 23. april 2009 MOTBYDELIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå