Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. mars 2009 #61 Skrevet 30. mars 2009 Selvom du får kjæresten din til å forstå at det er fullstendig uakseptabelt, må du du huske at folk som sier slike ting én gang, vil nok gjøre det igjen- muligens ikke si det, men hvertfall tenke det. Jeg oppfatter bare det å tenke det som motbydelig i seg selv, med tanke på at det er din datter. Du gir inntrykk av at du stolte fullt og helt på han, men hvis du ikke har klart å oppdage/antyde at han har slike tanker, kjenner du han vel ikke slik du tror. Til tross for at det kanskje høres brutalt ut, synes det du skal velge ham bort. Det finnes så mange menn der ute som har de samme verdiene, men ikke tenker og sier slike ting. Er du redd for at kjæresten din og datteren din skal være alene? Husk at hvis dette blir kjent for datteren din, kan hun få store problemer med tillitt til menn senere i livet. Ikke risiker noe. Vennlig hilsen skorpion 90.
Jade Skrevet 30. mars 2009 #62 Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg tror jeg hadde kastet opp i dagesvis hvis jeg hadde opplevd noe slikt! Jeg hadde ihvertfall ikke lagt det ut på KG med beskrivende detaljer. Det hadde nesten vært som å oppleve det på ny. *grøsse* Hvis slike fantasier seriøst er normalt, så er det jo helt forferdelig! Det må da kunne gå an å holde det for seg selv, isåfall! Denne mannen kan da ikke skjønne at dette er galt å gjøre på ordentlig. Han ville vel ikke delt slike fantasier med TS med mindre han håpet at det var noe som de kunne gjøre? Godt du kastet han ut, TS. Forklaring burde være overflødig. Det burde vel være ganske opplagt hvorfor du ikke vil se han igjen?! Be han også holde seg langt langt unna datteren din!! Endret 30. mars 2009 av Jade
Musicman Skrevet 30. mars 2009 #63 Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hadde mannen snakket om sin EGEN datter, hadde det vært noe annet. Men det er ikke tilfellet her. Det er HELT normalt for en mann å tenne på kjønnsmodne jenter Endret 30. mars 2009 av Musicman
Pjukset Skrevet 30. mars 2009 #64 Skrevet 30. mars 2009 Hadde mannen snakket om sin EGEN datter, hadde det vært noe annet. Men det er ikke tilfellet her. Det er HELT normalt for en mann å tenne på kjønnsmodne jenter Så du mener det er normalt at en mann nevner for kjæresten sin at han tenner på dattra hennes, og forteller at han har fantasier om at de har trekant? Get a grip!
firewater Skrevet 30. mars 2009 #66 Skrevet 30. mars 2009 Så du mener det er normalt at en mann nevner for kjæresten sin at han tenner på dattra hennes, og forteller at han har fantasier om at de har trekant? Get a grip! Jeg tror han mener at tankene hans om å ville ha sex med en 16 år gammel jente er helt normalt. Det andre kan ikke forsvares og må være et resultat av manglende sosiale antenner, men at en voksen mann tenner på kjønnsmodne, spretne små jenter er absolutt ikke sært.
hilde1 Skrevet 30. mars 2009 #67 Skrevet 30. mars 2009 Selv er jeg 27 og blir helt vill av enkelte av jentene på 16-17 som trener der jeg bor nå. Senest på fredag snakket jeg med en kamerat om hvor lekker én av jentene der er, og jeg tror neppe hun kan være mer enn 15. Håper ikke hun er yngre, for da blir det ekkelt, ja. Det er ekkelt selv om hun er 15 år! hun er bare et barn! Blir kvalm av å lese slik som dette. Da jeg var 14-15-16 synes jeg det var utrolig ekkelt når eldre menn,selv om de bare var rundt din alder, sto og glodde på meg. Det gjorde meg redd og usikker. Det er greit at de kan være fine å se på, men at det tenner deg synes jeg er ekkelt. selv om hun er 15..
Pjukset Skrevet 30. mars 2009 #68 Skrevet 30. mars 2009 Det er ekkelt selv om hun er 15 år! hun er bare et barn! Blir kvalm av å lese slik som dette. Da jeg var 14-15-16 synes jeg det var utrolig ekkelt når eldre menn,selv om de bare var rundt din alder, sto og glodde på meg. Det gjorde meg redd og usikker. Det er greit at de kan være fine å se på, men at det tenner deg synes jeg er ekkelt. selv om hun er 15.. Det er helt greit å tenne på en 16 åring, men det kan ikke settes i sammenheng med å fantasere om sin ste-datter. Vi forstår dette Hilde, men tydeligvis ikke alle
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #69 Skrevet 30. mars 2009 Var en fyr som var med ei dame som var kusinen til moren min, han likte å se på og fantasere om unge jenter ned til 15 år (han var ca 50). Ingen rundt ham orket å være med ham fordi han snakket om dem hele tiden. Jeg følte meg beglodd når han var med, syns det var så ubehagelig å være rundt denne fyren! I tillegg visste jeg at han likte jenter ned til 15 år... Han var åpen om dette, selv ovenfor dama si (like gammel som ham, omtrent). Æsj, gris. Det kan være at datteren til TS fornemte dette, men jeg håper hun slapp det. Å føle noe slikt er bare helt for j....!
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #70 Skrevet 30. mars 2009 I den situasjonen kjæresten din befant seg i, så var dette en utrolig dum ting å si. At voksne menn tenner på 16 år gamle jenter er derimot helt normalt. Jeg trener på et gym med mange menn i alderen 40-50 og flere av dem gir uttrykk for at de gjerne kunne tenke seg å sette tennene i tenåringsjentene som tripper rundt. Helt normalt. At mange menn tenner på en trekant med mor og datter er også normalt. Hørte om en kar som faktisk hadde gjort det også. Det som derimot IKKE er normalt er å forvente at disse mødrene og døtre tenner på tanken om å ha sex med hverandre! Ser jeg et par søte søstre fantaserer jeg selvfølgelig om å ta dem begge i en heftig trekant, samtidig forstår jeg at de aldri ville hatt gruppesex med hverandre, da dette vil være incest. Kjæresten din er altså først og fremst dum, i den forstand at han må ha lav IQ. De fleste menn som blir sammen med en dame med en tenåringsdatter sniker nok til seg noen blikk og fantaserer, men er samtidig smarte nok til å ikke gjøre noe mer enn det. Du tenner på 16 år gamel jenter med BMI på under 19 i følge andre innlegg du har. Du er ikke normal, du representerer heldigvis et pittelite fåtall av menn og alle som tilhører din kategori er direkte motbydelige. Til TS: I et slikt tilfelle er det helt greit å dumpe via SMS, tror ikke jeg hadde orket å sitte med mannen foran meg for å snakke med han.
firewater Skrevet 30. mars 2009 #71 Skrevet 30. mars 2009 gjesten over meg: Jeg tror faktisk at du tar feil når det gjelder hvor mange som blir tent på yngre jenter.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #72 Skrevet 30. mars 2009 En ting er å tenne på 16 år gamle jenter. En annen ting er å foreslå for moren at de kan lære henne opp sammen. Og på toppen av det hele synes det hadde vært greit at det var hans far, mor eller bror som hadde gjort det samme, sammen med han.... Hvis ikke denne mannen har opplevd full rolleforvirrring i egen familie i forhold til seksualitet og hvem som er seksuelle objekter så må han ha hett et lite drypp der og da, når han uttalte seg!!
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #73 Skrevet 30. mars 2009 Når det er lov til å ha gruppesex med sauer og hunder, tror du da det er forbudt å ønske å ha sex med kjæresten og hennes datter samtidig! Er det virkelig lov å misbruke dyr seksuelt?!
Morea Skrevet 30. mars 2009 #74 Skrevet 30. mars 2009 Nå må jeg si jeg finner både fantasien hans og de to kommentarene han kom med (brystene, og så trekantforslaget) grusomt ekkelt som spontan reaksjon. Dersom det hadde blitt med en fantasi i hans eget hode, som var bare det og aldri var forsøkt realisert eller nevnt, så hadde det "vært greit" for det hadde ingen visst noe om. Selv om jeg grøsser litt likevel, siden det er dattera til ts. Fantasier om så ymse har jo de fleste. For meg viser det noe skikkelig galt når han mangler såpass sperrer, gangsyn og moral at han faktisk sier det! Hva i alle dager tenker han at reaksjonen skal være? At det skulle være greit, om det var ment alvorlig eller ikke??! Jeg blir grenseløst kvalm og sjokkert. Hadde selv en venninne som hadde en stefar da vi var 15 som var skikkelig ekkel. Brukte å massere skuldrene til venninna mi, litt for langt ned, og komme med kommenarer. Hun sier at det ikke skjedde noe annet, og det tror jeg på, men hun har dårlig kontakt med moren sin den dag i dag. For hun føler hun valgte ham, i stede for å beskytte henne. Trist.
Gjest Old teenager Skrevet 31. mars 2009 #75 Skrevet 31. mars 2009 Hadde selv en venninne som hadde en stefar da vi var 15 som var skikkelig ekkel. Brukte å massere skuldrene til venninna mi, litt for langt ned, og komme med kommenarer. Hun sier at det ikke skjedde noe annet, og det tror jeg på, men hun har dårlig kontakt med moren sin den dag i dag. For hun føler hun valgte ham, i stede for å beskytte henne. Trist. Min far brukte å ta på puppene til mine venninner, kjente om de hadde vokst.. noe som endte med at de ikke ville være med meg hjem lenger og når jeg tok det opp med min mor så unnskyldte hun han og sa han ikke mente noe med det... Jeg skjønner godt at mine venninner holdt seg unna, skulle gjerne gjort det selv men da jeg ble 18 flyttet jeg hjemmefra for godt. Sånne fantasier har jeg overhodet ikke sansen for, minner meg for mye om oppveksten.
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 2. april 2009 #76 Skrevet 2. april 2009 Hele historien bunner ikke ut i at fyren ønsket seg ut av forholdet men ikke turde gjøre det slutt? Må jo være dumpegaranti på en slik uttalelse... Vi menn legger ofte til rette for å bli dumpa for å slippe å gjøre det selv
Gjest dra til bloksberg Skrevet 2. april 2009 #77 Skrevet 2. april 2009 Jeg tror han mener at tankene hans om å ville ha sex med en 16 år gammel jente er helt normalt. Det andre kan ikke forsvares og må være et resultat av manglende sosiale antenner, men at en voksen mann tenner på kjønnsmodne, spretne små jenter er absolutt ikke sært. gjesten over meg: Jeg tror faktisk at du tar feil når det gjelder hvor mange som blir tent på yngre jenter. Jeg er en annen gjest, men jo, det er faktisk ikke normalt. Forskning har vist at det normale for mennesker _OGSÅ MENN_ er å bli seksuelt tiltrekt av de som er på sin egen alder. Dess større avstand i alder, dess mindre seksuell var tiltrekningen. Så det er myte, og kun en myte, at femti år gamle menn er hyppe på 16 år gamle jenter. Voksne menn som tenner på unge kvinner er særedeles sjeldne. Voksne menn som tenner på jenter er ekstremt sjeldent. At en slik mann i tillegg gir uttrykk for slike fantasier, er jo enda mer bekymringsfullt. Men selvfølgelig er det mest bekymringsfullt at han tente på idéen at han var stefar, og at moren skulle lære opp datteren sin i sex. Det er ren og skjær incestfantasi, og det er langt fra normalt, og uhyre langt fra OK. Håper TS har fått orden på livet sitt igjen. Ta vare på deg selv og datteren din, og ikke gi opp kjørlighetslivet ditt for å ha møtt en psyko mann. Men lær av erfaringen. Det er nok av oss menn her ute som ikke er skrudd i nøtta, håper du møter en av oss snart.
firewater Skrevet 3. april 2009 #78 Skrevet 3. april 2009 Wikipedia nevner følgende, basert på "Pedophilia, hebephilia, and the DSM–V. Archives of Sexual Behavior" It is concluded that "few would want to label erotic interest in late — or even mid — adolescents as a psychopathology, so the term hebephilia may have been ignored along with ephebophilia". og "Such a distinct preference for individuals in mid or late adolescence is not generally regarded by psychologists as a pathology when it does not interfere with other major areas of one's life. Ephebophilia is not listed by name as a mental disorder in the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, Fourth Edition, Text Revision (DSM-IV-TR), or the ICD-10, nor is it listed as a paraphilia." Voksen interesse i barn i alderen 15-19 regnes altså ikke som unormalt. Hvorvidt det foregår hyppig eller ei har jeg ikke tall på, men jeg skal fortsette å lete, da jeg er rimelig sikker på at det er mer utbredt enn enkelte liker å tro.
Pjukset Skrevet 3. april 2009 #79 Skrevet 3. april 2009 Voksen interesse i barn i alderen 15-19 regnes altså ikke som unormalt. Hvorvidt det foregår hyppig eller ei har jeg ikke tall på, men jeg skal fortsette å lete, da jeg er rimelig sikker på at det er mer utbredt enn enkelte liker å tro. Det er en forskjell på å snu seg på gata etter "smårips" og det å faktisk tenne på sin egen stedatter. Da mangler man noe helt essensielle antenner.
firewater Skrevet 3. april 2009 #80 Skrevet 3. april 2009 Det er en forskjell på å snu seg på gata etter "smårips" og det å faktisk tenne på sin egen stedatter. Da mangler man noe helt essensielle antenner. Er det forskjell på å bli tent av smårips på gaten og å bli tent av datteren til kjæresten som man nettopp har truffet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå