Gjest Gjest_Mikaela_* Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Noen som har erfaring med emmaljunga dypsvogner? Vurderer å kjøpe det, synes de ser fine og solide ut. Men hadde vært greit å høre noen erfaringer.
Arwen Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Tung, tar stor plass i bilen, og likevel ville jeg ikke hatt noen annen. Den er supersolid med stor og god bag og kjempegod å trille i all slags vær (Har edge duo)
Bing Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Jeg synes også Emmaljungavognene er flotte og praktiske med god plass til barnet. Hadde definitivt gått for det om jeg skulle ha en unge, men synes tvillingvognen blir for tung. Uansett, lykke til med vognvalg - its a jungle out there.....
_Maja_ Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har smart duo og er meget fornøyd!! Selv om den er litt upraktisk i bil (vi har ikke stasjonsvogn), så ville jeg ikke valgt annerledes idag. Poden ligger trygt, godt og varmt som en konge i bagen. Kan absolutt anbefales!
Makin' it big Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Nå har jo ikke knotten vår meldt sin ankomst enda, så har jo ikke fått testet vogna "live" enda, men kan jo ramse opp grunnene til at vi har valgt Emmaljunga vogn (har City Cerox 360 med City bag) - Den er lett! Side vi har en skikkelig bratt bakke opp innkjørselen vår var det veldig viktig for oss. - God plass i bagen. - Den har bevegelige hjul, så man slipper å "løfte" vogna rundt svinger. - De bevegelige hjulene kan låses. - Man kan snu bag/sportsdel begge veier. - Man kan snu styret, slik at man kan velge hvilke hjul man vil ha foran. - Man kan kjøpe med adapter til FirstClass bilstol.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Nå har jo ikke knotten vår meldt sin ankomst enda, så har jo ikke fått testet vogna "live" enda, men kan jo ramse opp grunnene til at vi har valgt Emmaljunga vogn (har City Cerox 360 med City bag) - Den er lett! Side vi har en skikkelig bratt bakke opp innkjørselen vår var det veldig viktig for oss. - God plass i bagen. - Den har bevegelige hjul, så man slipper å "løfte" vogna rundt svinger. - De bevegelige hjulene kan låses. - Man kan snu bag/sportsdel begge veier. - Man kan snu styret, slik at man kan velge hvilke hjul man vil ha foran. - Man kan kjøpe med adapter til FirstClass bilstol. håper det er greit at jeg stjeler meg til et lite spørsmål her... du som har city cross m city bag - er det slik at man ikke bruker sportsvogndelen når man har i city bagen? kunne jeg kjøpt lys bag...og valgt den sorte sportsvognen, slik at det liksom ser ut som to forskjellige vogner?
Makin' it big Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 håper det er greit at jeg stjeler meg til et lite spørsmål her... du som har city cross m city bag - er det slik at man ikke bruker sportsvogndelen når man har i city bagen? kunne jeg kjøpt lys bag...og valgt den sorte sportsvognen, slik at det liksom ser ut som to forskjellige vogner? Jepp. Man tar av hele sportsdelen når man bruker City bag'en ja
Malama Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Vi har også den løsningen der, city cerox 360 og citybag. Genialt så lenge vi brukte bag, og helt ok som sportvogn også. Men selv om dette altså er slik den er designet for å brukes, IDIOTISK umulig å bruke varekurven under vogna, kan skvise noe inn, løetteste måte å få det ut er å ta av vogna.... Også er den relativt umulig å kjøre med de små hjulene bak da...
linky Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Tung, tar stor plass i bilen, og likevel ville jeg ikke hatt noen annen. Den er supersolid med stor og god bag og kjempegod å trille i all slags vær (Har edge duo) Signerer denne
Michelin Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Hva er forskjellen på Mondial, Smart og Edge Duo Combi? Synes de ser så like ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå