Gå til innhold

Kjæresten min fantaserer om sex med min datter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har aldri kalt deg en farlig gris. Dette dreier seg ikke om stesøsken, dette dreier seg om steFAR og MOR. Hvis du ikke forstår at dette overhodet ikke er greit (selv om dattra var aldri så villig), så har du problemer. Hvis du har en slik tankegang bør du aldri få barn.

Nei, du kalte meg ikke gris, men noen hadde vel gjort det.

Jeg bare dro inn litt flere, jeg.

For sent, jeg har alt barn.

Jeg forstår vel, jeg bare vil ikke forstå.

Jeg ser ikke problemet om alle er over 18, og at det er frivillig.

Men se nå hva jeg også har sagt.

Han bør holde slike tanker for seg selv. Da datteren vil mest sansynlig ikke det.

Nei, jeg har ikke problemer, bare en annen mening.

Og hvorfor skulle ikke ha fått barn (har alt ei datter)? Jeg skal ikke ha sex med henne.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har aldri kalt deg en farlig gris. Dette dreier seg ikke om stesøsken, dette dreier seg om steFAR og MOR. Hvis du ikke forstår at dette overhodet ikke er greit (selv om dattra var aldri så villig), så har du problemer. Hvis du har en slik tankegang bør du aldri få barn.

Men la oss si at jeg var mentalt tilbakestående da og ikke forstod.

Ville det ikke vært best for meg at du forklarte meg det da?

Eller er det bare sånn at dette er kvalmt og forkastelig for deg bare fordi at samfunnet har bestemt det, uten at du egentlig har noen mening selv, du er bare lært opp?

For jeg har bare sett at du sier nei, men ikke begrunner (har ikke lest hele tråden).

Tror du lille per lærer forskjellen på rett og galt når folk sier "haha, han vet ikke det en gang. Per er dum" (og nei, jeg lekte ikke deg nå)

Skrevet

Største problemet her, er vel ikke at stefar tenner på stedatter. Men at han ønsker at mor og datter skal delta i samme sexakt.

Skrevet
Men la oss si at jeg var mentalt tilbakestående da og ikke forstod.

Ville det ikke vært best for meg at du forklarte meg det da?

Eller er det bare sånn at dette er kvalmt og forkastelig for deg bare fordi at samfunnet har bestemt det, uten at du egentlig har noen mening selv, du er bare lært opp?

For jeg har bare sett at du sier nei, men ikke begrunner (har ikke lest hele tråden).

Tror du lille per lærer forskjellen på rett og galt når folk sier "haha, han vet ikke det en gang. Per er dum" (og nei, jeg lekte ikke deg nå)

Jeg velger å tro at du er et forum-troll, det går ikke an å være så blottet for grunnleggende kunnskap som voksen.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg velger å tro at du er et forum-troll, det går ikke an å være så blottet for grunnleggende kunnskap som voksen.

Kaller du alle du er uenig med (forum)troll?

Nei, jeg troller ikke, jeg mener det jeg sier. Du derimot, du klarer jo ikke å begrunne dine meninger og må ty til personangrep når du ikke kan begrunne.

Å svare "vet du ikke det, så har du problemer" beviser bare at du kanskje ikke vet så mye selv.

Så jeg erklærer meg nå som vinneren av oss to intil du klarer å begrunne din mening i stedenfor bare å si, det bør du vite" f.eks eller kalle meg for troll bare fordi jeg har ulike meninger enn deg.

Vel, alt jeg skriver er ikke 100% seriøst, jeg liker å overdrive, men jeg er ikke noe troll, jeg står for min mening.

Skrevet (endret)
Største problemet her, er vel ikke at stefar tenner på stedatter. Men at han ønsker at mor og datter skal delta i samme sexakt.

Helt enig! Det er likevel pervo av ham å tenke på stedatteren på de måtene og attpåtil kommentere kroppen hennes...

Endret av sunglasses
Skrevet
Kaller du alle du er uenig med (forum)troll?

Nei, jeg troller ikke, jeg mener det jeg sier. Du derimot, du klarer jo ikke å begrunne dine meninger og må ty til personangrep når du ikke kan begrunne.

Å svare "vet du ikke det, så har du problemer" beviser bare at du kanskje ikke vet så mye selv.

Så jeg erklærer meg nå som vinneren av oss to intil du klarer å begrunne din mening i stedenfor bare å si, det bør du vite" f.eks eller kalle meg for troll bare fordi jeg har ulike meninger enn deg.

Vel, alt jeg skriver er ikke 100% seriøst, jeg liker å overdrive, men jeg er ikke noe troll, jeg står for min mening.

Jeg kan ikke annet enn å :skratte:

Kos deg videre, gjest ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kan ikke annet enn å :skratte:

Kos deg videre, gjest ;)

Ja, jeg får vel kose meg den store gullpokalen jeg da.

Jeg vant :danser:

Hadde du klart å begrunne deg, så hadde du gjort det. Du klarer ikke det.

Men jeg er så klart ikke perfekt, jeg kan jo ta feil. Vil du bevise for meg at jeg har feil?

Gjest Gjest
Skrevet

Blir jo nesten litt såret, når folk ikke kan begrunne sin mening.

Skrevet
Ja, jeg får vel kose meg den store gullpokalen jeg da.

Jeg vant :danser:

Hadde du klart å begrunne deg, så hadde du gjort det. Du klarer ikke det.

Men jeg er så klart ikke perfekt, jeg kan jo ta feil. Vil du bevise for meg at jeg har feil?

Man skal ikke trenge å begrunne hvorfor incest er feil. Det står i Norges Lover, kjære deg.

Gjest Gjest
Skrevet
Man skal ikke trenge å begrunne hvorfor incest er feil. Det står i Norges Lover, kjære deg.

Jeg synes det er greit at en stefar har sex med sin stedatter når det er frivillig.

Jeg ser ikke problemet, det skader ingen.

Du er uenig, og det er jo greit, jeg spør deg hvorfor og du klarer ikke å svare.

Og ja, det står jo i Norges lover, og incest er forbudt fordi det skader blant annet.

Er det derfor du mener det er galt?

Da kan jo du heller ta å forklare meg (som tydligvis har problemer :fnise: ) på hvilken måte det er skadelig at ei myndig jente har frivillig sex med sin stefar?

For jeg tror ikke at det er skadelig i det hele tatt. Eneste som er skadelig med det, det er alle som er i mot det og må gå å fortelle datteren at hun er blitt misbrukt og at stefaren er et perverst svin.

Og jeg snakker om det som er frivillig, jeg snakker ikke om (stef)aren som kommer inn til datteren på natta for å voldta henne.

Og, jeg ville aldri hatt sex med min datter, eller søster for den saks skjyld.

Skrevet
Jeg synes det er greit at en stefar har sex med sin stedatter når det er frivillig.

Jeg ser ikke problemet, det skader ingen.

Du er uenig, og det er jo greit, jeg spør deg hvorfor og du klarer ikke å svare.

Og ja, det står jo i Norges lover, og incest er forbudt fordi det skader blant annet.

Er det derfor du mener det er galt?

Da kan jo du heller ta å forklare meg (som tydligvis har problemer :fnise: ) på hvilken måte det er skadelig at ei myndig jente har frivillig sex med sin stefar?

For jeg tror ikke at det er skadelig i det hele tatt. Eneste som er skadelig med det, det er alle som er i mot det og må gå å fortelle datteren at hun er blitt misbrukt og at stefaren er et perverst svin.

Og jeg snakker om det som er frivillig, jeg snakker ikke om (stef)aren som kommer inn til datteren på natta for å voldta henne.

Og, jeg ville aldri hatt sex med min datter, eller søster for den saks skjyld.

Har du ikke forstått hva tråden her dreier seg om? Kjæresten ønsker å ha trekant med mor og datter. Du forstår vel at sex mellom mor og datter er incest, uansett hvor gjensidig det måtte være. Incest er min begrunnelse, og har vært gjennom hele tråden. Skal du ha begrunnelse for begrunnelsen?

Jeg orker ikke bruke mer energi på deg gjest

Gjest Gjest
Skrevet
Har du ikke forstått hva tråden her dreier seg om? Kjæresten ønsker å ha trekant med mor og datter. Du forstår vel at sex mellom mor og datter er incest, uansett hvor gjensidig det måtte være. Incest er min begrunnelse, og har vært gjennom hele tråden. Skal du ha begrunnelse for begrunnelsen?

Jeg orker ikke bruke mer energi på deg gjest

Jeg vet godt at det er incesdt og jeg ser ikke noe galt i det om det er frivillig. Mor og datter blir heller ikke gravid.

Incest er galt fordi det er incest?

Ja vel.

Da er prostitusjon galt fordi det er prostitusjon.

Mord er galt fordi det er mord.

Ran er galt fordi det er ran.

La oss bare forby KG. Fra og med i morra er KG forbudt.

Men hvorfor det?

Jo fordi, KG er forbudt fordi det er forbudt (fra og med i morga).

Er jo sånn du sitter, sånn nesten. Det er ikke godt nok.

Med andre ord, du er i mot incest fordi det er ulovlig.

Jeg er ikke i mot voldtekt fordi voldtekt er ulovlig, jeg er sterkt i mot voldtekt fordi voldtekt er tvang, det skader. Mange damer som har blitt voldtatt sliter med store problemer i etter tid. Også er det jo ulovlig også da, men er mye som er lovlig jeg er i mot.

Hva er ditt syn på hasj? Det er ulovlig.

Han vil ha sex med sin stedatter. Hvis datteren eller mora ikke vil så er det ikke greit. Vil de begge spå er det greit.

Men det er ikke greit å spørre datteren da hun mest sansynlig vil bli redd.

Det skrev jeg først, sånn omtrent. Det var du som skulle begynne å krangle.

Jeg vet godt hva tråden handler om.

Vil du ikke bruke mer tid på meg? Vel, det er jo egentlig greit, for da kan jeg gå å spise middag nå og slutte å vente på et svar fra deg.

Skrevet (endret)

Jeg blir kvalm...

Gjest: Du trenger ikke å presisere ditt perverse syn på dette her ovenfor oss mer. Ingen av oss orker å høre på det.

Syns du virkelig det er OK å ha sex med en mor og hennes datter, får det være ditt problem. Bare ikke tving dem til å gjøre det.

"Mor og datter blir heller ikke gravid" - jajøss. Så lenge det er en mann med i bildet som puler dem begge, har de vel like stor sjanse for å bli gravide. Du kommer bare med en masse svada og begrunnelser for dine begrunnelser, som Pjukset sier.

Ja, gå og et den middagen. La nå KG være i fred.

Endret av sunglasses
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg blir kvalm...

Gjest: Du trenger ikke å presisere ditt perverse syn på dette her ovenfor oss mer. Ingen av oss orker å høre på det.

Syns du virkelig det er OK å ha sex med en mor og hennes datter, får det være ditt problem. Bare ikke tving dem til å gjøre det.

"Mor og datter blir heller ikke gravid" - jajøss. Så lenge det er en mann med i bildet som puler dem begge, har de vel like stor sjanse for å bli gravide.

Hva i all verden er galt med kvinnfolk? Bare krangling, jo.

Jeg sa min mening, det er forum. Noen skulle absolutt begynne å krangle. Skal jeg la vær å svare da?

Ja, jeg synes incest er greit om det er frivillig, men jeg mener at er de biliogisk i slekt så kan de se å komme seg i fengsel om de blir gravid, da det vil kunne skade ungen.

Mor og datter kan ikke bli gravid, og stefaren er ikke i slekt, så skadete unger er ikke noe problem.

Vil du ikke høre mitt svar? Slutt å krangle med meg. Du må gjerne være uenig, men jeg går ikke med på å bli stemplet og bli snakket til som om jeg var pedofil, sexovergriper eller perverst svin. Jeg er ingen av delene.

Og hva er så vanvittig galt med at de har sex om datteren vil? Svar meg, så kanskje jeg forandrer syn. Kanskje du vet noe jeg ikke vet.

Og som jeg har sagt tidligere, det er ikke greit å spørre datteren, og ja, mannen gikk over streken.

Annonse
Gjest KVALM
Skrevet

Jeg ble kvalm av denne tråden. Spesielt noen av de groteske synene som kommer frem her.

Incest er galt fordi det er incest? Ja nettopp, det er det vi sier. NOT! Har du llitt etisk refleksjon oppi hodet ditt, så hadde du forstått at man ikke trenger å forklare hvorfor INCEST, MORD, VOLDTEKT osv er galt!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ble kvalm av denne tråden. Spesielt noen av de groteske synene som kommer frem her.

Incest er galt fordi det er incest? Ja nettopp, det er det vi sier. NOT! Har du llitt etisk refleksjon oppi hodet ditt, så hadde du forstått at man ikke trenger å forklare hvorfor INCEST, MORD, VOLDTEKT osv er galt!

Slutt å snakk til meg som om jeg var en idiot, en pedofil, eller sexovergriper.

Og les i gjennom alt jeg har sagt på nytt.

Og ja, du kan ikke bare si at "det er fordi incest er galt".

Hva om incest var lovlig da? Ville du da vært for det?

Hvorfor er det galt at tre voksne mennesker som er i slekt har sex med hverandre når det er 100% frivillig?

Eneste jeg kan se er at det kan bli barn, men stefaren er ikke i slekt, så barna blir ikke skadet.

Jeg gir den som gidder å svare på det 100 kroner. Eller, jeg vedder 100 kroner på at ingen kan svare fordi de ikke vet.

Og er virkelig pervers og forskrudd fordi jeg synes at det er greit at voksne mennesker som er i slekt har sex?

Vel, jo, men da er kongefamilien temmelig syk også fordi Kong Olav og dronninga var søskenbarn.

Gjest Gjest
Skrevet

For å være litt useriøs i gjen.

Per slår Petter.

Mor: "Du må ikke slå Petter

Per: "Hvorfor det"?

Mor: "Det er fordi det er galt å slå".

Per: "Hvorfor det?

Mor: "Fordi det ulovlig"

Vel, man kan jo si det på den måten, men jeg tror Per forstår mer om vi forklarer han hvorfor det er galt å slå. Petter får jo vondt blant annet.

Nå er ikke jeg et barn da, Men jeg har en mening, du har en annen mening.

Hvorfor er min mening feil?

Vel, det er jo ikke rart det er krig i verden.

Gjest Gjest
Skrevet

Så, intil en gidder å svare meg, så har jeg vunnet.

Ja, det høres barnslig ut, jeg vet. Men vil du at jeg skal tape? Svar meg.

Skrevet (endret)

Største problemet her er at halvparten av debattantene oppfatter fyren som datterens stefar, mens debattonklene ikke ser på en fyr som har vært på en eller to dater med mora som noe annet enn det: En fyr som dater mora.

Nå er nå engang mannens seksualitet visuell, og faktorer som kvinnekropp og ungdommelighet er beviselig tenningsfaktorer som pumper blod i mannens svamplegemer. Det er altså noen i tråden som snakker om seksuell tenning som full pakke med drøm om stearinlys, hytte på fjellet, og tassende små barnevognhjul, mens andre synes det er tilstrekkelig med en beinhard, for å kalle det tenning. Og så sloss de to leire så tastane spruter.

Det ER naturlig for menn å få seksuell reaksjon når de ser en ung kvinnekropp, uavhengig av seksuell lavalder eller ei. Loven regulerer hva han har lov å praktisere med den, hvis han mot formodning får samtykke. Det er ikke sykt. Det motsatte er sykere, for da hadde han ikke hatt evnen til å tenne på mora heller. Dette er grunnleggende mekanikk, og må ikke forveksles med hva som skjer på det intellektuelle eller følelsesmessige plan. DET er noe helt annet.

Jeg er forbløffet hvor få kvinner som har fått tilstrekkelig seksualopplysning til å skjønne det mest grunnleggende i mannens seksualdrift. Tråd etter tråd, tåre etter tåre baserer seg på en romantisert ønskedrøm om hvordan den burde være, sett fra et kvinnelig ønskedrøm-perspektiv.

Her dreier det seg enten om en mann med lettere psykopatiske trekk, som ikke evner å sette seg inn i morens følelsesmessige respons på hans utsagn. For fantasien er fullstendig legal den, når han ikke er jentas biologiske far eller stefar. Psykopater setter jo sin egen tilfredsstillelse som mål, og evner ikke se andres følelser av fornærmelse, smerte, sorg etc. annet enn som teoretiske tillærte størrelser. Er dette grunnen, er det forståelig at han ikke evner å se de betenkelighetene moren, og ethvert oppegående menneske vile ha i denne situasjonen.

Det andre kan være at han rett og slett så seg så lei av kjerringas gneldring om å dele sine innerste og mest intime deler av hjernen, at han rett og slett la et avsluttende egg, fordi dama ikke tok hintene: "Ikke spør og grafs for dypt i min privatsfære! Det er for tidlig, og kommer alltid til å forbli for tidlig! Jeg er mann, for helvete, ikke kvinne! Mine fantasier er mine, og du har ikke eiendomsrett til dem etter to-tre dater. Nei, nok er nok!"

Altså: Enten er det han som mangler sosiale antenner. Eller det var henne. Uansett er de ikke kompatible, og videre dating vil uansett ikke være av det gode.

PS

En grunn for at incestparagrafen rammer stefamiliemedlemmer er at familiens kjerne skal være et fristed for medlemmene, fritt for sexpress. Usikre døtre kan lett manipuleres til å gå med på ting de ellers aldri kunne tenke seg til, pga at de føler at de står i et avhengighetsforhold til de øvrige familiemedlemmene. Dessuten blir det en skjerming mot sjalusi mor-datter. Eller om det er bror-halvsøster eller stefar-stedatter, hvor skal jenta søke tilflukt hvis "forholdet" havarerer eller utvikler seg til krangel? Det er lov å tenke med det øverste hodet.

PMS

Jade, du er en oppegående tastetrykker, og skjønner at jeg ikke tillegger DEG alle disse holdningene, selv om jeg bruker ditt eminente innlegg til å kickstarte mitt, og sånn bringe litt klasse inn i det... ;)

Endret av Kamikatze
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...