Gjest Trist-mamma Skrevet 28. mars 2009 #1 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg møtte en mann for noen måneder siden. Han hadde så mange utrolig flotte sider som jeg aldri har møtt hos noen annen mann tidligere, klok, intelligent, vennlig, hyggelig, selvstendig, litt sjenert, øm. Vi ble forelsket, ble kjærester. Sexen var fantastisk. Jeg begynte å tro på at jeg utrolig nok hadde funnet en som matchet meg på alle de viktige punktene her i livet. Jeg stoler ikke så lett på andre mennesker, men han fikk meg til å åpne meg, han godtok meg på godt og vondt som jeg godtok ham. Livet smilte til meg og jeg følte meg fantastisk. Jeg har få fordommer mot hva folk gjør og hvordan de tenker - også seksuelt - og har gitt uttrykk for det til ham. Tankepoliti har jeg ikke sansen for. Han er mindre seksuelt fantasifull og erfaren enn meg, noen ganger har han virket litt sjenert. Han har sagt at han trenger trygghet og tid for å åpne seg seksuelt, og det er ikke alt her i verden han har lyst til å utføre heller. Det synes jeg er fint, jeg tenkte at vi i fellesskap kom til å finne en balanse mellom å gi og få, både seksuelt og på andre måter. Første gang han traff min datter som nettopp har blitt 16 år, kommenterte han etterpå til meg at hun var en flott jente og med nydelige, små bryst. Jeg ble litt overrasket, men valgte å se bort fra det. Alle kan være uheldig med ordvalget, og det går an å observere skjønnhet i det annet kjønn uten at det er noe seksuelt i det. Men i går fikk jeg sjokk. Han var på besøk, vi koste oss sammen alle tre med mat og prat. Min datter gikk ut med venner og vi var alene. Jeg sa at jeg syntes det var så flott at de to gikk godt over ens. Da svarte han at det syntes han også. Det neste han sa var at hun var så pen og hadde så faste og fine ungpikebryst. Så sa han at han kunne tenke seg trekantsex med henne og meg. At tanken på at han og jeg lærte henne opp var opphissende. Jeg har aldri vært så sjokkert i hele mitt liv. Jeg ble stum og redd og fortvilet. Tullet han? Var det en spøk? Var det seriøst ment? Han har jo aldri gitt uttrykk for noen som helst slike tanker eller holdninger tidligere. Jeg var helt lammet, men sa at tanken på sex med min egen datter var ganske motbydelig for meg. Da svarte han at familiesex nok var mer vanlig enn hva man trodde. Jeg spurte om han hadde syntes det var greit om han og jeg hadde hatt sex med hans mor/far/søsken, og da svarte han ja. Samtalen fortsatte litt etter det om dette emnet. Jeg husker nesten ikke hvordan den ble avsluttet. Jeg ville helst skrike og hyle og hive ham ut, men han skulle gå like etterpå, så jeg tenkte det var best å ta avstand fra det på en rolig måte slik at han gikk uten at det ble noe bråk av det. Så jeg konsentrerte meg bare om ikke å spy helt til han gikk ut døren. Nei, jeg har få fordommer mot seksuelle fantasier, men incest??? Vi mennesker har ofte mange forbudte seksuelle fantasier som i og for seg ikke er et unormalt fenomen. Det har også jeg. Men jeg setter ikke navn eller hode på disse menneskene i fantasiene mine. Da settes mine egne moralske sperrer på, om jeg vil det eller ikke. Og uansett hvor mye jeg eventuelt hadde tent seksuelt på en kjærestes tenåringsbarn - så hadde jeg i hvert fall aldri nevnte det for noen av dem, eller vist med en eneste mine hva jeg tenkte - i respekt for dem. Vi kan ikke alltid hindre tankene, men vi kan hindre å gi uttrykk for dem når vi skjønner at det kan virke krenkende på andre mennesker. Jeg har ikke snakket med ham etter dette. Jeg er bare kvalm. Jeg vet fortsatt ikke om han sa det på fleip. Kanskje han trodde at jeg var frigjort nok til å tåle hans ærlighet på det området. Kanskje han bare ville nevne sin seksuelle fantasi og aldri har hatt intensjoner om å utføre det i virkeligheten. Men jeg føler dyp avsky ved tanken på at vi tre skulle hatt sex sammen. Ikke minst avsky over tanken på at han (kanskje/antageligvis) bruker min datter som tenningsobjekt når han og jeg har sex. For hadde han ikke innerst inne tenkt på henne seksuelt hadde han nok ikke nevnt det heller, fleip eller ikke fleip. En ting er at hun er nesten 30 år yngre enn ham. Jeg vet at veldig mange menn liker å se på og fantasere om unge jenter. Og er de navnløse og mennene ikke gir uttrykk for sine fantasier, så greit nok for så vidt. Men hun er ikke bare en ung og attraktiv jente. Hun er i tillegg min datter! Der nådde jeg min egen moralske grense. Hadde han aldri sagt noe om dette så hadde jeg ikke visst. Men nå er katta ute av sekken, og ting kan aldri bli som før. Min tillit til ham er fullstendig borte. Jeg trenger kanskje ikke si at den mannen aldri skal inn i huset her igjen! Jeg er fortsatt i sjokk over det som har skjedd. Jeg er så desillusjonert. Og uendelig trist. Mulig at jeg er veldig snerpete. For jeg elsker fortsatt den han er på mange måter og fornuftsmessig kan jeg forstå at man kan ha all verdens groteske tanker i hodet. Men min moral skriker at dette er absolutt forkastelig og at et videre forhold til ham vil være en komplett umulighet. Ikke minst med tanke på at jeg aldri bevisst vil utsette min datter for å være et seksualobjekt for en som jeg skal være kjæreste med. Jeg vet om jeg klarer å si til ham at det er slutt uten å være rasende og kalle ham stygge ting. Det orker jeg ikke for egen del. Men jeg vil jo gi uttrykk for at han faktisk har trådt over en grense. Jeg må si til ham at jeg aldri vil se ham mer, men jeg har vært for handlingslammet av kvalme og fortvilelse til å gjøre noe med det foreløpig. Noen som har saklige forslag til noe jeg kan si? Trengte bare å få det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. mars 2009 #2 Del Skrevet 28. mars 2009 HEr er min umiddelbare reaksjon: ÅH ÆÆÆÆÆSJ! Fytti GRISEN! USJ! Altså, så syykt disgusting! Hvem som sier sånt da?? Lite hjelpsomt innlegg ang. råd om hva man skal gjøre jeg vet, men tror du har gjort det eneste riktige. Kast ham ut og aldri se ham igjen! OG IKKE LA DATTEREN DIN MØTE HAM! FYSJOM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 28. mars 2009 #3 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Du er IKKE snerpete! Jeg har ingen gode tips til hva du kan si, bare at du får sagt at slikt er helt uakseptabelt. Det høres jo ut som tull, men... herregud. Endret 28. mars 2009 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 28. mars 2009 #4 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg tror ikke jeg hadde kommet til å forklare stort, hadde nok bare sagt til han at forholdet var over. Og gjort det veldig tydelig for han at jeg ikke lenger ønsket noe som helst kontakt med han. Tror ikke jeg hadde klart å snakke med han om det utover det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #5 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg vet om jeg klarer å si til ham at det er slutt uten å være rasende og kalle ham stygge ting. Det orker jeg ikke for egen del. Men jeg vil jo gi uttrykk for at han faktisk har trådt over en grense. Jeg må si til ham at jeg aldri vil se ham mer, men jeg har vært for handlingslammet av kvalme og fortvilelse til å gjøre noe med det foreløpig. Noen som har saklige forslag til noe jeg kan si? Trengte bare å få det ut. Tror jeg ville gjort den samtalen ganske kort. Å forklare det på den måten du gjør her tror jeg er bortkastet energi. Hvis han ikke forstår at du reagerer, forstår han nok neppe begrunnelsen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #6 Del Skrevet 28. mars 2009 fyren må jo være mentalt syk i skallen, og si noe sånt er bare helt forkastelig.. dump han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 28. mars 2009 #7 Del Skrevet 28. mars 2009 uff... enkelte menn har virkelig ikke peiling på hva man bør si og hva man IKKE bør si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trist-mamma Skrevet 28. mars 2009 #8 Del Skrevet 28. mars 2009 I hodet mitt har jeg allerede dumpet ham. Men jeg er så ulykkelig fordi det skjedde så fort og var så ekstremt. Hvem kunne ha drømt om at noe slikt kunne skje? Har jeg hatt hallusinasjoner? Er det virkelig mulig at det er sant? Verden er uten hemninger og moral. Jeg trodde bare ikke det gikk an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 28. mars 2009 #9 Del Skrevet 28. mars 2009 Du har fått sjokk, og det er vanskelig å ta inn over seg at det er sånn. Men det er dette som er realiteten, og den er ille!!! Jeg ville også uten tvil avsluttet forholdet om mannen min begynte å hinte sånn om datteren min. Også trekant da! Heslig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 28. mars 2009 #10 Del Skrevet 28. mars 2009 Det blir mindre og mindre hemninger, det er jeg enig i. Han mente sikkert i bunn og grunn ikke noe vondt i det, men burde aldri ha sagt det uansett. Hun likner nok deg, så det er jo ingenting galt i at han finner henne attraktiv, men fra dèt, til å fortelle at han vil ha sex med henne er for meg uoverkommelig galt. Du gjorde det rette i å dumpe han spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlebassjente 23 Skrevet 28. mars 2009 #11 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Du kan si at du aldri vil ta i en incestperson med ildtang. Vi er slutt. Hadet. Skjønner at du er i sjokk. Jeg er i sjokk. Og jeg sitter bare her å leser. Veldig godt du fikk vite dette, da det kunne gått langt om han flyttet inn. Jeg hadde selv en stefar som likte at jeg satt naken etter dusjen å spiste kveldsmat. Jeg var mindre en 16 selvsagt, ellers hadde jeg jo reagert. Han rørte meg aldri-men vederstyggelig galskap. Godt du fant det ut, godt han aldri fikk sjangsen til å være alene med datteren din hjemme. Se på dette som en velsignelse. Og kom deg FORT over ham. Endret 28. mars 2009 av skravlebassjente 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trist-mamma Skrevet 28. mars 2009 #12 Del Skrevet 28. mars 2009 Sjokket ble nok sterkere fordi han virket mye mer forsiktig og sjenert enn meg seksuelt sett. Det var en god del ting vi hadde diskutert generelt sett som han hadde aversjoner mot. Ting som ikke er rammet av noen straffelovparagraf, selv om de blir sett på som nokså kinky. Og så plutselig får jeg servert noen linjer om trekantsex med min datter! Hadde det vært unge kvinner generelt som han fantaserte om, kunne vi snakket om det og kanskje gjort fantasiene hans til våre som vi delte. Jeg er ikke hemmet på det området tror jeg. Så lenge begge parter er tydelig på at det kun er en fantasi man bruker for å hisse hverandre opp. Men det krever en mye større trygghet i forholdet, en trygghet som ikke kommer etter så kort tid for min del i hvert fall. Hadde han villet agere dominant som en farsfigur, eller villet at jeg skulle være streng mot ham som en morsfigur. Kanskje greit nok det også. Det som gjør det så moralsk feil for meg er at han snakker om sex med meg og min datter samtidig, noe som ikke bare handler om en generell opphisselse for incestfantasier. Det er det at han setter navn og ansikter på det hele, og i tillegg måtte nevne det for meg. Da blir det plutselig ikke bare en fantasi lenger, men et mer virkelig bilde, og det er av den grunn jeg grøsser. Er det noen menn der ute som leser forum som noen gang har drømt om kjærestens unge døtre? Ville dere i så fall noen gang ha sagt det høyt til kjæresten? Jeg trenger å vite. Her kan man jo være anonym. Er denne mannen pervers, eller er han bare som andre menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #13 Del Skrevet 28. mars 2009 helt seriøst, han skal være en farsfigur for henne! ikke gå rundt å snakke om kroppsdelene hennes og diskutere med deg om mulig trekant! det gjør meg rett og slett forbanna! hadde det vært min datter så hadde jeg sagt goodbye til denne fyren. tenk deg selv da, han går rundt og tenker seksuelle ting om datteren din, ser på henne osv.. neste steg er vel å smugtitte!! nei! kvitt deg med han, tenk på datteren din og ikke att du kan miste han pga dette... er mangen andre menn der ute som er mye bedre for deg og datteren din enn det der dyret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjokkert Skrevet 28. mars 2009 #14 Del Skrevet 28. mars 2009 Lurer på hvor han har sin seksualitet fra? Kunne han tenke seg å lære opp egne barn også? Godt du selv setter grenser ved sex med dine barn! Ikke begynne å lure på om du har hørt eller oppfattet riktig engang, slikt foreslås ikke for spøk. Bare avslutt han umiddelbart. Og jeg hadde nok i klartekst og høylytt fortalt han hvorfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann Skrevet 28. mars 2009 #15 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det noen menn der ute som leser forum som noen gang har drømt om kjærestens unge døtre? Ville dere i så fall noen gang ha sagt det høyt til kjæresten? Jeg trenger å vite. Her kan man jo være anonym. Er denne mannen pervers, eller er han bare som andre menn? Det er selvsagt mange av oss menn som tenner på dattera og selvsagt også mange som lar seg pirre av tanken om å ha begge. For egen del fungerer det litt sånn at det å ha sex med mor og datter kan være en pirrende tanke. For meg blir det ingen incestrelasjon (jeg er jo fremmed for begge), men tanken på en mor som har sex med sin datter liker jeg ikke. Logisk brist ja, men det betyr ikke noe for fantasiens del. Når det gjelder å snakke høyt om eventuelle seksuelle tanker man måtte ha om sin nye kjærestes datter så skjønner jo de fleste at slikt holder man helt kjeft om. Dater man mora er dattera off limits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #16 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det noen menn der ute som leser forum som noen gang har drømt om kjærestens unge døtre? Ville dere i så fall noen gang ha sagt det høyt til kjæresten? Jeg trenger å vite. Her kan man jo være anonym. Er denne mannen pervers, eller er han bare som andre menn? Nei, som mann vil jeg ikke si at det er spesielt vanlig å drømme om døtrene til de mann er sammen med, spesielt ikke når hun bare er 16 år. Fantaserer heller ikke om 16 årige jenter generelt, selv om jeg kan medgi at noen av de er attraktive legger jeg ikke noe seksuelt i det, for jeg ser bare ikke hvordan en 16 åring kan passe inn som sexpartner i det hele tatt. Kan dog forstå at en partner kan finne sønnen/datteren til kjæresten sin seksuelt attraktiv dersom den man er sammen med er godt oppe i årene og man f. eks har en voksen sønn/datter og aldersforskjellen ikke er for stor men dette er jo uansett noe som bør være helt uaktuelt når man faktisk er sammen med den ene forelderen til sønnen/datteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. mars 2009 #17 Del Skrevet 28. mars 2009 uff... enkelte menn har virkelig ikke peiling på hva man bør si og hva man IKKE bør si!Det er vel akkurat det de har,de er åpne/direkte, dvs folk får faktisk vite hvem de faktisk er som person! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #18 Del Skrevet 28. mars 2009 Det er vel akkurat det de har,de er åpne/direkte, dvs folk får faktisk vite hvem de faktisk er som person! Ja, ikke sant. Selv om dette sikkert er vondt og sårende for TS er det kanskje like greit at det kom for dagens lys. Selv om "det man ikke vet har man ikke vondt av" ofte stemmer er det enkelte ting som er veldig greit å vite om folk, spesielt partnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. mars 2009 #19 Del Skrevet 28. mars 2009 Sjokket ble nok sterkere fordi han virket mye mer forsiktig og sjenert enn meg seksuelt sett. Det var en god del ting vi hadde diskutert generelt sett som han hadde aversjoner mot. Ting som ikke er rammet av noen straffelovparagraf, selv om de blir sett på som nokså kinky. Og så plutselig får jeg servert noen linjer om trekantsex med min datter! Hadde det vært unge kvinner generelt som han fantaserte om, kunne vi snakket om det og kanskje gjort fantasiene hans til våre som vi delte. Jeg er ikke hemmet på det området tror jeg. Så lenge begge parter er tydelig på at det kun er en fantasi man bruker for å hisse hverandre opp. Men det krever en mye større trygghet i forholdet, en trygghet som ikke kommer etter så kort tid for min del i hvert fall. Hadde han villet agere dominant som en farsfigur, eller villet at jeg skulle være streng mot ham som en morsfigur. Kanskje greit nok det også. Det som gjør det så moralsk feil for meg er at han snakker om sex med meg og min datter samtidig, noe som ikke bare handler om en generell opphisselse for incestfantasier. Det er det at han setter navn og ansikter på det hele, og i tillegg måtte nevne det for meg. Da blir det plutselig ikke bare en fantasi lenger, men et mer virkelig bilde, og det er av den grunn jeg grøsser. Er det noen menn der ute som leser forum som noen gang har drømt om kjærestens unge døtre? Ville dere i så fall noen gang ha sagt det høyt til kjæresten? Jeg trenger å vite. Her kan man jo være anonym. Er denne mannen pervers, eller er han bare som andre menn?Jeg synes 16 åringer er litt for unge, og jeg er 32. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #20 Del Skrevet 28. mars 2009 Sjokket ble nok sterkere fordi han virket mye mer forsiktig og sjenert enn meg seksuelt sett. Mange pedofile mangler selvtillit i seksuell relasjon med voksne. Derfor barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå