Gjest Siljee Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Hei : ) je rir en fin hest. Å tenkte je skulle lære henne litt dressur (: je prøver å lære henne å gå side lengs mens hun krysser beina, men får det ikke helt til. noen som har noen tips om hvordan jeg kan lære henne det ? ell har noen gode knep om hvordan man kan få det til ?? Ell vett om en nettsiden der man kan se og lære ell noe slik ? (:
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hvis du ikke allerede er på Forumhest, vil jeg anbefale deg å registrere deg og spørre der. Sjansen er kanskje større for at du får svar der, siden det tross alt er et rent hesteforum. Jeg har selv bare ridd sjenkelvikninger på hester som allerede kan det, og aner dessverre ingenting om hvordan man skal lære hesten det... Men spør på forumhest, du! Lykke til!
Gjest Siljee Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Hvis du ikke allerede er på Forumhest, vil jeg anbefale deg å registrere deg og spørre der. Sjansen er kanskje større for at du får svar der, siden det tross alt er et rent hesteforum. Jeg har selv bare ridd sjenkelvikninger på hester som allerede kan det, og aner dessverre ingenting om hvordan man skal lære hesten det... Men spør på forumhest, du! Lykke til! okej, tusen takk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå